haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
salainen minä
nimeni on meri ole Sinä ihminen joka tulee arvuutellen minuun kuin etsien salaisuutta tunnustellen maistellen kirpeää17268Erehdyin
Luulin saaneeni palan järisyttävää maata ja räiskyvää taivaan tulta. Mutta maa on mykistynyt ja taivas on piirtänyt8263Epikriisi
se on muovisten kansien välissä kymmeniä sivuja lausuntoja ja kuvia hakemuksia ja hylkyjä vuodatettuja paperilla käpris8258Kysymyksiä ja vastauksia
en minä hiilillä kävellyt vaikka jalkapohjani olivatkin arat niskani paino en tiedä senkään synnyinsijaa ei se savua o12246Tähdilleni
kauan, kauan sitten katsoin teitä isä ja äiti polvenkorkuisena ylöspäin tänäänkin mutta nostan katseeni korkeuteen ja16245Vain Sinä tiedät
tässä minä olen avoimena, paljaana kuin simpukka mykkänä kielen taakse unohtuneena puhe yhtä viileänä kuin kellastun14223Läsnäoloa ja olemattomuutta
minussa yhdistyy kauriin arkuus kipujen hallitsematon viluinen sielu enkä osaa sanoa hyvästejä milloinkaan on helpom12217Lumenvalkoista päivää kaikille
tylsyys ja tyhjyys, siinä kaksi aihetta miksi päätin kirjoittaa. Rakkauskin on olemassa jossain sieluni syvyydessä, nyt4215Kaukaiselle muusalleni
sanoit joskus ’ enkelini ’ vaikka emme milloinkaan kohdanneet koskettaneet toinen toistamme et tiedä mitä minulle tän8197Heille, jotka jää
en tullut valmiiksi koskaan ilmeet patinoituivat ikuisesti kasvoilleni liikkeet ja kosketukset maailmaani niin moni,6188Kunpa olisit vielä
se oli niin ryhmyinen luinen siniset suonet kohollaan ja muistan siinä oli himmeitä luomia monta sen kosketus oli nii10181Tovi ennen unta
luomet ei halunneet sulkeutua ja kapea kapea kuin linnunluu oli valon kaistale ikkunani alalaitaan jäänyt kummalline4170Leipä/muuffinsmix
yrtti/tomaatti, kerrassan fantastinen kaikin puolin. Tein muffineja niistä eilen, 2 pakettia laitoin joista tuli se 10165Arkiaamu
hiljaista äärettömän hiljaista ja pimeää taivas on vielä musta ei edes himmeä avaan radion rikkomaan hiljaisuuden ju4159