Vapaa kuvaus

Olen huumorintajuinen, rempseä, mutta tarvittaessa myös "asialinjalla" pysyvä vähän päälle nelikymppinen naisihminen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

5

1. Minä olen sairastanut epilepsiaa lähes 30 vuotta. Minulla on 3 lasta. Vanhin lapsistani on 23- vuotias, nuorin 16.Vanhimman ja nuorimman lapsen raskauden aikana minulla oli hydantin lääkitys. Keskimmäisen lapsen raskauden aikana ei ollut lääkitystä, koska se purettiin, kun en muka lääkettä tarvinnut. Myöhemmin lääkitys laitettiin takaisin. Vähän useammin kävin äitiyspolilla ultrassa ja tutkimuksissa. Raskausajat olivat ihan normaalit, ja kaikki lapset terveitä. Kysy vain lääkäriltä, mikä lääke sopii raskausajalla käytettäväksi ja mikä imetyksen ajaksi. Tosin vanhin lapseni söi rintaa 2 kk, sitten ei vain kelvannut, nuorin ei syönyt rintaa kuin 2 viikkoa, siitä ei kannata sterssiä ottaa. Jos ei tissi kelpaa niin sitten vain pulloa. "Pelasi" keskimmäinenkin lapsi rinnan kanssa, vaikka ei lääkitystä ollutkaan. Kohtauksia en saanut minkään raskauden aikana. Tässä lyhyesti, kysele lisää jos haluat jotain vielä tietää.