Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. salainen minä

nimeni on meri ole Sinä ihminen joka tulee arvuutellen minuun kuin etsien salaisuutta tunnustellen maistellen kirpeää
    Runot
    17
    268
  2. Erehdyin

Luulin saaneeni palan järisyttävää maata ja räiskyvää taivaan tulta. Mutta maa on mykistynyt ja taivas on piirtänyt
    Rakkausrunot
    8
    263
  3. Epikriisi

se on muovisten kansien välissä kymmeniä sivuja lausuntoja ja kuvia hakemuksia ja hylkyjä vuodatettuja paperilla käpris
    Runot
    8
    258
  4. Kysymyksiä ja vastauksia

en minä hiilillä kävellyt vaikka jalkapohjani olivatkin arat niskani paino en tiedä senkään synnyinsijaa ei se savua o
    Rakkausrunot
    12
    246
  5. Tähdilleni

kauan, kauan sitten katsoin teitä isä ja äiti polvenkorkuisena ylöspäin tänäänkin mutta nostan katseeni korkeuteen ja
    Rakkausrunot
    16
    245
  6. Vain Sinä tiedät

tässä minä olen avoimena, paljaana kuin simpukka mykkänä kielen taakse unohtuneena puhe yhtä viileänä kuin kellastun
    Rakkausrunot
    14
    223
  7. Läsnäoloa ja olemattomuutta

minussa yhdistyy kauriin arkuus kipujen hallitsematon viluinen sielu enkä osaa sanoa hyvästejä milloinkaan on helpom
    Rakkausrunot
    12
    217
  8. Lumenvalkoista päivää kaikille

tylsyys ja tyhjyys, siinä kaksi aihetta miksi päätin kirjoittaa. Rakkauskin on olemassa jossain sieluni syvyydessä, nyt
    Huuhaa
    4
    215
  9. Kaukaiselle muusalleni

sanoit joskus ’ enkelini ’ vaikka emme milloinkaan kohdanneet koskettaneet toinen toistamme et tiedä mitä minulle tän
    Runot
    8
    197
  10. Heille, jotka jää

en tullut valmiiksi koskaan ilmeet patinoituivat ikuisesti kasvoilleni liikkeet ja kosketukset maailmaani niin moni,
    Rakkausrunot
    6
    188
  11. Kunpa olisit vielä

se oli niin ryhmyinen luinen siniset suonet kohollaan ja muistan siinä oli himmeitä luomia monta sen kosketus oli nii
    Runot
    10
    181
  12. Tovi ennen unta

luomet ei halunneet sulkeutua ja kapea kapea kuin linnunluu oli valon kaistale ikkunani alalaitaan jäänyt kummalline
    Runot
    4
    170
  13. Leipä/muuffinsmix

yrtti/tomaatti, kerrassan fantastinen kaikin puolin. Tein muffineja niistä eilen, 2 pakettia laitoin joista tuli se 1
    Sunnuntai Leivontamix
    0
    165
  14. Arkiaamu

hiljaista äärettömän hiljaista ja pimeää taivas on vielä musta ei edes himmeä avaan radion rikkomaan hiljaisuuden ju
    Runot
    4
    159