Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et ota huomioon lihasten tai niiden puutteen vaikutusta painoon. Jos minä painaisin 80, olisi minulla varmasti jo läskimahaa, vaikka 180-senttinen olenkin.
Minun lähes 190-senttinen veljeni on läskimahainen, vaikka painaa alle 100 kiloa.
Miksi ihmisellä pitäisi olla turhaa painoa?
10.07.2011 03:36
Et ole niin laiha kuin minä. Minä olen 181cm ja 60 kg.
Olen painanut enimmillään 66 kiloa, toisaalta vielä 18-vuotiaana yhtä pitkänä kuin nyt painoin vain 56 kiloa.
10.07.2011 03:31
Opettele masturboimaan. Niin yksinäisten miestenkin pitää tehdä. Miksi sinkkunaisten pitää saada seksiä kun eivät sinkkumiehetkään saa?
09.07.2011 03:23
Miksi suomen ulkopuolelle edes tarvitsisi mennä? Tai miksi tarvitsee käydä edes helsingissä? Jos mitään syytä siihen ei koskaan tule.
Ja minulle ainoa syy käydä helsingissä olisi helsinkiläisen naisen tapaaminen, ja sitä syytähän ei minun kohdallani tule koska naiset eivät halua tavata minua.
Mitään muuta syytä käydä helsingissä ei sitten olekaan.
07.07.2011 03:15
Minä en ole kiinnostunut keskenkasvuisista. Päinvastoin, itse parikymppisenä olin kiinnostunut yhdestä lähes kolmikymppisestä naisesta, jota en tietenkään saanut.
Luulen vain, ettei tuollaista asennetta kuin tuolla "saaralla" on, paljon ikäkään muuta. Pysyvät lapsellisina tuollaiset ihmiset vanhempanakin.
04.07.2011 20:50
"Usein miehet liioittelevat tulojaan. Se harmittaa Saaraa.
– Yksikin ekonomi leveili, että hänellä on paljon omaisuutta, ja että pankista irtoaisi lainaa yli oman tarpeen. Silti hän ei kuitenkaan aja uusimmalla autolla."
Siinäpä kerrassaan lapsellinen ämmä.
Minä en ajaisi uudella autolla vaikka olisin miljonääri. Periaatteen vuoksi, koska inhoan nykyautoja tuotteina. Ne eivät miellytä. Syy voi olla sama myös jollain oikeasti varakkaalla miehellä, että hän ei ehkä vain pidä uusimmista autoista. Tätähän typerän ja pinnallisen naisen aivokapasiteetilla ei käsitetä.
04.07.2011 03:38
Minä en ymmärrä, miksi pitää asua helsingissä, vaikka sielläkään ei saa töitä?
Minä olen aina ollut yhteiskunnan elättinä, en ole edes yrittänyt opiskella koskaan mitään kun ei ole ollut ammatti-ideoita ja olen muutenkin liian tyhmä opiskelemaan. Nyt olen ollut muutaman vuoden jo eläkkeellä kun luokiteltiin työkyvyttömäksi, pääasiallisesti masennuksen takia kai.
Silti pystyn saamallani pienellä rahalla pitämään omaa autoakin, se on tarpeen kun asun syrjäkylässä jossa olen aina asunut.
Helsingissähän ei varmaan mihinkään raha riitäkään kun vuokratkin on hirveitä.
Miksi moni asuu helsingissä, vaikkei ole sieltä kotoisin ja jää sielläkin vain työttömäksi? Minä en ikinä ole käynytkään helsingissä, eikä ole näköpiirissä että mitään syytä siellä käymiseen tulisikaan.
03.07.2011 03:36
Viet siis kotiisi miehen, jonka sitten suututat?
Entä jos se mies vittuuntuukin sen verran perusteellisesti, että tulee myöhemmin paikalle pistoolin kanssa? Silloin ei koirista ole apua.
01.07.2011 20:51
Saattaisi käydä niinkin, ettet ehtisi edes tarttua siihen puukkoon.
01.07.2011 20:21
Minkä huonolle itseilmaisukyvylle voi? Se on väärin, että kaikki on aina kiinni sosiaalisista taidoista.
29.06.2011 20:53
Eli esim. ujon alakoululaisenkin "ajatusmaailma on vääristynyt" koska hänellä ei ole kavereita?
Mitä ylipäänsä on "vääristynyt ajatusmaailma"? Sitäkö, että on "väärät" mielipiteet asioista?
27.06.2011 23:11
Ei kukaan.
27.06.2011 23:03
Minä olen yli 30, mutta lapset eivät kiinnosta vieläkään, eivätkä tule koskaan kiinnostamaan.
27.06.2011 04:13
Minä olen.
26.06.2011 04:54
Ainoastaan perusasia, eli naisen ja seksin puute harmittaa. Lapsia en ole koskaan halunnut enkä tule haluamaan.
23.06.2011 20:59
Sehän se masentava asia nimenomaan on.
23.06.2011 03:53
90-luvun muotijutuista paras oli se, kun tytöt käyttivät tiukkoja levi`s-farkkuja.
21.06.2011 02:35
En koskaan.
14.06.2011 04:38
"Eläimet eivät rakasta sinua, vaikka sinä rakastaisit eläimiä"
Entäs ihmiset?
Saako ihmiseltä muka vastarakkautta?
Minun kokemukseni on, että kissalta saa vastarakkautta, naiselta ei.
Tietysti kyse on erilaisista "rakkauksista", mutta kuitenkin osoittaa, että ihmiseltä ei saa vastarakkautta. Eläimeltä saa.
13.06.2011 21:58
Niitä tukiakaan ei saa, jos ei ole kursseilla tai työharjoitteluissa.
Ja riippuu paikkakunnasta, jossain päin ihmistä kiusataan loputtomiin, ei pääse eläkkeelle vaikka olisi jo fyysisestikin työkyvytön. Teettävät työttömillä ilmaiseksi töitä, joiden tekemisestä jotkut muut saisivat kunnon palkan.
Minä itse pääsin aika helposti eläkkeelle. Kuitenkin jotain voisi tehdäkin, jos jotain järkevää olisi. Mutta nykyään kouluttamatonta työvoimaa ei tarvita mihinkään. Opiskelu on se, joka minun kohdallani ei lähtenyt lainkaan käyntiin. Alaa ei löytynyt eikä ole koskaan ollut motivaatiotakaan mihinkään kun peruskoulukin meni jo perseelleen. Ja ilman opiskelua ei ole töitäkään.
Työttömille keksitään vain väkisin jotain turhanpäiväistä tekemistä, oikeasti töitä ei ole.
Ihmettelen niitä ihmisiä, jotka löytävät itselleen ammatin johon haluavat. Miten se on tapahtunut? Minä en koskaan ole edennyt mihinkään sen asian miettimisessä.
11.06.2011 21:36
59 / 100