Nää henkilöt, joista pitäs nyt kertoa on olleet ja ovat julkisuuden henkilöitä ja six voin kai nyt kertoa...ja itsestäni saan todistaa miten itse pääsin irti huumeista.
Mä olen aina ollut sairas. En tiennyt sitä lapsena, ennen kouluikää. Koulussa jäin aina yksin...
Siis silloin jäin aina yksin.
Joskus muut koululaiset ottivat mut jollakin tavalla huomioon ja kiinnostuin takasin siinä määrin että opettelin heidän tavat.
Rekilläkin tein yhtä monta kieppiä kuin kiinnostukseni kohde Hannakin. Ainoa, etten saanut olla rekillä samaan aikaan kuin hän. Muuten jouduin takaisin seisomaan paikalleni-keltaisen koulunseinän viereen, yksin.
7-9.luokka meni o.k. Numerot tippuivat ala-asteesta ja siitä kostoksi isäni leikkasi etuhiukseni pois.
Samoihin aikoihin eräät pojat raiskas mut. Kepillä. Masennuin. Masennus oli syy, että jätin lukion kesken ja muutin Helsinkiin, Kurkimäelle.
Tutustuin siellä mieheen. Bluesiin.
Aloimme narkata.
Äiti kertoi, kun kävin lapsuudenkodissani, että Bluesin oikean nimen perusteella hän saattaisi olla sama poika jota hän oli hoitanut muutaman vuoden tämän ollessa lapsi.
Äiti halusi Bluesin äidin numeroa ja selvisi että kyseessä oli sama poika.
Minulla on tallessa kuva, jossa "Blues" pienenä seisoo pelkissä kalsareissa nurmikolla. Se oli mustavalkoinen kuva.
Vein Bluesin kotiin mutta tulos oli fiasko. Arvasin sen ennalta ja yritin estelläkin: heitin huumemuovipussin poliisinaapurinsedän etupihalle. Blues oli kuitenkin ehtinyt ottaa jo liikaa niitä.
En kyllä itsekkään muista koko illasta juuri mietään, mutta isäni torui mua(!)että kävi niin kuin kävi eli myöhemmin kuulin että se oli jahdannut isää jonkun teräaseen kanssa ympäri pihaa.
Se ja site se, ett Blues puhui koko ajan Trixiestä(Hanoi Rocksin ex-insidehuora)sai mut ymmärtään että piti päästä eroon-sekä Bluesista että kamasta.
Ostin hämäyksen vuoksi hänelle Gibsonin sähkökitsan ja siksikin koska hän muisteli julkkisbändiaikojaan niin paljon.
Se oli ollut Hanoin lämmittelybändi ja heitä oli haastateltu mm.radiossa ja he oli esiintyneet Tavastiassa.
Bluesilla oli frendi: Milli. Millin tyttö kävi töissä. Milli osas soittaa akustista, ei muuta.
Milli oli olemukseltaan kuin Kristus: laiha ja hintelä ja mustat pitkät hiukset.
Milli opiskeli mielenterveyshoitajaksi, mutta kuoli huumeista johtuvaan maksatulehdukseen ennen valmistumistaan.
Milli kuoli jo ennen kun aloin harkita eroa Bluesista.
Rakastin häntä jotenkin.
Laivan kuva hänen käsivarressaan oli kiehtova. Se oli Hanoin eräänlaisen jäsenen tekemä. Michael-jonkun. Ei Monroen.
Sen Michaelin, joka on ollut joskus Kata Kärkkäisen aviomies.
Mikä hitto Kata Kärkkäisen ex-aviomiehen nimi on?????????????????????????????????????????
Anyway.. Blues eli 33-vuotiaaksi. Itse olin hänen kuollessaan vasta 26-vuotias ja olin ollut kuivilla jo 7 vuotta.
Bluesin äiti soitti, ja kertoi että hänen poikansa oli menehtynyt.
Bluesin lapsen äiti oli nähnyt näyn jossa Blues oli seissyt tulipallossa ja sanonut:"Nyt olen onnellinen."
Oli vaikeaa vastata kun kysyi multa oliko näky musta totta. Ett uskoinko.
Silloin huomasin, että uskon Jumalaan ja en Bluesin exän tulipalloBlueseihin.
Lopetin puhelun ja menin taloni pihalle tupakalle.
Öisellä taivaalla näkyi ekan kerran elämässäni revontulet.
Olin luullut että ne ovat kirkkaat ja hehkuvat punaista ja eri värejä, mutta eivät ne olleet...
Katsoin ja kun olin varma ja tiesin niiden olevan revotulet(2 vaalean liilaa, liekihtivää viirua)
Niin halusinkin katsoa lunta ja muistaa sen Gibsonin sähkökitaran.
Blues ei maksanutkaan sitä takaisin vaikka lupas.
Tulipallonäyn täytyi olla harhaa.
Revontulet ovatkin vaaleita.
Toisetkin ovat nähneet vaaleana loistavia ja hehkuvia revontulia.
Kirjoitin paperille:"LOVE IS SACRIFICE"=rakkaus on uhri.
-Trixie, Bluesin ex, esiintyi TV:ssä ja kertoi millaista on olla ilotyttö. Oli toinen päivä ei Bluesin kuolinpäivä.
Hänen piirustuksista ja kirjeistä joissa kertoi aborteistaan olin sen oppinut: love is sacrifice.
Hän oli loukannut mua.
Milli ja Blues olivat jossain. Trixie ei ole vielä kuollut.
Ajankohtaisohjelmassa ei voi mainostaa ilotytön ammattia.
Trixie osasi vaan jotain: kirjoittaa paperille aborteista ja piirtää.
Tulipalloja ei ole. Ennemmin kannattaa uskoa Jeesukseen niin kuin minäkin...Kunnioitan kuitenkin toistenkin uskoa ja varmaan tekin ja siksi varmaan voi soittaa jos linkki toimii...Bluesin ja Millin muistolle Hanoi Rockcsin biisin: MILLION MILES AWAY.
http://www.youtube.com/watch?v=hdhRmFnajiY
Jumalan avulla irti huumeista
3
225
Vastaukset
- Tämä Blues oli?
Mistä tää taru kertoo???
En mä oikein muista...
Tai joo... Tämä oli silloin 17v.sitten kun tapahtui....
Sittemminhän menin opiskelijaksi ja tein päättötyön narkomaaneista.
- Kävin haastattelemassa tuota Bluesia joka on tosin kuollut jo.
Kuoli huumeisiin. Suomi 24:ssä on huumepalsta. Tiesitkö? Käy kurkkaamassa.
- Enää en ole uskossa sillä tavalla. Ettäkö tuollasta "julistaisin". Oletko sä?
Mä pyytäsin ettet nosta näitä juttuja ja syynkin tiedät. (Jos olet sama kun luulen. Ajoit Betsyn pois ja kyllä minäkin tämän kirjoittelun taidan lopettaa.)- -AB-
auroraboreallis kirjoitti:
En mä oikein muista...
Tai joo... Tämä oli silloin 17v.sitten kun tapahtui....
Sittemminhän menin opiskelijaksi ja tein päättötyön narkomaaneista.
- Kävin haastattelemassa tuota Bluesia joka on tosin kuollut jo.
Kuoli huumeisiin. Suomi 24:ssä on huumepalsta. Tiesitkö? Käy kurkkaamassa.
- Enää en ole uskossa sillä tavalla. Ettäkö tuollasta "julistaisin". Oletko sä?
Mä pyytäsin ettet nosta näitä juttuja ja syynkin tiedät. (Jos olet sama kun luulen. Ajoit Betsyn pois ja kyllä minäkin tämän kirjoittelun taidan lopettaa.)ajattelin, että ymmärsit kun kirjoitin että "muisteli julkkisbändiaikojaan". He esiintyivät Tavastialla ja jostakin syystä heitä haastateltiin radiossakin. Hanoin lämmittelybändinä joskus olivat. Pukeutuivat vähän samoin ym. Antti oli oikea nimi mutta kukaan ei sitä oikeaa nimeä käyttänyt. Paitsi hänen äitinsä.
- Huumekuvioissa on sitä C-hepatiitti(maksasyöpä seuraa tartuntaa)ja HIV:tä.
Aikoinaan kerroin ihmeenä sitä että oma C-virus lähti. Taisi olla jokin "flashback".
4-10%kantajista/tartuttajista paranee ja kuuluin siihen pieneen ryhmään.
- Uudet tartunnat kaiketi lisäävät sitä syövän riskiä.
- Nyt täytyy lähteä päiväksi pois ja palaan myöhemmin illalla katsomaan jos vielä haluat tietää Bluesista jotakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3754975Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3542870- 762531
- 932133
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4681879MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331604Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301436Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271392"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341332- 661233