analyyzi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
32
Kommenttia
353
Hankielämä
Oli elämän valttikortit mulla kerran kourassain, mutta sitten tuli S24 ja palstaelämä. Sekin oli kivaa siihen asti kuin2432Paljonko on paljon?
Olen jalkapoikkimuksen takia ollut kotini vankina viitisen viikkoa syystä että minulla on ollut ulkonaliikkumiskielto. E19155Liikaa informaatiota
Hyvin monella ihmisellä tuntuu olevan paljon sanottavaa. Paljon mielipiteitä, paljon jaettavaa. Mikäpä sen parempi kein1785Onko palstajulkkis julkkis?
Yksityisyyden suoja on meillä taviksilla suurempi kuin julkkiksilla. Lehdet saavat aika estoitta seurata ja kirjoittaa92259Kun olen 64
Minä olen usein miettinyt, että miltä Paul McCartneysta nyt tuntuu kun hän on 64 ja pikkasen yli. Eikö se ollut hän joka21267Miettinyt olen
Mää olen miettinyt mistä ei hyvää seuraa. Mut miätinnän tuloksena olen tullu sellaiseen tulokseen että joka palstalla pi6209Hirvee myrsky
Iltapäivälehdistö vetää tänään otsikoita Länsi-Suomea lähestyvästä hirrrrveästä myrskystä. Kaupassa vilkaisin lehtien o9168Raparperipiirakka
Enpä muuta sano kuin että siinäpä on ikuisesti ehtymätön sekä palstoilla ainaisesti pohdittu aihe. En milloinkaan ole069Sosiaalisen median vaikutus
Voi niitä reppania, jotka kuvittelevat, että näillä nettikirjoituksilla on jotain vaikutusta. Hah-aha-haa. Nuo akateem1128Kytkypuhelin
Hankin muutamia vuosia sitten puhelimen ja liittymän ns. kytkykauppana eli puhelin ja liittymä hintaan X. Sopimus oli k3470Lista miten ei onnistu
Luettelenpa tässä kaikkien aikojen turn-offit (ei ei missään tapauksessa) tyypit nettideiteillä. Valokuva kaukomatkalta3979Ei uskoisi
Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipääll9413- 3217
Oisko Analla sanottavaa tänään?
On. Lähettiin Aimbäädin kanssa sitte perjantaina Tunturi Tigereilla kylille. Tiäsihän sen, et huonosti kävi. Kioskill0144- 5253
Sitä mää vaan fundeeraan...
et jos palstalaiset tapaavat toisiaan livessä, ni kutsuvatko hei toisiaan palstanimillä? Sanooks esim. Laardi Solaa Sol15567Limbo
on ainoa sana minkä kappaleesta muistan. Kyseessä on 80-90 lukujen vaihteessa ruotsalaisbändin hitaahko pop-kappale. Vi0195Ei oppi ojaan kaada
sano Ana ja Whitney Houston. Nymme osataan, ku on parhaalta oppi saatu. http://www.youtube.com/watch?v=EtlNg83Dw1Y0131- 0127
- 5366