Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1995

  1. Päättäjät ovat sitä mieltä, että sairaanhoitajien yms. palkkoja pitäisi leikata.

    Mutta millä perusteella sitten kansanedustajien ja ministereiden itsensä kuitenkin pitää saada se raha mitä he nykyisin saavat?

    Kansanedustajan työnantajahan on kansa, mutta silti tässä työntekijä itse on päättänyt siitä millaista palkkaa hän saa, eikä "työnantaja" eli kansa saa sanoa siihen asiaan mitään.
    Muilla aloilla ei liene näin, että työntekijä päättää millaista palkkaa työnantajan pitää hänelle maksaa.
  2. Minkäs teet?
  3. Se on numero 3/1981.