Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
analyyzi
profiilit
analyyzi
analyyzi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
32
Kommenttia
353
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ketä sä etsit?
Miestä, 80 kiloista naista, silminnäkijöitä va 80-vuotiasta mummoa.
No ei tääl noista mitään oo nähty, ei senpualeen.
Pari kyltymätöntä poliisia tierän, mut ne on kesälomalla nekin.
15.08.2007 12:40
paljonko se sit on?
13.08.2007 17:15
Mutta vielä vaikeampaa on tulla toimeen jos ei ole toimea johon tulla.
13.08.2007 17:12
koska tuli mieleeni et vois osallistuu joihinkin keskusteluihin.
08.08.2007 18:20
että koneeseeni on ohjelmoitu suomen sijasta serbokroatian kieli.
Eli minä johdan 100-0. En viitsi edes jatkaa kisaa koska vastustajasta ei ole vastusta. Varsinainen pönttö.
02.08.2007 14:10
mutta tämä xp:n oikein kirjoituksen tarkistus ohjelma ei ymmärrä edes minun tekstiäni.
Saablari, minähän en osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein. Nytkin tarkistus ohjelma väitti että tarkistus ohjelma pitää kirjoittaa erikseen. samoin kuin oikein kirjoitus.
Tästä näyttää tulevan pitkä taisto minun ja oikein kirjoitus ohjelman välillä.
Eikä se ressukka tuntenut edes sanaa "osaa".
Siis jos jotakuta ihan tosissaan kiinnostaa mitä mä teen niin kerron, että kirjoitan tähän puuta-heinää ja pyydän konetta tarkistamaan oikein kirjoituksen. Olen siis koneeni kanssa jatkuvasti eri mieltä.
02.08.2007 13:55
oikein kirjoituksen tarkistusta.
Ei tuntenut sanakirja sanaa kokeilenpa. Muuten tuntuu olevan kohtalaisen hyvä.
Tämäpä onkin hauska leikki.
Niin että vastatakseni kysymykseesi, niin tapahtuuhan täällä kulisseissa kaiken laista. Vaikkakaan ei kovin mielenkiintoista.
Ei muuten tuntenut sanaa kulisseissa eikä vastatakseni. Tässähän pitää ruveta opettamaan konetta tavaamaan.
02.08.2007 13:11
eikä haisaapas, senkin pönttö.
02.08.2007 11:53
oli kaverisi blogi. Onkohan sillä kirjailijan blokki päällä?
31.07.2007 08:13
olla pontikantekovälineetkin mutta kun ei ole!
31.07.2007 08:11
olen tänään aloittanut jotain kakskytäkertaa tupakkalakon. Ne lakot on kestäneet siinä tunnin verran kerrallaan, joskus jopa vähemmän aikaa.
Tiukan dieetin olen pitäny tolla voileipä-makkara-pulla-linjalla ja hyvin on pitäny.
Ei pahemmin oo hermoja viäl rassannu nuo mutta mistäs se viälä tiätää. Yöhön on matkaa.
13.07.2007 19:59
mutta viisas Ana sanoo että "rakkautta ei se ollut jonka sulta sain".
Et olis lähtenyt pötkiin sinne teltalles niin nopeeta ja pimeessä viel. Jos takas haluut tulla ni tääl mää istun nallina kalliolla. Tääl.....tääääääl......kuuulekssäääää!!!!
09.07.2007 08:02
on ollut se kun luulin olleeni väärässä.
08.07.2007 18:43
kännissä ajoin mopolla päin puuta. Nimismies ei onneksi huomannut. Eikä naapurin täti. Moposta meni etulokari lyttyyn. Kyllä harmitti.
Olisi kai parempi ollut ajaa selvästi kännissä. Silloin kun olis tähdännyt niiden kahden puun välistä ei olis käynyt kunkaan.
04.07.2007 14:01
olen the one and only sankari täällä. Sen lisäksi olen sen seitsemän meren kauhu.
03.07.2007 12:45
Voisilmäpulla raesokerilla maisuis nyt. Ja maitokahvi.....mmmmmmm.
25.06.2007 12:49
on sanoi haaskalintu haaskalla.
Pitänee kaffetta ruveta keittelemään. Vielä kun pullaa sais ni jopas ois mukavaa mullakin.
25.06.2007 12:13
Kylläpä teillä puuhaa riittää. Nauratti. Ja aika kovinkin :D
21.06.2007 20:49
Mun elämäni on oikeesti viälä kauheempaa kuin toi.
Teini-iässä - jota elän viäläki - ei noita kavereita ollu. Mää oikeesti muista mitään juhannuksia muita ku velipojan kans käytiin jossain tanssilavalla ja oli komee kuutamo. Siis en sen takia et oisin kännissä ollu vaan sen takia ettei tapahtunu mitään.
Sittemmi oikeesti nuaruudessa viätin toinen toistaan kamalampia juhannuksia kapakassa.
Oi nuaruus.....älä millonkaan tule takasin.
20.06.2007 16:39
pitäs olla toppatakki sadetakin alla eikä kokkoa tai oikeestaan nuotioo sais edes syttymään.
Ja hyttysiä ihan sikana. Ja viälä oikeen tylsää seuraa jotka haluu vaan lukea Reginaa ja Nyyrikkiä ja valittaa koko ajan.
Ja sit yks kundeista alkaa haastaa riitaa, yks oksentaa ja yks haluu mennä välttämättä saunasta suaraan uimaan vaikkei osaa uida edes selvinpäin.
Ja lopulta puolen yän aikoihin jonkun vanhemmat tulee tarkistukselle ja alkaa huutaa et: Miks meidän poika/tyttö on juatettu tääl känniiin. Loppuelämä kotiarestia.
Eikä edes mankkari toiminu.
20.06.2007 16:20
10 / 18