Huijaan päivät maailmaa mutta pimeästä pimeään on sieluni särky sammumaton. Vasta iltalampun valjussa valossa öisin luon itseni omaksi itsekseni kirjoitan koskettavimmat kolhut sekoittaen fiktiota joukkoon. Lohtuni, roh…
nimeni on meri ole Sinä ihminen joka tulee arvuutellen minuun kuin etsien salaisuutta tunnustellen maistellen kirpeää suolaa ihollani silittäen aaltojeni pintaa sukeltaen syvyyksiini älä mene pois sano että tässä on hyv…
Raidat mykistyneinä valvovat kanssani näinä pitkän pimeinä marraskuun öinä. Näinä joissa uneni armottomasti suovat vain hetken levon raskaille luomilleni. Tämä tapahtumattomuus mahtuisi niin pieneen tilaan, lausumattomi…
Luulin saaneeni palan järisyttävää maata ja räiskyvää taivaan tulta. Mutta maa on mykistynyt ja taivas on piirtänyt savuisin kirjaimin nimesi pilvien reunaan. Amuletti kaulallani palanut nokeentunut rakkauden kuva.
en minä hiilillä kävellyt vaikka jalkapohjani olivatkin arat niskani paino en tiedä senkään synnyinsijaa ei se savua ollut joka sai silmäni kyyneliin eikä kenenkään otteesta irtoaminen saattanut minua eksyksiin ja vaikk…
kauan, kauan sitten katsoin teitä isä ja äiti polvenkorkuisena ylöspäin tänäänkin mutta nostan katseeni korkeuteen ja tiedän olen aina silmäinne alla en maalannut surua milloinkaan en iloani lain ja vaikeuksieni kautta …
tässä minä olen avoimena, paljaana kuin simpukka mykkänä kielen taakse unohtuneena puhe yhtä viileänä kuin kellastunut heinänkorsi madaltunut, matalampi taivas veden ohimon hidastuneet liikkeet olen vain kädenmitan pääs…
en tullut valmiiksi koskaan ilmeet patinoituivat ikuisesti kasvoilleni liikkeet ja kosketukset maailmaani niin moni, moni enemmän kuin minä tuhannet kuiskaukset muiden, kuin korvillani kehrään päivistäni hauraan seitin …
minussa yhdistyy kauriin arkuus kipujen hallitsematon viluinen sielu enkä osaa sanoa hyvästejä milloinkaan on helpompaa lausua näkemiin tai hei jättää huulille salaisuuksia en ole myöskään itsestäänselvyys vaan haluan e…
yrtti/tomaatti, kerrassan fantastinen kaikin puolin. Tein muffineja niistä eilen, 2 pakettia laitoin joista tuli se 12 isoa, kuten pakkaus muistaakseni ilmoittaakin. Tulos oli pehmeä, melkein suussasulavan nautinnolline…
sanoit joskus ’ enkelini ’ vaikka emme milloinkaan kohdanneet koskettaneet toinen toistamme et tiedä mitä minulle tänään kuuluu olen kokoelma unelmia ja umpikujaa hiljaisten sävelten lähde et sitäkään kuinka monen helve…
se oli niin ryhmyinen luinen siniset suonet kohollaan ja muistan siinä oli himmeitä luomia monta sen kosketus oli niin ohut arkaileva niin juuri arkaileva ihan aina kuinka hänen vartalonsa olikaan hento rinnat elämää nä…
luomet ei halunneet sulkeutua ja kapea kapea kuin linnunluu oli valon kaistale ikkunani alalaitaan jäänyt kummallinen kiusankappale säleiden aikaansaamassa tilanteessa joka ei antanut rauhaa sinnitteli vain silmiäni pys…
hiljaista äärettömän hiljaista ja pimeää taivas on vielä musta ei edes himmeä avaan radion rikkomaan hiljaisuuden juon kupin kahvia ja poltan savukkeen nauttien katson koiran rauhallista unta se tuhisee potkaisee unissa…