Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pitää punnita ne viat, joita pystyy sietämään, on oikeastaan aika viisas vastaus kun kysytään perusteluja käytetyn (vanhan) auton ostolle.
Siinä kaikki ajettavuudet yms. asiat jää sivuseikaksi jos autossa on vittumaisia vikoja.
19.11.2015 19:36
Miksipä ei luettaisi? En ainakaan minä ole vuoden 1990 helsingin sanomia lukenut.
1962 syntynyt poliisi voi olla virassaan yhä, eikä raivotauti välttämättä parane vanhemmiten....
19.11.2015 19:27
Vielä lisäyksenä voi sanoa, että isommissa kaupungeissahan ei ylipäänsä voi pysäköidä minnekään, ainakaan jos ei asu siellä.
Kaikkialla pysäköinti on kyllä muistettu kieltää, mutta niitä sallittuja pysäköintipaikkoja ei ole tehty minnekään.
19.11.2015 11:37
Tuossa edellisessä viestissähän esimerkkitapaus oli, että iäkäs autoilija oli unohtanut oikean paikan.
Aggressiivinen reagointi aina heti kättelyssä joka asiaan ei aina kannata, ennenkuin on selvittänyt mistä siinä on kyse.
Hyvä muistaa esim. juuri se että moni autoilija on nykyään iäkäs.
19.11.2015 11:33
Kai se alkoholisti on sosiaalinen.
18.11.2015 20:16
Entä jos se yhdyntä ei vain kiinnosta, vaan ainoastaan muu läheisyys?
Niin "hinttihän" se tietenkin täytyy sellaisen miehen automaattisesti olla.....läheisyyshän on yhtä kuin paneminen. Niinhän te kaikki ajattelette.
18.11.2015 17:40
Miten se näyttää alaikäisen kuvalta?
Miksi se, jos joku on esim. 18-vuotias, miksi sen pitäisi aina jotenkin näkyä heti naamasta? Miksi ihmisen pitäisi aina vanhentua vauhdilla?
Esim. 20-vuotiaan ei tarvitse olla vanhemman näköinen kuin 15-vuotiaan. En itse ainakaan ollut.
18.11.2015 11:30
Suomessa kyllä vaihtuu vaaleilla hallinto, mutta huonoja lakeja ei saa muutettua toisenlaiseksi täälläkään, koska poliitikot ja virkamiehet puolustavat niitä, vaikka ei asein, niin "kynsin hampain" kuitenkin.
Ja viime kädessä tyhmät alistuvaksi opetetut ihmiset, äänestäjät, ovat siihen syypäitä. Kaikki paska otetaan ylhäältäpäin vastaan.
18.11.2015 11:08
Minkähän takia oikeuslaitos saa pitää esim. "vanha akka"-nimitystä loukkaavana?
Tällöinhän oikeuslaitos itse halveksii vanhoja naisia, koska se pitää halveksittavana tuollaisia toteamuksia.
Sama muidenkin vastaavien nimitysten kohdalla. Jos oikeuslaitos pitää jotain toteamusta halventavana, mielestäni halveksii oikeuslaitos itse niitä ihmisiä joita sillä toteamuksella tarkoitetaan.
18.11.2015 10:40
Onko Ruotsi idässä? Siinä Ruotsin kohdallahan se Tsekki on. Vai onko Suomi vielä idempänä idässä?
17.11.2015 19:12
Sinäkö sen tiedät, ettei vieraita sivilisaatioita ole? Miten olet sen todennut? Oletko ihan käynyt itse katsomassa?
16.11.2015 19:45
Jos en olisi ollut niin sulkeutunut, olisi kai sitä voinut yrittää yläasteella tutustua joihinkin kiinnostaviin tyttöihin, jotka tosin sitten aikuisena ovat kyllä häipyneet pieneltä paikkakunnalta muualle ja perustaneet perheen. Eli heidän suunnitelmansa eivät kuitenkaan olisi sopineet minun elämäni kanssa yhteen.
15.11.2015 14:15
Luuletko että yhdynnän keskeyttäminen on miehelle joku ongelma? Mies saa orgasmin muutamassa sekunnissa hyvin helposti omin käsinkin, teille naisille se nussiminen sen sijaan tuntuu näiden palstojen perusteella olevan joku maailman tärkein asia.....
15.11.2015 14:04
"Ampujan ääni kaikui käytävillä: tapan teidät kaikki."
Muistui tässä vain mieleen, että yhdessä uutisessa eräs keskusrikospoliisin tutkija väitti, ettei Auvinen puhunut mitään:
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/aanitutkija-auerin-soittamasta-hatapuhelusta-tama-kaikki-oli-pielessa/4336998
"En muista urani aikana tämän lisäksi kuin yhden tapauksen, jossa surmaaja ei olisi sanonut mitään tekonsa aikana. Jokelan kouluampuja ei puhunut lainkaan, Niemi muistelee."
Jo tapauksen uutisoinnissakin kerrottiin Auvisen puhuneen.
15.11.2015 13:52
Vanha viesti, mutta mitenkähän se sinulta on pois, jos kääpiöautot jotakuta kiinnostavat?
Kuka niistä on "saanut tarpeekseen"? Tuskin ainakaan ne jotka ei olleet vuosiin edes syntyneet silloin kun niillä viimeksi on ajettu tavallista arkiajoa.
"laadukkaampaa nykytekniikkaa" -lauseesi taas viittaisi siihen, että et ylipäänsä ymmärrä mitään autoHARRASTUS -käsitteestä.
13.11.2015 18:46
Ikkunan rikkominen tietysti on helppoa, mutta sen vaihtaminen ehjään ei sitä ole.
Ainoa ikkunatyyppi joka on helppo vaihtaa, on kaksiovisen auton avattava, takareunasta saranoilla raotettava takasivulasi.
12.11.2015 21:07
Minä olen käynyt peruskoulun ja autokoulun. Olen siis koulutettu. Töissä en ole enkä ole eronnut, joten nuo kriteerit eivät täyty.
09.11.2015 19:59
Erikoista kyllä tuo nimittely. Nimittäin kun on epätodennäköistä, että lihava nainen olisi voimakkaampi kuin laiha mies.
Lihava nainen on tod.näk. laihaa (tai urheilullista) naistakin heikompi voimiltaan.
07.11.2015 22:07
Millainen on nainen jolla on suuret luut?
Jos miehellä on pienemmät, on mies poikkeuksellisen feminiininen. Se voi näkyä vain joissain ruumiinosissa: Olen itse pienikämmeninen ja pienisorminen, mutten kuitenkaan lyhyt enkä kapeahartiainen. Kenkäkin on normaalikoko, joillain miehillä kengän koko voi olla poikkeuksellisen pieni.
"Suuriluinen" muttei silti lihava nainen kuulostaa kyllä erikoiselta.
07.11.2015 21:56
80-luvun alkupuolella, silloin kun viitosvaihde ylipäänsä vasta alkoi yleistyä, oli pitkiä välityksiä jo monissa autoissa. Siitä mentiin sitten takaisinpäin kun lehdet moittivat niitä liian pitkiksi, ja 80-luvun loppupuolella ja 90-luvulla oli taas tiheämpiä vaihteita.
07.11.2015 18:05
11 / 100