Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. siksi voin kertoa kokemuksesta siitä jotakin.
    Tuo mitä kerroit naisiin suhtautumisesta pitää paikkansa:-), silti naiset saavat toimia evankelistoina.
    He kuittaavat asemansa kritisoinnin useasti kateudeksi siis synniksi. Monta kertaa, näissä tilaisuuksissa, puheeksi tulee Paavalin käsky juuri nimenomaan naisväelle"vaieta seurakunnassa." Että siitä ei kannata välittää, koska ei voi välittää siitä käskystä pitää päähinettä kokouksissa.
    Eivät ole ymmärtäneet, että jos ei oo sitä niin ei oo siitä ongelmaakaan.
    Anyways...Hellarit jakaa muutenkin ihmiset ryhmiin(3 pääryhmää) ja siinä on sullekkin se syy miksi he ei voi oikein homoja "ymmärtää". He puhuvat ensinnäkin"3.ja 4.polven"helluntailaisista...He ovat eturintamassa. Oon kuullut eräältä tähän ryhmään kuuluvalta kuinka hän ei voi käsittää miten Jumala voi ja kykenee rakastamaan"pohjalta pelastunutta"yhtä paljon kuin heitä.
    Tähän ryhmään kuuluvat ovat sitä "eliittiä", heillä menee yleensä hyvin..
    Sitten ovat siis "pohjalta pelastuneet". Heitä varten on useasti järjestetty tupakointimahdollisuus ulos..samoin heille järjestetään omat"solunsa", joita johtaa joku virkaa tekevistä.
    Salaa polttaminen on tässä ryhmässä yleistä. Samoin "lankeaminen"alkoholiin.
    He on yleensä velkaantuneita ja entisiä rikollisia. Mitä pahemmin on oma elämä mennyt solmuun, sitä isompi meteli Jeesuksen armosta.
    Tiedän yhden pariskunnan kun ottivat toisensa:tällanen 3.polven uskova ja pohjalta noussut.
    Nykyään kiertelevät milloin missäkin evankeliuminSanaa viemässä eteenpäin..Intiassa, Pietarissa..milloin missäkin.
    Ei tiedä se rouva että mies petti häntä jo alkumetreillä toisen pohjaltapelastuneen kanssa.
    Se oli mun paras ystävä. Hänen miehensä arvasi..oli nähnyt pelin kotikokouksissa. Heille tuli ero ja tästä miehestä tuli seurakunnan "nuoriso-ohjaaja"..entisestä rekkakuskista!
    3.ryhmä ovat nuoret. Heille on järjestetty 2actiot" sun muut tapahtumat, you know.
    Minä olin 24-v.kun "tulin uskoon". Mut luokiteltiin armottomasti pohjanoteerauksiin, kun en enää nuorikaan ollut.
    ...Siltä pohjalta, Poika-lapsi.
  2. Ja Nasarettiin se meni, se olikin sitten se "kotikaupunki".
    Mutta se ymmärtämiskohta on oikein.
    En ole muuten lukenut Matteuksen evankeliumia kokonaan vaan osan ja sen pohjalta mitä tietoa minulla on ennestään...sen pohjalta.
    Eli kaiken perusta on rakkaus, Jumala on rakkaus.
    SUURIN käsky Raamatussa ON rakastaa Jumalaa.
    Ilman rakkautta Jeesuksesta tulee ikäänkuin jokin kärpänen mikroskoopissa tai joku shakkipalikka joka on milloin missäkin ruudussa.....
    Mitään sellaista kovaa elotonta palikkaa on vaikea, ellei mahdoton rakastaa!! Siksi ajattelen tunteella ja inhimillisesti Jeesuksen teot ja sanomiset.
    Halusit että luen Betlehemin lastensurmasta-tavallaanhan kuningas teki marttyyreitä noista pienistä poikalapsista. Ilman "tietäjää"Jeesus olisi kuollut siinä mukana. Mutta nyt ne pääsi turvaan.
    Aivan käsittämätön kohta...he ei olleet tietoisia kuolimanse syistä.
    Voisiksää kertoa miksi mun piti lukea se kohta?
    Sitten tuo kun kirjoitit ettei Jeeus mukamas vihastunut kuin kerran kaikenkaikkiaan?
    Minä olen jyrkästi tätä sinun väitettäsi vastaan! Ei ihmisen tarvitse sanoa olevansa vihainen, sen vaan usein huomaa "jostakin". Minä huomasin sen tässä tapauksessa esim.näistä jakeista, jotka on jälleen lausuttu OPETUSlapsille:"Minä puhun heille vertauksin, koska he näkevät eivätkä kuitenkaan näe ja kuulevat eivätkä kuitenkaan kuule eivätkä ymmärrä." Jeesus on kokenut puhuvansa kuin seinille.
    Niin minä sen kääntäisin jos olisin kääntäjä.
    Jatkoa:"Heissä käy toteen tämä sana:-kuulemalla kuulkaa älkääkä käsittäkö. Katsomalla katsokaa älkääkä nähkö. Sillä paatunut on tämän kansan sydän".
  3. niinhän se on.
  4. se yx.
  5. ollaan.
  6. Matt. 23:23.
  7. Hyvä juttu.
  8. Pitäisi maksaa.