Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. --------------
  2. Tässä kohtaa näkee monta kertaa Jeesuksen ristillä roikkumassa ja sehän on väärin.
    Mun lempisanankohta nykypäivänä löytyy hebrealaiskirjeestä, luvusta 6.jakeesta 4.
    Nyt mulla on siitä uudempi versio(mulla on kaksi käännöstä)"Mahdotonta on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan. Ei heitä voi enää toistamiseen johdattaa kääntymykseen-niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."
    Niin, vanhassa käännöksessä loppu taisi mennä"Häntä julki häpäisevat."
    Tämä kohta nyt kun otit puheeksi himot.
    niitähän meillä jokaisella on ja jo järkikin sanoo etteivät ne kuulu uskovaiselle. Kyllä näin on...
    Oikeanlainen katuminen Herran edessä olisi loputon suo ja helvetti jo itsessään,mutta ei tarvitse-ei meidän pidä itkeä syntiämme mielikuvitusJeesuksen roikkuessa "ristillä".
    Mehän uskotaan että Hän on noussut kuolleista ja elää.
    "On sama eilen, tänään ja huomenna."
    Himot tulee kuolettaa hengen avulla. Sillä tavalla me päästään tästä maailmasta ja riidoista eroon, niin kuin kirjoitit että pitää.
    1.kor.6"Mutta kun teillä on riitaa maallisista asioista, te otatte tuomareiksenne sellaisia, joille seurakunnassa ei anneta mitään arvoa. Saisitte hävetä! Eikö omassa joukossanne ole yhtään viisasta, joka pystyisi ratkaisemaan kahden veljen välisen riidan.""Jo se, että yleensä käräjöitte keskenänne on teille tappioksi. Miksi ette ennemmin kärsi vääryyttä? Miksi ette ennemmin anna riistää itseltänne?"
    Eikö tulekkin mieleen juuri nimenomaan homot?

Uskovan osa on tämmönenkin:"Yhä edelleen kärsimme nälkää ja janoa ja kuljemme puolialastomina, meitä pahoinpidellään, me vaellamme paikasta toiseen ja hankimme toimeentulomme kovalla työllä. Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Meitä vainotaan, mutta me kestämme."
    Kukaan maailmallinen ei tähän ryhdy, mutta evankeliumi on Jumalan voima. Tai tarkemmin "Jumalan valtakunta ilmenee voimana."

Se ei ilmene puheina vaan voimana, joka tulee taivaasta.
    Sen avulla kaiken himon voi voittaa ja opetella epäitsekkääksi ja jumalaa rakastavaksi.
    eiks niin?
  3. En oo ennen kuullutkaan.
  4. en ymmärtänyt:)
  5. moikka.
  6. Onko varma? no, mun täytyy se uskoo.
    Selvä.