Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ensinnäkin riivaajat on kyseisen sanojan pään sisällä olevaa sairasta mielikuvitusta.
Kristityillä on omien sanojensa mukaan itsellä riivaajia ja Amoskin voi tunnistaa jonkun omistaan.
Alla teikäläisten nimeämää listaa:
Pythonin johtama Mendariorum-riivaaja eli valehtelun henki.
Belialin johtama Iniquitatis-riivaaja eli vihan astia.
Asmodeuksen johtama Pahuuden kostaja.
Abaddonin johtama Raivotar-riivaaja
Marizimin johtama Ilman henki-riivaaja joka aiheuttaa ruttoa. (tuo riivaaja oli kai itse Jumalalla kun tappoi ihmisiä ruttoon).
08.09.2007 22:44
Et onneksi joutunut ikuisesti kadotukseen.
Karhun hillitsemiskeinoja on muitakin joita ei ole testattu esim. se kun heittää kopallisen matolakkeja kitaan, ristii kädet ja anoo ylhäältä apua niin peto voi kuolla nauruun....
08.09.2007 11:10
Älä aliarvioi todén kiipeilytaitoja.
Karhu ei tule perässä puuhun koska pennut on toisaalla ja alapuolella puussa se on aika avuton kun raajoja ei voi käyttää muuhun kuin puussa pysymiseen.
Pahinta on kuolleen leikkiminen sillä karhu tunnistaa kuolleen paremmin kuin ihminen ja kuka kestäisi sitä käpälöintiä.
Karhulla on tapana piilottaa kuolleet vetiseen paikkaan mätänemään jotta siitä tulisi sille syömäkelpoista tavaraa.
07.09.2007 23:43
"Muistat Jeesuksen, kuinka omat eivät ottaneet Häntä vastaan".
Ei ottaneet omat koskaan vastaan ja siitä tuli kristinusko lapsikasteineen ja opetuslapset lähtivät viemään katolilaista oppia maailmalle ilman Jeesuksen määräämää lakia.
Opetuslapset aloittivat Jeesuksen juutalaisuuden vainot.....
07.09.2007 22:56
Suolankäyttöhän olisi itsemurha kun sillä vaan aiheuttaa saman kutinan kuin kepillä tökkimällä.
Tokihan se pentujen kanssa on vaarallinen jos varsinkin sattuu välissä olemaan ja vielä vaarallisempaa jos näyttää pelkonsa.
Jos se sattuu kohdalla niin muina naisina vaan kiikut puuhun kun karhu ei niin viisas ole että perässä nousisi.
Sallassa eräs poromies joutui istumaan puunoksalla joku vuosi sitten.
Löysitkö madonlakkeja vai mitä ne nyt oli jota aioit poimia?
07.09.2007 21:47
Missä ne sinun näkemystä puoltavat todisteet on.
07.09.2007 17:31
karhuja metsästämään vaan kun en onneton pääse töistä eroon.
07.09.2007 17:22
"Kuka tahansa voi saada elämänsä aikana epileptisen kohtauksen esimerkiksi stressin, runsaan valvomisen tai alkoholinkäytön seurauksena."
Se oli lainattu tuolta sivulta:
http://hubu.fi/content/blogcategory/16/154/
Eihän Paavali sitten välttämättä ollut epileptikko kun kohtauksen voi saada alkoholistakin ja se selittää osaltaan sen miksi juopoillla voi pimahtaa usko päähän.
07.09.2007 17:13
Siemailevatko hellarit kotikaljaa kun siinäkin on vähintään prosentti alkoholia.
No saiko muuten latino-rytmit lanteet heilumaan?
07.09.2007 17:02
http://www.olutliitto.fi/ajankohtaista070507.htm
Pieni määrä alkoholia on ihmisen terveydelle välttämätön asia.
Ihmisen elimistö on miljoonien vuosien aikana kehittynyt tarvitsemaan pienen määrän alkoholia.
Ennen ihmiset saivat välttämättömän alkoholinsa vanhentuneista elintarvikkeista,vihanneksista, hedelmistä ym.
Nykyisin ihmiset ei syö niin paljon pilaantunutta ruokaa jotta saisivat niistä riittävästi alkoholia.
Kotikaljat ja kotitekoiset oluet varsinkin on erittäin terveellisiä kun niistä saa samalla tärkeitä hivenaineita jotka tehdastuotteista on suodatettu pois.
07.09.2007 16:57
Kyllä aikuiskaste oikeasti on vasta tuore ilmiö.
On ymmärrettävää että tiedottaminen tärkeässä asiassa saa niskaharvat pystyyn kun se on joillekin koko elämän ajan ollut perustavaa laatua oleva oppi ja nyt sitten harhaoppi.
En toki mielellään tuo esille asioita jotka on teistä epämiellyttäviä mutta joskus se on kuitenkin kerrottava.
No harhaoppi se on lapsikastekin ja raamattuakaan ei lueta tieteen näkökulmasta historian kirjaksi.
Eihän Aku Ankkaakaan lasketa koskaan historian kirjaksi vaikka tuhannen vuoden kuluttuakin sieltä löytää kaikki aikalaisten tavat ja elinmuodot selkeämmin kuvattuna kuin missään raamatussa vastaavat asiat.
07.09.2007 06:03
vaan ei mene minun kaaliin se miksi olen vasta kakkosena.
06.09.2007 22:00
Henkisiä ongelmia on paljon ja varsinkin niissä maissa jossa taloudellinen kehitys on jälkijunassa.
En sano että taloudellinen hyvinvointi on henkisesti hyvä ja kaiken lisäksi se aiheuttaa ulkopuolelle jäävissä henkistä huonovointisuutta ja terveydenhuollolla ei ole riittäviä resursseja.
Uskonnollisissa yhteisöissä nuo kyseiset mielenterveydelliset ongelmat vielä kasaantuu merkittävästi ja aiheuttaa erilaisia tragedioita.
Tuossa olet väärässä että ne ovat jotain spiritismi-voimia.
Nehän on vaan mielenterveysongelmia ja tänään tällä palstalla oireita on näkynyt eräänkin helluntailaisen kirjoituksissa.
06.09.2007 20:28
Mistä ränneistä kirjoittelet.
Tarkoittanet tyranneja.
Tyranni taas on hirmuhallitsija Kuten Hitler tai jopa Pinochet joka sai viimeisen voitelun.
Joillain voi olla mielikuvitus-tyrannejakin kuten Jumala joka kiduttaa, myrkyttää,hukuttaa ja teurastaa kansoja.
Mainitsemasi henkilöt kirjoittavat ja ottvat kantaa palstan henkeen liittyvisssä asia-aiheissa puolueettomasti ja usein huumorillakin höystettynä.
06.09.2007 17:19
Se on merkki paremmasta kun usko horjuu.
Nyt et usko enää alkuperäisiin raamattuihin etkä edes muilla kielillä kirjoitettuihin.
Silloin viimeistään voi uskon heittää romukoppaan kun pitää jo omaa raamattua kirjoittaa,
Miksi poistit eilen aloituksesi joka oli otsikolla "Jeesus syntyi neitsyestä".
06.09.2007 05:47
et löytänyt väitteesi taakse ketään tieteen edustajaa vaan kaksi maallikkoa jotka ei ole edes tunnettuja eivätkä arvostettuja.
05.09.2007 23:41
Oisit voinut mielipiteesi lyhyemminkin ilmaista.
Eli sanot että raamattu on merkityksetön kirja eikä se ole totta.
Mutta jos on pyhä henki niin sanat raamatussa ei tarkoita samaa vaan ne on silloin eri sanoja ja tarkoittavatkin eriä asiaa.
Siinäpä oli mielipiteesi ja siihen voi vielä huomauttaa että jokaisella uskovalla kuulostaa olevan eri pyhähenki eri sanoineen ja tarkoituksineen.
04.09.2007 21:06
Paavalin taudilla oli siihen aikaan tollanen nimi.
03.09.2007 17:03
Väität tosiaan raamatussa noin lukevan?
"En minä ilman Isää voi mitään tehdä"
Tässäpä oikea sanamuoto:
"sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä."
03.09.2007 07:32
Mikähän tuo mainitsemasi "56 Mzh" on ja eiköhän sullakin modeemi ole muuntamassa signaalia.
Eihän sitä pakko ole uskoa mutta minunkin kone yhtäaikaa aikamoisen määrän tällasia sivustoja pyörittää alle sekunnin viiveellä ellei vastapuolen palvelimella ole ongelmia.
Tossapa tuore testitulos minun kahden megan liittymällä:
Keskiarvo: 2944 KB ladattiin ajassa 13.62 sekuntia, siirtonopeuden ollessa 1729 kbit/s
Mon Sep 03, 2007 06:04:23
Et kai kuvittele kaikkien olevan kiinnostuneita velkavehkeistä?
03.09.2007 06:05
1207 / 1222