Milloin oli vika kerta?
Ei tarkoita itsetyydytystä, vaan yhdyntää.
Milloin olet viimeksi harrastanut seksiä?
65
764
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Vähän reilut kolme vuotta sitten. Se oli eka ja ehkä vika kerta.
- .............
Käytetty mies!
- hjsjsjsjsjsjjsjs
............. kirjoitti:
Käytetty mies!
Käytetyllä miehellä ei tee mitään.
- 32
hjsjsjsjsjsjjsjs kirjoitti:
Käytetyllä miehellä ei tee mitään.
ei teekkään. hyi helvetti mikä mieshuora.
Pari päivää ennen vappua. Eli ei nyt ole äksöniä ollut ei... En kai voi nyt näin lähiajoilta unohtaakaan.
- 20+11
Pojan kanssahan olit ? Ja minkä ikäisen?
- 15+10
Nykyään on oltava suvaitsevainen ja kokeilunhaluinen.
Poikain on nussittava toisten poikain kanssa, miesten kesken siinä ei naisia tarvita, lisäksi 29 vuotias nainen voi nussituttaa itseään 18 vuotiaalla pojulla,
mutta auta armias jos 28 vuotias mies haaveilisi seksistä 18 vuotiaan neitokaisen kanssa ja kertoisi tästä fantasistaan Sinkut-palstalla, niin hän saisi välittömästi paheksuvia viestejä palstan naisilta ja vanhoillisilta miehiltä. No eipähän pikkutyttöjen sitten kai tarvitse varoa juurikaan. Kun nyt latelit kovat faktat pöytään.
Yhteys tauteihin. No bakteerit ja virukset käyttäytyvät homoseksuaalien kohdalla aivan samoin kuin esim. kilpikonnien kohdalla... Että sillei.- Eläköön hiv
Tynnyrimiehellä on paljon tietoa, jota muilla ihmisillä ei ole. Esimerkiksi hi-viruksen palvontamenoja harrastavat homoseksuaalit ovat sellaista asiaa, josta harva tynnyrin ulkopuolella lienee kuullut.
- puute puute
noin kaksi viikkoa sitten, sen jälkeen ollut hiljaisempaa.
- 14
No hyi helkatti. Käytetty mies ja kehtaat täällä sinkkupalstalla kirjotella. Etkö ole huomannut että täällä saa kirjoitella vain neitsyet sinkut. Huooorrrraaaaaa.
- Ainiinjoojep
Vähän yli viikko sitten. Tänäänkin olisi varmaan saanut, jos olisin jaksanut krapulaltani soittaa yhdelle naiselle.
- n 19
Joulukuussa 2010
- Eewuli.....
Yli vuosi sitten
- hmmmmmmmmmmmm,
Eikö nyk. seurustelusuhteessasi harrasteta seksiä?
- Eewuli.....
hmmmmmmmmmmmm, kirjoitti:
Eikö nyk. seurustelusuhteessasi harrasteta seksiä?
Öö, ei minulla ole suhdetta. Siis mistä teitä sikiää, teitä, jotka ei ole perillä asioista. Se, että olen ollut ihastunut ja yks mies minuun, ei muodota suhdetta heti.
Siitä ei ehtinyt tulla mitään välimatkojen takia. Kaiken lisäksi elämäni vie vieläkin pohjoisemmaksi loppukesästä joten emme näe toisiamme enää ja kaikeksi onneksi, mies löysi lähempääkin naisen itselleen.
Kiitos muistutuksesta.. huoh. - hmmmmmmmmmmmm
Eewuli..... kirjoitti:
Öö, ei minulla ole suhdetta. Siis mistä teitä sikiää, teitä, jotka ei ole perillä asioista. Se, että olen ollut ihastunut ja yks mies minuun, ei muodota suhdetta heti.
Siitä ei ehtinyt tulla mitään välimatkojen takia. Kaiken lisäksi elämäni vie vieläkin pohjoisemmaksi loppukesästä joten emme näe toisiamme enää ja kaikeksi onneksi, mies löysi lähempääkin naisen itselleen.
Kiitos muistutuksesta.. huoh.Anteeksi, en tiennyt tuota. Vastikään muistaakseni kirjoitit asiasta esim. jonkun lapsijutun yhteydessä.
- Eewuli.....
hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:
Anteeksi, en tiennyt tuota. Vastikään muistaakseni kirjoitit asiasta esim. jonkun lapsijutun yhteydessä.
No on siitä aikaa..
Mutta noh, tulleepa taas mietittyä asiaa vaikkei haluais. - ....................
Eewuli..... kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta.. huoh.Ihme kun kukaan törttö ei alkanu mälläämään tän kanssa. Jätkät ku tykkää kiusata eewulia koko ajan.
- sir_eino
Tänään. Vakituisen parisuhteen hyvä puoli on säännöllinen seksielämä.
No, nyt kuulostan joltain seksimaanikolta. Ei se tietenkään ainoa parisuhteen hyvä puoli ole. Mutta on se hyvä puoli. - m_76
En ole harrastanut koksaan. Milloin sinä olet viimeksi harrastanut itsetyydystä?
- Cranky_geek
Tossa muutama tunti sitten. Just äsken tulin kotiin ja autossa sain vielä matkan aikana läksiäisiksi mukavan suihinoton.
- Nyt en kerro
Viime kesänä. (M)
- Mastodontti28
Pari päivää sitten. Toisella kerralla olin kuulema sammunut hoitoni päälle. :D
Oli erittäin tylsää panemista. Ikävää, että tämä fuckbuddy(what ever) on ollut kiinnostunut musta jo viime vuodesta asti. Itseäni taasen ei kiinnosta yhtään.
Tänään(sunnuntaina) hän olisi tullut käymään ja hoitelemaan mut, mutta en jaksanut tavata. Vedin käteen mielummin.
Huomenna(tai siis tänään) kahville erään myyjän kanssa. Ja treffit parin hanin kanssa viikolla.
Luultavasti järjestän lisää seuraa itselleni ennen jussia. Kattoo nyt miten menee. - M 20
Jaa-a kyl ne tilastoni kertoilevan pyöreitä nollia tällä saralla. Mutta toivottavasti sitten joskus lähtee tää poikuus, ken tietää missä ja milloin mutta sitten joskus.
- -NN28-
Noin 12 tuntia sitten. Oli niin kutaa että.
- M_31
Vika kerta? Ensimmäistäkään ei vielä ole ollut. :)
- Noin kuukausi
sitten. Alkaa olla ihan liian pitkä aika ilman.
- oiskohan jo aika
Marraskuussa 2010
- nykinen atm
9 vuotta sitten. Esimmäisen ja todennäköisesti viimeisen tyttöystäväni kanssa. Olin silloin 17v. Sen jälkeen olisi ollut pari kertaa mahdollisuus yhden yön suhteeseen, mutta ne ei kiinnosta. Viimeiseen 5 vuoteen ole ollut mahdollisuutta niihinkään.tä
- n.45
Tais olla syys- lokakuussa 2009 silloisen seurustelukumppanin kanssa.
- .................
Vuonna 2001 oli yks läheltä piti tilanne.
- Sorry!
Voih, melkein. Anteeksi, mutta mua vähän kävi naurattamaan.
- vappuhuiska
Viime vappuna ja oli eka kertani vaikka yritinkin kovasti teeskennellä kokenutta. Mies taisi luulla minua hyvinkin kokeneeksi. Heh-heh.
Kesällä 2009, jos sitä nyt voi seksiksi sanoa.
- ----
En koskaan. Juuri sen vuoksi en sitä pääse koskaan tekemäänkään.
- TheJormas69
Maaliskuussa! Senkin jälkeen on joitain läheltä piti tilanteita ollu mut olen jättäny väliin...
Pitänee odotella että into palaa - Maire666
Se oli joko huhtikuu 2006 tai 1998, vaikea sanoa. No jos ihan rehellisiä ollaan niin olen minä joskus 2000-luvun alkupuolella tyydyttänyt herra x:ää käsipelillä ym. mutta en minä kyllä sitä seksiksi sanoisi omalta kohdaltani.
Surkea on tilanne, mutta eipä mahda mitään.- W T F
Miten on mahdollista, että et osaa sanoa varmuudella oletko viimeksi ollut yhdynnässä viisi vuotta sitten vai kolmetoista vuotta sitten??
- yksin aina
Huhtikuussa panin yhtä maksullista naista kun alkoi olemaan puute. Oli vitun hienoo paneskella pari kertaa illan aikana. Tätä ennen menikin vuosi ilman.
- sir_eino
Alle 15 minuuttia sitten. Muija on suihkussa.
- sir_eino
Vitut. Lähden perään.
- Olet ihan vitun
leuhka jätkä. Pitikö taas tulla tänne elvistelemään. Kuka vielä ihmettelee, että sua vihataan täällä.
- sir_eino
Olet ihan vitun kirjoitti:
leuhka jätkä. Pitikö taas tulla tänne elvistelemään. Kuka vielä ihmettelee, että sua vihataan täällä.
Kato vittu ketjun nimi.
Joo, vastaus on että noin 22.45 eilen. Suihkussa vaan helllittiin toisiamme.
- violet.
Viikonloppuna parikin kertaa.
- violet.
Tykkään panemisesta. Kokeilisit sinäkin joskus.
En koskaan.
- Uuh..
Viimeyönä.. :)
- Fauve
Yli vuosi sitten.... Kaipaan hirveästi miehen ihon tuoksua ja läheisyyttä..
- ei haittaaaaaaaaaaa
6 vuotta sitten, kun päätin lopettaa yhenillansuhteet ja baarissa loikkimisen. Siinä jäi sitten alkoholit, naiset, tupakit ym. näköjään seksikin jejej :) Ei se menoa haittaa.
- Neiti48
Viime syyskuussa
- Cranky_geek
Oho, täällähän on käyny kova kato viesteissä. Ihmeen valikoivaa sensuuria.
- gfjfgjfjgfhgfhf
Talvella.
- Vain hali
ja pusi. 2008.
- uskossa mies hki
kesäkuu 2010 ja kadun sitä. Siksi en enää treffeillä uskalla käydä, sillä lihani heikkenee naisen seurassa ja alkaa tuntea halua yhdyntään. Seksi on sallittua vain avioliitossa ja avioliittoonkaan en halua kun naiset muuttuvat ilkeiksi ykeensä avioliitoissa eivätkä anna tilaa hengittää. Onnekseni en ole avioliittoon mennyt enkä eronnut se lienee isompi synti ja saaneeko sellaista ihan helposti anteeksikaan ellei eroon ole toisella osapuolella Raamatun ehtojen mukaiset syyt ja miihin ei lukeudu esim. kyllästyin naisen nalkutukseen tai muuten kyllästyin siihen kun tuli liian tutuksi ja tylsäksi.
- njaanjaa
njaa...
- syitä on monia
ensinmäinen on ujo,tokalla ei vaan käy flaksi ja kolmannella kieltää raamattu..:D
- nainennnnn
Syksyllä 2000...
- Mastodontti28
Eilen. Ihan jees. Nätti mimmi. :)
Kiva jos saisi vastapainoksi hieman miinuksia.
Te olette pelkästään mustaa ja valkoista... Sitä voit miettiä vaikka kuolemaasi saakka. ... eilen...
- casanova-
Hmm..ai no jos runkkausta ei lasketa( viimeeks about. 3,5 tuntii sit) niin...siitä onkin aikaa. Vastaan 1 vuosi...jotain tollasta. Tosta tulikin mieleen, että pitäsköhän lähtee baariin tänää,tuskin muistan enää edes miten harrastetaan seksiä :) vuosi on pitkä aika.
- runkkari36v
vähän yli vuosi.
runkkauksesta noin 15min, kuten yleensä :)
panettais mutta en jaksa sitä deittipeliä, hermo siinä vaan menee.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751