Vapaa kuvaus

Aloituksia

25

Kommenttia

158

  1. mahtavista kommenteista, halusin vain rakentavaa keskustelua aiheesta, en mitään sotaa (: kiitos kuitenkin..
  2. olisko otto?
  3. Ei ole
  4. se maksaa 2e/sec veroja
  5. vanhalla boxilla
  6. uuh... ;)