Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minua ärsyttää nuo seksihullut esim. siitä syystä, että facebookin sinkkuryhmistä minun kaltaiseni rauhallisemman ihmisen on erottava, koska siellä pelkästään seksihullut jauhavat paskajuttujaan, eikä siellä edes voi vastata niihin niinkuin tällä palstalla voi, koska oikealla nimellä ja kuvalla varustettujen ihmisten arvostelemisesta voi saada syytteen.
17.04.2016 10:52
Jos seksin ostaja on saastaa, silloin ovat saastaa myös pelkkien ns. panosuhteiden harrastajat. Ja naisissa itsessään on näitä hyvin paljon.
16.04.2016 22:22
Itse naiset sitä panemista haluavat ja jopa ilman mitään tunteita. Vituttaa eri nettifoorumeilla lukea ihmisten jatkuvaa jauhamista seksistä ja seksin harrastamisesta kun itse omaan aseksuaalisia piirteitä.
16.04.2016 22:19
Vanhimmat minun tällä nimimerkillä kirjoittamani viestit on vuodelta 2007 ja jo aiemminkin luin näitä palstoja. Tosin minä olen ollut vain satunnainen kommentoija.
Keskustelufoorumi on pari kertaa muuttunut kokonaan sinä aikana.
Eihän ikuisesti sinkkuna pysyvä ihminen lopeta näiden palstojenkaan lukemista.
13.03.2016 00:08
Ei tietenkään haittaa. Itsekin olen työtön ja työkyvytönkin.
Eri asia jos nainen on juoppo. Se haittaa.
12.03.2016 02:34
Ovatko kaikki nykyisin naisille kelpaavat renttumiehet töissä?
11.03.2016 22:55
Jos psykologi on nätti ja ystävällinen nainen niin niin ikävästi voi todella käydä että ihastuu.
Itse ihastuin ammatinvalintapsykologiin aikanaan.
10.03.2016 03:28
Minua ei edes kiinnosta yhdyntä. haluaisin vain suudella ja hyväillä naista.
Mutta naisille itselleen se paneminen taitaa olla hyvinkin tärkeä juttu, kun niillä on kaikenmaailman vakipanoja vaikka eivät ole edes parisuhteessa.
09.03.2016 21:08
En minä ainakaan liiku missään.
Kaupassa käyn, siinä se sitten onkin.
09.03.2016 20:59
Kyllä moni kaunis nainen on ruman miehen kanssa. Minusta moni kauniin naisen saanut mies ei todellakaan ole komea.
Kysymys on varmaan ollut vain siitä että mies on halunnut samoja asioita kuin nainen ja ollut oikeassa paikassa sopivaan aikaan.
Silloin ei vain kelpaa kenellekään eikä löydä ketään jos oma arvomaailma ei ole samanlainen kuin muilla ihmisillä, ei vaikka olisi komeakin.
23.02.2016 07:20
Ei rekan keulaan. Jos autolla, niin pakokaasulla.
14.02.2016 19:51
Suomi on masentava maa jo pimeytensä ja ilmastonsa takia, sen lisäksi ihmiset ovat keskimääräistä synkempiä kuin muualla.
14.02.2016 19:50
Yök.
13.02.2016 15:44
Raittiit ja ujot miehet eivät ole kuppiloissa.
13.02.2016 00:42
"Olen aina ollut tosi rauhallinen, se kai sitten tekee minusta niin tylsän, ettei kukaan kiinnostu. En ole yhtään jännittävä koska en nuorenakaan ollut rämäpää ja seikkailuhenkinen vaan ihan tavallinen kotielämä riittää mulle."
Mistä sen sitten tietää kuka nainen on rauhallinen? Treffipalstat ovat täynnä niitä joiden mielestä pitää harrastaa kaikenlaista. Ja tuolla "live-elämässä" ylipäänsä näkyvistä ihmisistä ei voi tietää ovatko he varattuja vai ei. Yleensä nainen on varattu, sitä joutuu pitämään oletuksena. Ei ujon miehen kannata mitään yrittää.
Minä olen myös ihminen jolla "ei ollut murrosikää". Miespuolinen vain.
Mikään räväkkyys ei naisessa kiinnosta, ulkonäkö valitettavasti sen sijaan on kyllä melko tärkeä asia....luulenpa että se räväkkyys lähinnä hyväksytään välttämättömänä pahana silloin jos se räväkkä nainen on kaunis. Mutta mikään hyvä asia se räväkkyys itsessään ei ole. Se on se niiden naisten ulkonäkö jonka vuoksi ne miehiä kiinnostavat, ei räväkkä luonne.
Ainakin minun mielestäni tuntuisi käsittämättömältä että joku naisen "räväkkyys"olisi jotenkin positiivinen asia miehille.
13.02.2016 00:33
Jos se pluskoko tarkoittaa joskus vain paksuja reisiä?
10.02.2016 20:06
Huvittavaahan on se, että takavarikoivat aina tietokoneen, vaikka se kommentti mistä syytetään olisi kirjoitettu nimenomaan pelkästään nettiin, eli tietokoneelta ei voi edes löytyä mitään, mutta se takavarikoidaan silti kiusanteon vuoksi. Nettiin kirjoitetun kommentin kohdallahan riittäisi pelkkä ip-osoitteen selvittäminen, eli tietokoneen takavarikointi on siinä kiusantekoa.
08.02.2016 21:06
Eipäs ole. Syytetyn ei tarvitse edesauttaa syyllisyytensä selvittämistä, itsekriminointisuoja.
08.02.2016 20:58
Joo, ei niihin missään saa yhteyttä.
Netissä eivät vastaa mitään, live-elämässä taas ketään ei ylipäänsä tapaa.
08.02.2016 12:28
Eivät seksistä hyödy muuta kuin ne, jotka sitä seksiä saavat.
08.02.2016 12:26
3 / 100