Minkä tyyppiset naiset/miehet kiinnostuu teistä?

Gallup.

Eli minkä tyyppiset naiset/miehet yleensä kiinnostuu teistä?
Onko teistä kiinnostuneilla ihmisillä mitään yhteisiä luonteenpiirteitä, harrastuksia tai ovatko kenties saman lajityypin edustajia. esim. hevarit, nörtit, bodarit. jne.

115

1282

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      Minulla on käsitys että minusta kiinnostuvat hieman hassun näköiset tai sitten lihavuuteen taipuvaiset (mutteivät välttämättä lihavat) hieman androgyynit silmälasipäiset naiset.

      Olen itsekin hyväksynyt sen että minulle voisi hyvin sopia vähän hullunkurisen näköinen tai ei-niin-kaunis nainen. Olen jotenkin henkistymässä ja yritän nähdä enemmän sisäistä kauneutta.

    • fkffkhf

      isotissiset, varatut 25v naiset joilla on lapsi(a) ja mies.

    • Arvaa vituttaako?

      Minusta kiinnostuu lähinnä nuoremmat tai vanhemmat hieman tai vähän enemmän pyöreät naiset jotka ovat sellaista "äiti-tyyppiä".

      Etsivät mukavaa ja kivaa nallekarhumaista lempeää miestä ja koska näytän sellaiselta niin nämä vain kiinnostuvat.

      Olen aivan liian sympaattisen oloinen sekä rennon oloinen enkä toisaalta seksikkään särmikäs ulkonäöltäni tai käytökseltäni että tekisin muihin vastaavaa vaikutusta.

      Turha kai todeta etten ole tällaisista naisista lainkaan kiinnostunut enkä halua elää jotain tavallista arkista kotielämää.

      Yritäppä siinä sitten naiselle selittää että kasvoistani huolimatta en ole se kiva miellyttävä kaveri ja minusta löytyy henkistä munaa.

      En varsinaisesti ole minkään nössön näköinen, mutta vaikutan liian kiltiltä että kukaan muu kuin nämä muumimamma naiset kiinnostuisi minusta.

      • huorahtavanko

        Haluatsä sitten jonkun pissiksen vai?


      • Arvaa vituttaako?
        huorahtavanko kirjoitti:

        Haluatsä sitten jonkun pissiksen vai?

        No en koska en sellaisen kanssa sopisi yhteen muutenkaan vaan
        esimerkiksi jonkun sivistyneen maailmasta kiinnostuneen sekä liikuntaa harrastavan naisen. En tahdo todellakaan mitään sohvanvaltaajaa tai pullanleipojaa.
        Ehkä olisi pitänyt opiskella korkeakoulussa niin sitä kautta olisi saanut sopivaa statusta ja tehnyt vaikutuksen ehkä tuollaiseen naiseen.

        Minun ulkoisen olemuksen tai lähinnä kasvojen ja sisäisen maailman välillä on aika suuri ero. En ole edes pyöreä keholtani vaan teen rankkoja treenejä ja olen harastanut mm. kamppailulajeja. mutta nähtävsti se särmä puuttuu ja minua pidetään jonain ihmeellisenä halinallena.

        Naisten mielestä olen aina se miellyttävä ja fiksu herrasmies, jota toki olenkin mutta lopputuloksena se on ne samanlaiset naiset aina kiinnostuu joiden kanssa en sovi millään yhteen ja jotka ei vain kiinnosta.

        Pitäisi varmaan muuttaa tyyliä ja muuttaa luonteensa vittumaiseksi. Ehkä se saisi muidenkin naisten seksuaaliset halut lisääntymään eikä vain näiden muumi-tyyppisten.


      • hmm..
        Arvaa vituttaako? kirjoitti:

        No en koska en sellaisen kanssa sopisi yhteen muutenkaan vaan
        esimerkiksi jonkun sivistyneen maailmasta kiinnostuneen sekä liikuntaa harrastavan naisen. En tahdo todellakaan mitään sohvanvaltaajaa tai pullanleipojaa.
        Ehkä olisi pitänyt opiskella korkeakoulussa niin sitä kautta olisi saanut sopivaa statusta ja tehnyt vaikutuksen ehkä tuollaiseen naiseen.

        Minun ulkoisen olemuksen tai lähinnä kasvojen ja sisäisen maailman välillä on aika suuri ero. En ole edes pyöreä keholtani vaan teen rankkoja treenejä ja olen harastanut mm. kamppailulajeja. mutta nähtävsti se särmä puuttuu ja minua pidetään jonain ihmeellisenä halinallena.

        Naisten mielestä olen aina se miellyttävä ja fiksu herrasmies, jota toki olenkin mutta lopputuloksena se on ne samanlaiset naiset aina kiinnostuu joiden kanssa en sovi millään yhteen ja jotka ei vain kiinnosta.

        Pitäisi varmaan muuttaa tyyliä ja muuttaa luonteensa vittumaiseksi. Ehkä se saisi muidenkin naisten seksuaaliset halut lisääntymään eikä vain näiden muumi-tyyppisten.

        Miksi et kokeilisi mennä muutamille treffeille tällaisen ei-niin-kiinnostavan-naisen kanssa. Mitä jos se onni kuitenkin löytyisi sellaisesta naisesta ja olisitte yhteensopivat ja naisen ulkonäkökin alkaisi kiinnostaa enemmän?
        Ylipainoinenkin voi olla kova liikkumaan, hoikkuus ei ole urheilullisuuden/hyväkuntoisuuden tae.

        Ei kai muutamat treffit ketään tapa jos kokeilee tyyliin mitäpä jos kuitenkin?


      • Arvaa vituttaako?
        hmm.. kirjoitti:

        Miksi et kokeilisi mennä muutamille treffeille tällaisen ei-niin-kiinnostavan-naisen kanssa. Mitä jos se onni kuitenkin löytyisi sellaisesta naisesta ja olisitte yhteensopivat ja naisen ulkonäkökin alkaisi kiinnostaa enemmän?
        Ylipainoinenkin voi olla kova liikkumaan, hoikkuus ei ole urheilullisuuden/hyväkuntoisuuden tae.

        Ei kai muutamat treffit ketään tapa jos kokeilee tyyliin mitäpä jos kuitenkin?

        No mutta kun olen kokeillut joskus.
        Naisen ulkonäön tulee olla hoikemman puoleinen. Ylipainoinen tai pyöreä ei harrasta makuuni riittävästi liikuntaa tai ruokailutottumukset ovat väärät.

        Tämän lisäksi yhteensopivuus mättää jo siinä millaiset puheenaiheet on ja millainen luonne näillä naisilla on.
        Olen kokeillut tapailla pyöreää ja kuntoilevaa naista jonka kanssa tunsin että olin treffeillä jonkun serkun kanssa.

        Se ei vain toimi. Seksuaalisesti en ole kiinnostunut sellaisesta naisesta eikä jututkaan yleensä käy yhteen.

        Tietysti jos nainen olisi hoikka, muttei liiku paljoa voisi olla sinällään ok, mutta jos nainen edelleen on jotain kotona on parasta olla ja puheenaiheet ja mielenkiinnonkohteet ovat sitä luokkaa kuin joillakin niin ei siitä tule vain mitään.

        Nämä ei ole mitään ennakkoluuloja vaan todettuja asioita niin itsestä kuin näistä naisista.


      • Arvaa vituttaako?
        hmm.. kirjoitti:

        Miksi et kokeilisi mennä muutamille treffeille tällaisen ei-niin-kiinnostavan-naisen kanssa. Mitä jos se onni kuitenkin löytyisi sellaisesta naisesta ja olisitte yhteensopivat ja naisen ulkonäkökin alkaisi kiinnostaa enemmän?
        Ylipainoinenkin voi olla kova liikkumaan, hoikkuus ei ole urheilullisuuden/hyväkuntoisuuden tae.

        Ei kai muutamat treffit ketään tapa jos kokeilee tyyliin mitäpä jos kuitenkin?

        Jos etukäteen tietää jo ettei toinen kiinnosta niin miksi mennä treffeille?

        En ala karsimaan kriteereitä ja ala olemaan täysin minulle sopimattoman naisen kanssa (ylipainoinen varsinkin tällainen olisi) vain sen vuoksi ettei luontainen ulkonäköni ole tarpeeksi seksikään särmikäs.

        Mieluummin yksin kuin muumiammojen kanssa tai kotihiirien.


      • leenuliinutiinu
        Arvaa vituttaako? kirjoitti:

        Jos etukäteen tietää jo ettei toinen kiinnosta niin miksi mennä treffeille?

        En ala karsimaan kriteereitä ja ala olemaan täysin minulle sopimattoman naisen kanssa (ylipainoinen varsinkin tällainen olisi) vain sen vuoksi ettei luontainen ulkonäköni ole tarpeeksi seksikään särmikäs.

        Mieluummin yksin kuin muumiammojen kanssa tai kotihiirien.

        Missäs päin tämä "arvaa vituttaako" vaikuttaa? Ja minkähän ikäinen?
        Täällä olis yks urheileva ja yliopistossa opiskeleva,maailman asioita seuraava tyttönen.Enkä muistuta muumimammaa vaan paremminkin pikku Myytä jos se ulkonäköasia nyt sitten on niiiiin tärkeä.:):):)


      • en edellinen
        leenuliinutiinu kirjoitti:

        Missäs päin tämä "arvaa vituttaako" vaikuttaa? Ja minkähän ikäinen?
        Täällä olis yks urheileva ja yliopistossa opiskeleva,maailman asioita seuraava tyttönen.Enkä muistuta muumimammaa vaan paremminkin pikku Myytä jos se ulkonäköasia nyt sitten on niiiiin tärkeä.:):):)

        Jos olet tuo alempana kirjoittanut 30v nainen niin vaatimuksesi ovat niin utopistisia että haistatan sulle vitut jo tuon "Arvaa vittuaako?" nimmarin puolesta.


      • leenuliinutiinu
        en edellinen kirjoitti:

        Jos olet tuo alempana kirjoittanut 30v nainen niin vaatimuksesi ovat niin utopistisia että haistatan sulle vitut jo tuon "Arvaa vittuaako?" nimmarin puolesta.

        No en oo se 30 v.nainen .Eka kertaa täällä.


      • nyt olen edellinen
        leenuliinutiinu kirjoitti:

        No en oo se 30 v.nainen .Eka kertaa täällä.

        Okei sitten anteeksi ilkeyteni. Älä säiky palstan hiukan erikoista ilmapiiriä :)

        Meni vain hermo kun se 30v nainen on taas joku tavis nainen joka luulee ansaitsevansa jonkun Hollywood-tähden.


      • Arvaa vituttaako?
        leenuliinutiinu kirjoitti:

        Missäs päin tämä "arvaa vituttaako" vaikuttaa? Ja minkähän ikäinen?
        Täällä olis yks urheileva ja yliopistossa opiskeleva,maailman asioita seuraava tyttönen.Enkä muistuta muumimammaa vaan paremminkin pikku Myytä jos se ulkonäköasia nyt sitten on niiiiin tärkeä.:):):)

        Olen valitettavasti jo kolkyt-vuotias. Tuokaan asia ei helpota seuranhakua vaikken taida näyttää ihan niin vanhalta. Paikkakuntaa en taida tähän laittaa vielä kun en ole varma viitsisikö tämän palstan kautta tutustua.

        Tuo muumimamma termi ei lititynyt pelkästään ulkonäköön vaan siihen että asutaan todellakin muumilaaksossa ja kiinnostus on lähinnä kotona askarteluun yms. Kuitenkin sitä toisen kanssa tahtoo nähdä maailmaa ja toisaalta että toinen kiinnostuisi asiasta ihan itsessään eikä toista tarvitsisi houkutella asioihin.

        En ole erityisen menevä minäkään enkä nyt odota että nainen ulkonäöltään tekee heti suuren vaikutuksen, mutta jos kipinää ei löydy miltään sektorilta niin miksi sitä pitäisi väkisin yrittää?
        Jostakin syystä vain tuollaiset naiset tuppaa innostumaan varmaankin juuri sen vuoksi että osaan olla lempeä yms. ja vaikutan vakaalta ja rauhalliselta.

        Pikkumyy ei kuulosta lainkaan pahalta jos siihen liittyy vielä kiinnostus maailmaa kohtaan sekä sopiva huumorintaju.


      • leenuliinutiinu
        Arvaa vituttaako? kirjoitti:

        Olen valitettavasti jo kolkyt-vuotias. Tuokaan asia ei helpota seuranhakua vaikken taida näyttää ihan niin vanhalta. Paikkakuntaa en taida tähän laittaa vielä kun en ole varma viitsisikö tämän palstan kautta tutustua.

        Tuo muumimamma termi ei lititynyt pelkästään ulkonäköön vaan siihen että asutaan todellakin muumilaaksossa ja kiinnostus on lähinnä kotona askarteluun yms. Kuitenkin sitä toisen kanssa tahtoo nähdä maailmaa ja toisaalta että toinen kiinnostuisi asiasta ihan itsessään eikä toista tarvitsisi houkutella asioihin.

        En ole erityisen menevä minäkään enkä nyt odota että nainen ulkonäöltään tekee heti suuren vaikutuksen, mutta jos kipinää ei löydy miltään sektorilta niin miksi sitä pitäisi väkisin yrittää?
        Jostakin syystä vain tuollaiset naiset tuppaa innostumaan varmaankin juuri sen vuoksi että osaan olla lempeä yms. ja vaikutan vakaalta ja rauhalliselta.

        Pikkumyy ei kuulosta lainkaan pahalta jos siihen liittyy vielä kiinnostus maailmaa kohtaan sekä sopiva huumorintaju.

        Jos nyt kuitenkin että mistä päin Suomea,etelä,pohjonen,itä,länsi?Kuinkahan pitkä olet,sekin vaikka suunnilleen.Missä paikoissa pyörit jos siellä kerran niitä muumejakin kulkee?


      • Arvaa vituttaako?
        leenuliinutiinu kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin että mistä päin Suomea,etelä,pohjonen,itä,länsi?Kuinkahan pitkä olet,sekin vaikka suunnilleen.Missä paikoissa pyörit jos siellä kerran niitä muumejakin kulkee?

        Olen pohjoisesta, mutta saatan olla muuttamassa etelään. Ihan sitä peruspituutta olen miehenä (n 180).

        Ihan viime aikoina en ole mahdottomasti pyörinyt missään jossa ylipäätään naisia tapaisin, mutta muumeja tapasin jo opiskeluissa sekä myös ihan kahviloista lähtien voisi sanoa että minuun juuri tuon kuvatun kaltaiset kiinnittää huomionsa minuun. Sama koskee baareja ja pubeja joissa harvemmin viihdyn. Jopa nettitreffeillä oli joskus kun siellä olin samat tunnelmat.

        Ehkä osasyynä on se että suhtaudun ihmisiin yksilöinä ja tasa-arvoisesti. Osa näistä naisista ottaa sen signaalina että olen kiva, fiksu, huumorintajuinen ja lempeä mies joka tykkää tuon kaltaisista naisista joten he kiinnostuvat. Olen kyllä hellyyteen pyrkivä, mutten jaksa tuolta pohjalta ihan kenen tahansa halinalleksi alkaa.

        Eipä noissa naisissa sinällään mitään vikaa olen, mutta kun se sama kuvio toistuu niin pakkohan se on melkein huomata että mitkä piirteet näitä naisia yhdistää.
        Ehkä etsin liikaa oman tyyppistäni ihmistä joka ymmärtää samalla tavoin asioita, pyrkii esimerkiksi samoihin asioihin sekä omaa jotain omaa sekä ehkä jonkinlaista intohimoa elämään eikä vain hae sitä tavallisen arjen ja kodin kautta.

        On kyllä kieltämättä joskus tullut kokeiltua sitten pikkaisen liian kauniita ja sellaisia liian suosittuja naisia vaikken sellaisia kaipaakaan sinällään. Tuntuu vain jo että tuollaisesta kohtuuvaatimuksista ja normaaleista naisista on jo niin kova kysyntä että he odottavat mieheltä aika lailla.
        Yhtenä niistä on esimerkiksi seksuaalinen kipinä jonka pitää näkyä jonkinlaisena särmänä yms. heti kun tavataan. En ala kenenkään edessä ihan sitä varten kekkuloimaan tai ainakaan vielä en ole alkanut. Se voi olla edessä vielä.

        Toki joitakin ihan sopiviakin olen tavannut mutta ei ole puolin ja toisin kolahtanut vaikkapa juttujen puolesta. Sillehän ei mahda sitten mitään.


      • leenuliinutiinu
        Arvaa vituttaako? kirjoitti:

        Olen pohjoisesta, mutta saatan olla muuttamassa etelään. Ihan sitä peruspituutta olen miehenä (n 180).

        Ihan viime aikoina en ole mahdottomasti pyörinyt missään jossa ylipäätään naisia tapaisin, mutta muumeja tapasin jo opiskeluissa sekä myös ihan kahviloista lähtien voisi sanoa että minuun juuri tuon kuvatun kaltaiset kiinnittää huomionsa minuun. Sama koskee baareja ja pubeja joissa harvemmin viihdyn. Jopa nettitreffeillä oli joskus kun siellä olin samat tunnelmat.

        Ehkä osasyynä on se että suhtaudun ihmisiin yksilöinä ja tasa-arvoisesti. Osa näistä naisista ottaa sen signaalina että olen kiva, fiksu, huumorintajuinen ja lempeä mies joka tykkää tuon kaltaisista naisista joten he kiinnostuvat. Olen kyllä hellyyteen pyrkivä, mutten jaksa tuolta pohjalta ihan kenen tahansa halinalleksi alkaa.

        Eipä noissa naisissa sinällään mitään vikaa olen, mutta kun se sama kuvio toistuu niin pakkohan se on melkein huomata että mitkä piirteet näitä naisia yhdistää.
        Ehkä etsin liikaa oman tyyppistäni ihmistä joka ymmärtää samalla tavoin asioita, pyrkii esimerkiksi samoihin asioihin sekä omaa jotain omaa sekä ehkä jonkinlaista intohimoa elämään eikä vain hae sitä tavallisen arjen ja kodin kautta.

        On kyllä kieltämättä joskus tullut kokeiltua sitten pikkaisen liian kauniita ja sellaisia liian suosittuja naisia vaikken sellaisia kaipaakaan sinällään. Tuntuu vain jo että tuollaisesta kohtuuvaatimuksista ja normaaleista naisista on jo niin kova kysyntä että he odottavat mieheltä aika lailla.
        Yhtenä niistä on esimerkiksi seksuaalinen kipinä jonka pitää näkyä jonkinlaisena särmänä yms. heti kun tavataan. En ala kenenkään edessä ihan sitä varten kekkuloimaan tai ainakaan vielä en ole alkanut. Se voi olla edessä vielä.

        Toki joitakin ihan sopiviakin olen tavannut mutta ei ole puolin ja toisin kolahtanut vaikkapa juttujen puolesta. Sillehän ei mahda sitten mitään.

        Oletkos sitten muuttamassa työn perässä ja pk-seudulleko asti?Utelias kyselee vaan.Ja mikähän on alasi?Ei ole pakko kertoo jos et halua.Mitähän muuten tarkotit sillä kekkuloimisella,jäi vähän hämäräksi.


      • Arvaa vituttaako?
        leenuliinutiinu kirjoitti:

        Oletkos sitten muuttamassa työn perässä ja pk-seudulleko asti?Utelias kyselee vaan.Ja mikähän on alasi?Ei ole pakko kertoo jos et halua.Mitähän muuten tarkotit sillä kekkuloimisella,jäi vähän hämäräksi.

        Saatan muuttaa Etelä-Suomeen. Paikkunta ei ole vielä varma. Pk-seutukin on mahdollinen. Alaa en viitsi tässä mainostaa.

        Kekkuloimisella viittasin tuohon aiempaan eli siihen että vaihdan tyyliäni sekä alan pukeutua supertrendikkäästi sekä käyttäydyn kuin lipevä pelimies tai alan pikkaisen vittumaiseksi. Joissakin tapauksissa tällainen näyttää tehoavan joihinkin naisiin kaiketi koska herättää jotain seksuaalisia tuntoja heissä. Laimea ja lempeä vaikutelma kaiketi tappaa kaikki seksihalut useilta naisilta.

        Näyttelijäntaitoni ovat ihan kohtuulliset, mutten oikein viitsisi perustaa suhdetta siltä pohjalta varsinkin kun odotan naiselta sen verran fiksuuttaa että hän näkisi moisen läpi aivan kuten hän tajuaisi myös sen että lempeä ja kiltinkin oloinen mies ei ole mikään nössö tai kynnysmatto sekä hänessä voi olla sisäistä särmää ilman että se näkyy ulospäin huutomerkkinä.

        Vahvalla ihmisellä sisäisesti on varaa olla joskus lempeä ulospäin.
        Tällaisia naisia vain on harvassa jotka ovat niin fiksuja.


      • 1+1+1+1
        Arvaa vituttaako? kirjoitti:

        Saatan muuttaa Etelä-Suomeen. Paikkunta ei ole vielä varma. Pk-seutukin on mahdollinen. Alaa en viitsi tässä mainostaa.

        Kekkuloimisella viittasin tuohon aiempaan eli siihen että vaihdan tyyliäni sekä alan pukeutua supertrendikkäästi sekä käyttäydyn kuin lipevä pelimies tai alan pikkaisen vittumaiseksi. Joissakin tapauksissa tällainen näyttää tehoavan joihinkin naisiin kaiketi koska herättää jotain seksuaalisia tuntoja heissä. Laimea ja lempeä vaikutelma kaiketi tappaa kaikki seksihalut useilta naisilta.

        Näyttelijäntaitoni ovat ihan kohtuulliset, mutten oikein viitsisi perustaa suhdetta siltä pohjalta varsinkin kun odotan naiselta sen verran fiksuuttaa että hän näkisi moisen läpi aivan kuten hän tajuaisi myös sen että lempeä ja kiltinkin oloinen mies ei ole mikään nössö tai kynnysmatto sekä hänessä voi olla sisäistä särmää ilman että se näkyy ulospäin huutomerkkinä.

        Vahvalla ihmisellä sisäisesti on varaa olla joskus lempeä ulospäin.
        Tällaisia naisia vain on harvassa jotka ovat niin fiksuja.

        Anteeks kun tungen väliinne.
        Pika-analyysia.Olet varmaankin "mukavannäköinen nallekarhu",jolle on tullut ulkonäkönsä takia itsetunto-ongelmia.Et voi olla tosissas ettei muka sellainen ulkonäkö herättäs mielenkiintoa naisissa! Itse olen erittäin ihastunut ja täynnä himoa ja halua sennäköistä miestä kohtaan! Voin vain haaveilla hänen kiihkeistä suudelmistaan ja hyväilyistään.Tunnen häntä kohtaan myös hellyyttä ja tiedän että hänessä olisi se mies joka suojelisi naistaan luolamiehen tavoin.Kaukana jostain nössöstä!Ei ole koskaan tullut mieleenkään etteikö siinäkin miehessä olisi kaikki tunteet olemassa,eihän kaiken pidä näkyäkään kokoajan ulospäin.Ettei olis niin että et ole antanut sen Särmän näkyäkään riittävästi ulospäin?
        Tuijotat näköjään liikaa ulkoiseen olemukseen,sekä omaan että toisten.Oletat liikaa ihmisten ajattelevan ulkoasustasi samoin kuin sinä.Onko sinua sitten joskus kohdeltu kynnysmattona? ja jos niin ulkonäkösi vuoksi?
        Se oikea tulee kyllä kohdalle.


      • Arvaa vituttaako?
        1+1+1+1 kirjoitti:

        Anteeks kun tungen väliinne.
        Pika-analyysia.Olet varmaankin "mukavannäköinen nallekarhu",jolle on tullut ulkonäkönsä takia itsetunto-ongelmia.Et voi olla tosissas ettei muka sellainen ulkonäkö herättäs mielenkiintoa naisissa! Itse olen erittäin ihastunut ja täynnä himoa ja halua sennäköistä miestä kohtaan! Voin vain haaveilla hänen kiihkeistä suudelmistaan ja hyväilyistään.Tunnen häntä kohtaan myös hellyyttä ja tiedän että hänessä olisi se mies joka suojelisi naistaan luolamiehen tavoin.Kaukana jostain nössöstä!Ei ole koskaan tullut mieleenkään etteikö siinäkin miehessä olisi kaikki tunteet olemassa,eihän kaiken pidä näkyäkään kokoajan ulospäin.Ettei olis niin että et ole antanut sen Särmän näkyäkään riittävästi ulospäin?
        Tuijotat näköjään liikaa ulkoiseen olemukseen,sekä omaan että toisten.Oletat liikaa ihmisten ajattelevan ulkoasustasi samoin kuin sinä.Onko sinua sitten joskus kohdeltu kynnysmattona? ja jos niin ulkonäkösi vuoksi?
        Se oikea tulee kyllä kohdalle.

        Itsetunto-ongelmaa tuskin on kun en usko moisen itsetunnon olemassaoloon edes.
        Ulkonäköön kiinnitän vain huomiota itsessäni ja toisissa sen verran että se kertoo mitä siellä sisällä tapahtuu ja miten ihminen toimii elämässään sekä osaako ihminen huolehtia kehostaan. Toisin sanottuna suht kiinteä keho ja reipas tarkkaavainen mieli niin se riittää.

        En osaa sanoa noihin muihin asioihin kuin nämä ovat minun omia kokemuksiani ja mitä olen huomannut siltä pohjalta millaiset naiset minusta kiinnostuvat sekä todennäköisesti minkä vuoksi joku ei kiinnostu.

        Se oikea ei tule kyllä kohdalle noin vain ainakaan miehelle. Sen eteen joutuu tekemään töitä. Tällä hetkellä olen tauolla koska edelliset kokemukset olivat juuri sen suuntaisia joita kuvailin.

        Muuten en osaa pika-analyysiasi kommentoida kun se on niin pielessä.


      • 30v.
        Arvaa vituttaako? kirjoitti:

        No en koska en sellaisen kanssa sopisi yhteen muutenkaan vaan
        esimerkiksi jonkun sivistyneen maailmasta kiinnostuneen sekä liikuntaa harrastavan naisen. En tahdo todellakaan mitään sohvanvaltaajaa tai pullanleipojaa.
        Ehkä olisi pitänyt opiskella korkeakoulussa niin sitä kautta olisi saanut sopivaa statusta ja tehnyt vaikutuksen ehkä tuollaiseen naiseen.

        Minun ulkoisen olemuksen tai lähinnä kasvojen ja sisäisen maailman välillä on aika suuri ero. En ole edes pyöreä keholtani vaan teen rankkoja treenejä ja olen harastanut mm. kamppailulajeja. mutta nähtävsti se särmä puuttuu ja minua pidetään jonain ihmeellisenä halinallena.

        Naisten mielestä olen aina se miellyttävä ja fiksu herrasmies, jota toki olenkin mutta lopputuloksena se on ne samanlaiset naiset aina kiinnostuu joiden kanssa en sovi millään yhteen ja jotka ei vain kiinnosta.

        Pitäisi varmaan muuttaa tyyliä ja muuttaa luonteensa vittumaiseksi. Ehkä se saisi muidenkin naisten seksuaaliset halut lisääntymään eikä vain näiden muumi-tyyppisten.

        Olen sivistynyt, akateeminen, hoikka ja pohdiskeleva, MUTTA haluan elää tavallista arkista kotielämää ja muu on vain lisämaustetta siihen. En lähesty miehiä (minkäänlaisia miehiä), miehet lähestyvät minua. Vaikutuksen tekisi, jos miehellä olisi oikeasti jotain mielenkiintoista puhuttavaa...


      • 21
        Arvaa vituttaako? kirjoitti:

        Jos etukäteen tietää jo ettei toinen kiinnosta niin miksi mennä treffeille?

        En ala karsimaan kriteereitä ja ala olemaan täysin minulle sopimattoman naisen kanssa (ylipainoinen varsinkin tällainen olisi) vain sen vuoksi ettei luontainen ulkonäköni ole tarpeeksi seksikään särmikäs.

        Mieluummin yksin kuin muumiammojen kanssa tai kotihiirien.

        Juu.. ei kannata hiiltyä. Kun on kovat kriteerit, pitää usein tyytyä omaan seuraan..


      • Sepalus86

        Tuohon täytyy kommentoida, että mulla miehenä hieman päinvastainen tilanne. Eli uskon että ulkonäön puolesta minua pidetään villinä, rohkeana ja hieman vaarallisena tyyppinä, varmaan vähän pelimiehenäkin. Todellisuus on kuitenkin vähän tylsempi. Oikeasti olen aika ujo, eikä itseluottamus ihan parhammaista päästä. Eräs naispuolinen kaveri sanoi ihan suoraan jotain tän suuntaista.


    • vara-ananas

      Eipä kovin moni nainen minunlaisesta miehestä kiinnostu.

      Ne harvat ovat kyllä olleet fiksuja, mukavia ja nättejä naisia. Oon vaan onnistunut ajamaan ne karkuun :(

    • Sepäoli siinä

      Ei musta kiinnostu kukaan paitsi känniset riidanhaastajat.

    • höh!

      Olen 31v raitis tavallisennäköinen nainen. Minusta kiinnostuvat lähinnä vanhat ja juopot miehet.

      • selvennysapua

        Ymmärsit kysymyksen väärin. Siinä kysyttiin sitä, millaiset miehet sinusta kiinnostuvat yökerhossa, opiskelu- tai työpaikalla, kirjastossa, nettitreffeillä jne. Siinä ei kysytty, millaiset miehet sinusta kiinnostuvat bussipysäkillä.


      • pahaa tekee

        Minulla sama tilanne, tosin olen keski-ikäinen. Kiinnostuneet miehet ovat 15 -20 vanhempia, varattuja tai vaimonsa ulkoistamia, yli- tai alipainoisia, kaljuuntuvia, epäsiistejä reppanoita, joilla alko- sekä tupakkaongelma. Osaltani miestarjonta on todellakin katsottu loppuun. En halua nähdä näitä enempää.


    • Tyttönen_82

      Minusta kiinnostuvat yleensä miehet joilla on elämä ja asiat jotenkin sekaisin tai pois raiteiltaan. Minun tehtäväni olisi sitten toimia ennemmin terapeuttina kuin tyttöystävänä ja duunailla miesten elämää jotenkin tasapainoisemmaksi.

      Olenkin ollut oikeastaan viimeiset pari vuotta niin turhautunut tilanteeseen että olen päättänyt siirtyä vain kevyisiin/hauskanpitosuhteisiin ja yhdessä sellaisessa ehdinkin jo tässä parin vuoden aikana olla. Niissä on sentään mukavaa yhdessäoloa ainakin joskus ja fyysista läheisyyttä eikä pelkästään ongelmien puimista. Nyt pitäisi vaan jostain napata mukaansa sellainen hauskanpitomies. Mistähän sellainen löytyisi mahdollisimman nopeasti. Baari ei oikein kiinnosta eli joku muu tapa pitäisi olla.

      • ----->

        Etköhän löydä jonkun, jolle olisit kiva vakipillu. Mainostat sitä pillua, niin vapaaehtoisia varmasti löytyy.


      • Tyttönen_82
        -----> kirjoitti:

        Etköhän löydä jonkun, jolle olisit kiva vakipillu. Mainostat sitä pillua, niin vapaaehtoisia varmasti löytyy.

        Missä sitä voisi mainostaa? En nyt kuitenkaan ajatellut laittaa sanaa kiertämään live-elämässä. :o)

        Ja tokihan minullakin on jotain vaatimuksia siihen. Olisi minulla itse asiassa kaksi miestä joille voisin soittaa mutta en halua. Toinen on varattu ja toinen niin outo että sitä ei vaan voi edes harkita. Kummankaan kanssa en ole ollut, mutta molemmat ovat tehneet selväksi että olisivat kiinnostuneita.


    • Mies35v

      Ei minkäänlaiset.

    • Me

      Komea nörtit :)

      Ja mä tykkään hyvänäköisesta nörteistä.

    • Darth

      Jos kiinnostuvat, jättävät kyllä minulle kertomatta. Ihan perusviehättäviltä naisilta saan joskus hymyn ja katseen, eli tuskin minä pelottavan ruma olen. Joskus jopa itsekin pidän ulkonäöstäni. Mutta tämä kysymys kaiketi on enemmän sellaisille ihmisille, joilla on elämä.

    • Varatut hevarinaiset, he ovat ainoita jotka yrittävät tutustua oma-alotteisesti.

    • Oikeesti tähän mennessä ei kukaan ainakaan ole pitkäääään aikaan kertonut sellaista mulle livessä että ois kiinnostunut siis siinä mielessä. Joten vaikea sanoa, varmaan ei kukaan.

    • Treffipalstalla olen yleensä saanut yhteydenottoja taviksen näköisiltä tytöiltä, jotka on kiinnostuneita animesta/mangasta.
      Hieman ihmetyttää miksi juuri tällaiset tytöt kiinnostuu minusta vaikka ei se mikään estekkään ole jos muija tykkää animesta.

      Baarissa ainoastaan pubiruusut ovat lähestyneet minua.

      • 7+8

        Kenties näytät animehahmolta?


      • ale pub

        Etenkin eläkeikää lähenevät pubiruusut ovat siitä "viehättäviä", että he ovat kiinnostuneita liki kaikista miehistä. Jos miekkonen ei imartele ja tarjoa kaljaa, niin haukkuryöppy seuraa.


    • Yleensä sellaiset, jotka eivät kiinnosta minua. Joko he ovat eri elämäntilanteessa, kärsivät vakavista ongelmista (siis jostain aivan muusta kuin minun lievähköstä masennuksesta, jos nyt sellaista sanaa edes kehtaa käyttää) tai jotka eivät vain jotenkaan ole minun makuun.

      Kysymys tosin on vähän kehnosti aseteltu, *yleensä* kun ei kiinnostu kukaan, mutta siis silloin harvoin kun kiinnostuu tai esittää kiinnostunutta.

    • lihava en ole

      Lihavat tai muuten rumat ovat aina olleet minusta kiinnustuneita tekemään aloitteita minua kohtaan.

      Olenkohan heidän tasoaan vai haluavatko he parempaa.

    • ********************

      Tosielämässä yksikään nainen ei ole vielä osoittanut kiinnostusta. Nettitreffeillä aika monet naiset laittoivat flirttejä ja viestejä, kun minulla oli kuvallinen profiili. Yhteistä nimittäjää ei oikeastaan ollut, muuta kuin että heidän markkina-arvonsa oli aika alhainen. Yksi oli esimerkiksi nuori yh eikä edes hyvännäköinen. Yksi oli puolestaan lihava. Pari ihan "tavallistakin" oli joukossa, mutta lyhyen kirjottelun jälkeen laitoin välit poikki.

    • anonyymi atm

      Yksikään nainen ei ole osoittanut minua kohtaan kiinnostusta, ei oikeassa elämässä eikä netissäkään.

    • Sinkkunainen80

      Moikka,

      Olen hoikka 30v nainen ja ihan kivannäköinen (näin ainakin kuullut).

      Itse toivon rinnalleni suomalaista miestä. Pituudeltaan 185cm tai yli. Urheilullista vartaloa, toki pieni kiinteä vatsa ei haittaa. Ikääntyessähän se vartalokin muuttuu ja saa muuttuakin.

      Luonteeltaan rehellistä, hellivää, tunteensa näyttävää, ulospäinsuuntautunutta, hauskaa, pohtivaakin, kompromisseihin suostuvaa, huolehtivaa miestä.... Toivoohan sitä lähes samanluonteista kuin on itsekin. Ajoittain vilkasta spontaania vaikkei rauhallisuuskaan pahaksi ole.

      Pukeutumiseltaan ulkonäöltään siistiä miestä. Kauluspaitaa ja hyvin istuvia farkkua yms. Tilanteen mukaan siis. Toki kotona voi olla ihan rennosti.

      Ehdottomasti täytyy tuoksua hyvälle ja huolehtii henk.koht hygieniasta.

      Perhekeskeisyys on minulle tärkeää ja toivon toiselta samaa.

      Toki sellaista miestä että voi olla ylpeä monella tapaa. Samoin kuin voisi olla minusta ylpeä monella tapaa sekä mahd tulevista lapsistamme.

      • 476568579

        Jännä juttu, että KAIKKI naiset sanovat tulleensa kutsutuiksi hyvännäköisiksi. Ei se nyt oikeastaan yllätä: loppuen lopuksi anything for pussy. Nettitreffeilläkin muutamia ihan kauheita, joiden vieraskirja sitten täynnä "olet tosi kaunis" ja muuta paskaa.


      • ...

        "Pituudeltaan 185cm tai yli"

        180cm riittää ihan hyvin. Itseasiassa lyhyempikin riittää jos oot jotai 150-165cm.


    • Noor mees

      Olen itsekin tätä koettanut miettiä, että onko minusta kiinnostuvissa naisissa jotain yhteistä nimittäjää. Ehkä ne keskimääräistä useammin ovat olleet niitä kunnollisia tyttöjä, ja yleensä korkeakoulutettuja, mikä on odotusarvon mukaista niissä piireissä, joissa minä työssä ja vapaa-aikana hengailen. Tämä sinänsä sopii minulle ihan hyvin. Hevareita, bodareita jne. alakulttuuritapauksia ei ole käytännössä ikinä; jotkut tytöistä ovat olleet nörtähtäviä kuten minäkin, mutta tuskin kukaan on ollut kunnon hc-nörtti. Ulkomaalaisia naisia on ollut joukossa aika monta, eli jotain pohjoista eksotiikkabonusta minä nähtävästi olen heidän silmissään saanut.

      Minusta kiinnostuneiden naisten ulkonäkö on ollut vaihteleva, enimmäkseen kuitenkin ihan kivanäköisiä ja normaalipainoisia, pari kertaa jopa "liian kauniita". Se on ollut yhteinen nimittäjä, että he ovat ollet minua lyhempiä tai enintään saman pituisia (173). Vain yhden poikkeuksen muistan: muutaman sentin minua pitempi tyttö, työkaverin kaveri, tuli baarissa iskemään minua aika suoraviivaisesti, mutta silloin porukkamme istui pöydässä, joten hän kenties arvioi minut pidemmäksi kuin todellisuudessa olen. No eipä asia häntä kyllä häirinnyt siinäkään vaiheessa, kun nousimme ylös pöydästä ja "totuus" paljastui...

      Tosin ihan viimeisen vuoden aikana kiltit tytöt -kuvioon on tullut sen verran muutosta, niin että minua on lähestynyt myös useampi ei-niin-kiltti tyttö, muutama niistä on jopa ollut enemmän tai vähemmän pikkurikollisen oloinen. Yhden sellaisen tytön erehdyin jopa viemään kotiini, mistä seurasi minulle niin paljon harmia, että sitä virhettä en enää aio toistaa. Kaikki nämä lähestymiset ovat tapahtuneet baareissa. Olen ihmetellyt, mikä niihin on ollut syynä, tietääkseni näytän itse ihan yhtä nörtähtävältä ja ei-jännittävältä mieheltä kuin aina ennenkin.

    • Sinkkunainen80

      No jokainen tavallaan ja jokaisella on se ihannekumppanin toive. Pääasia että on onnellinen.

      Olen vähän aikaa vasta ollut sinkkuna ja pitkä suhde takana. Mutta tällainen mies minut hurmasi, josta aiemmin kerroin. Eli toivon samantapaista.

      Olen pidempi kuin tuo aiemmin ollut ehdotus. Siksi pidempi mies kriteerinä ja vielä kun käytän korkkareita.

      Jokainen ihminen löytää sen oman rakkaan. Ei siis pidä pahoittaa mieltä kirjoitukseni suhteen.

      • ei näin

        Korkkarit on maailman paskin tekosyy sille, että haluaa pitkän miehen.


      • -nainen-
        ei näin kirjoitti:

        Korkkarit on maailman paskin tekosyy sille, että haluaa pitkän miehen.

        Totta! Oikea syy, että naiset haluavat pitkän miehen on se, että he haluavat tuntea olevansa pieniä ja hentoja. Pituus myös luo turvallisuudentunteen. Ei tarvi mitään pelätä liki kaksimetrisen korston vieressä. Näin se menee miehet. Pahoittelen..


      • 23
        -nainen- kirjoitti:

        Totta! Oikea syy, että naiset haluavat pitkän miehen on se, että he haluavat tuntea olevansa pieniä ja hentoja. Pituus myös luo turvallisuudentunteen. Ei tarvi mitään pelätä liki kaksimetrisen korston vieressä. Näin se menee miehet. Pahoittelen..

        Olen itse lyhyehkö ja hoikka nainen, mutta en koe tarvitsevani "suojelua".
        Lähinnä vaivaannun kookkaiden ihmisten lähettyvillä. Pitkät tai/ja lihavat ovat kömpelöitä ja vievät paljon tilaa.


      • hoikkamies kysyy
        23 kirjoitti:

        Olen itse lyhyehkö ja hoikka nainen, mutta en koe tarvitsevani "suojelua".
        Lähinnä vaivaannun kookkaiden ihmisten lähettyvillä. Pitkät tai/ja lihavat ovat kömpelöitä ja vievät paljon tilaa.

        Millaisista miehistä pidät muuten kuin että eivät olisi pitkiä ja/tai lihavia?
        Millainen nainen olet itse, mitä harrastat, mitä opiskelet tai mitä työtä teet?


      • Iytresdgi
        23 kirjoitti:

        Olen itse lyhyehkö ja hoikka nainen, mutta en koe tarvitsevani "suojelua".
        Lähinnä vaivaannun kookkaiden ihmisten lähettyvillä. Pitkät tai/ja lihavat ovat kömpelöitä ja vievät paljon tilaa.

        Minulla päinvastoin. Liian lyhyet ahdistaa, tuntuu kuin olisin lapsien ympäröimä. Onneksi nykyajan maailmassa en ole enää erikoisen pitkä.

        T. Mies 186cm


    • pkp.yt:lta

      Melkein neljäkymppiä täynnä, eikä ole ykskään nainen ollut minusta kiinnostunut, jotenkin ilmeisesti olen luotaantyöntävän näköinen tai oloinen tiedä häntä.

    • nir-

      Yleensä lyhyet naiset, koska olen tosi pätkä itse. Muuta yhteistä tekijää ei taida olla, tosin otoskin on aika pieni. Ei ole montaa kertaa kukaan kovin selvästi vihjannut kiinnostuneensa. Jaa, pari miestä on ihan suoraan sanonut olevansa kiinnostunut. Mutta en valitettavasti ole kiinnostunut homostelusta (muuten taitaisikin kumppaneita riittää paljon paremmin).

    • sillitrooli

      Minusta on usein kiinnostuneet vähän pissikset naiset. Ei mitkään tyttöporukain suosituimmat pissikset, vaan sellaiset vähän erikoisemmat muttei kuitenkaan niin erikoiset tapaukset etteivät olisi pissiksiä. Myös muutama overachiever tyyppinen nainen on ollut kiinnostunut. En ole saanut ikinä vietyä näitä juttuja eteenpäin, kun olen niin häpeillyt omaa alisuoriutumistani ja ajatellut että nainen ei kuitenkaan hyväksyisi minua. Suorittajanaisilla on usein myös hyvin jyrkät, joskin mainstreamin mukaiset mielipiteet. Esimerkiksi yksi uskovainen suorittajatyttö, joka minuun kai oli hiukan ihastunut, oli niin varma mielipiteistään, että ajattelin ettei se ikinä minua kestäisi. Minulla olisi liian erikoisia ja vallankumouksellisia ajatuksia sekä uskonnosta että muista asioista. Ja se oli liian kauniskin. Paljon kauniimpi kuin minä olen komea.

      Minuun ei juuri ikinä ihastu sellaiset kotona askartelevat muumimammat, joita tuolla ylempänä haukutaan. Olisi kiva jos joku muumimamma joskus ihastuisi minuun.

    • Tosi vaikea kysymys, koska en muista tavanneeni ainuttakaan miestä, joka oma-aloitteisesti ja vakavissaan ( = ei piruillakseen tai kolmen promillen kiinalaisessa kyykkyhumalassa) olisi kertonut kiinnostuneensa minusta.

      • sillitrooli

        Itse ainakin oletin, että tässä puhuttiin myös sellaisista tapauksista, joissa kiinnostusta on ollut havaittavissa vaikka sitä ei olekaan sanottu suoraan, selkeästi ja yksiselitteisesti, että "olen kiinnostunut sinusta!". Ei minullekaan kukaan nainen ole ikinä suoraan sanonut, mutta mietin mielessäni sellaisia, joista on tullut esiin jotain kiinnostusta minua kohtaan, on se sitten johtanut suhteeseen tai ei.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Itse ainakin oletin, että tässä puhuttiin myös sellaisista tapauksista, joissa kiinnostusta on ollut havaittavissa vaikka sitä ei olekaan sanottu suoraan, selkeästi ja yksiselitteisesti, että "olen kiinnostunut sinusta!". Ei minullekaan kukaan nainen ole ikinä suoraan sanonut, mutta mietin mielessäni sellaisia, joista on tullut esiin jotain kiinnostusta minua kohtaan, on se sitten johtanut suhteeseen tai ei.

        Selvennyksen vuoksi... en ole havainnut minkäänlaista kiinnostusta. - Joko en vain ole havainnut, tai, kuten oletan, sitä ei ole ollut. - Jos olen itse ollut aloitteellisempi ja onnistunut siten tutustumaan mieheen paremmin, niin se on eri asia, mutta miesten puolelta aloitteita ei ole juuri näkynyt :)


      • severi.

        mitä nyt kuvasta selvää saa niin ei se ainakaan naamasta johdu, aivan kaunis nainen olet, ehkäpä pirullinen?


      • severi. kirjoitti:

        mitä nyt kuvasta selvää saa niin ei se ainakaan naamasta johdu, aivan kaunis nainen olet, ehkäpä pirullinen?

        Siitä se varmaan johtuu ;)


      • sillitrooli
        xena-183 kirjoitti:

        Selvennyksen vuoksi... en ole havainnut minkäänlaista kiinnostusta. - Joko en vain ole havainnut, tai, kuten oletan, sitä ei ole ollut. - Jos olen itse ollut aloitteellisempi ja onnistunut siten tutustumaan mieheen paremmin, niin se on eri asia, mutta miesten puolelta aloitteita ei ole juuri näkynyt :)

        Vaivaako palstan yleisin vaiva eli asperger? :D Kyllähän about jokaiseen naiseen, joka jollain tavalla naiselta näyttää, on ihastunut elämän varrella kymmeniä miehiä. Miehet ovat vielä selkeämpiäkin ihastumisissaan, joten tosiaan jos asperger ei vaivaa, niin naisen pitäisi olla huomannut lukuisista miehistä, että ovat olleet vähintään hiukan ihastuneita.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Vaivaako palstan yleisin vaiva eli asperger? :D Kyllähän about jokaiseen naiseen, joka jollain tavalla naiselta näyttää, on ihastunut elämän varrella kymmeniä miehiä. Miehet ovat vielä selkeämpiäkin ihastumisissaan, joten tosiaan jos asperger ei vaivaa, niin naisen pitäisi olla huomannut lukuisista miehistä, että ovat olleet vähintään hiukan ihastuneita.

        Enpä ole koskaan huomannut tutkituttaa, mutta tässä tapauksessa kun juna on jo mennyt, niin eipä tuo enää asiaa muuksi muuta XD


    • crazycyborg

      Ei mitään tietoa.

    • severi.

      leikilläni heitin, joka rohkenee tänne oman kuvan laittaa, ei voine kait kovin paha ihminen olla.

    • riikkahenna

      humalaiset.

    • violet.

      Jos tarkastellaan viimeistä 2-3 v jaksoa niin ainoa yhteinen nimittäjä taitaa olla tupakointi ja koulutus, joka on alle ammatti- tai tiedekorkeakoulun loppu- tai välitutkinnon. Tosin nämäkään ehdot eivät aivan kaikkiin päde. Tupakka ei hyvä mutta jälkimmäisestä en valita, kiinnostuksen puute on molemminpuolista. En yliopistodropoutina ole tavannut yhtäkään ei-entuudestaan tuttua akateemista miestä joka olisi tyyppiäni edes kaverina. Ja mieluummin amis kuin ammattisurkea :)

      Lisäksi yleensä/usein/yllättävän usein:
      Mies on ollut pitkä, 180-200 cm.
      Jossain määrin liikunnallinen/hyvässä kunnossa.
      Haalariduunari, opiskelija tai pummi.
      Semitrendikäs ja tyyliltään mainstream.
      Tai täysin päinvastoin.
      Mua 2-6 vuotta nuorempi.

      Osa näistä plussaa, osa neutraaleja, osa "ei ikinä" -osastoa.

    • IsompiLuuseriM34

      Olen huomannut, että suomalaisista naisista minua pitää komeana ja kiinnostavana juuri sellainen ryhmä naisia, joista en itse ole kiinnostunut. Eli yh:t ja ylipainoiset naiset. Ärsyttää hieman!

      Kansainvälisesti olen taas huomannut, että minua lähestyvät kauniit ja hoikat minua nuoremmat tai omanikäiseni naiset. Pitäisikö siis etsiä naista ulkomailta?

      Kuitenkin haluaisi "suosia" kotimaista, mutta ei tunnu natsaavan. No jatketaan!

      IsompiLuuseriM34

    • IkäM42

      Tuntuu että minuun kiinnostuvat juuri yh:t tai pyöreät, aika mielenterveysongelmaiset naiset joista en ole kiinnostunut. Muuten ei tavallisen näköinen, 173cm, kohtuuraitis riski mies kiinnosta juuri niitä tavallisia maalaisnaisia joista juuri olisin kiinnostunut.
      Mutta yllätys on että ulkolaiset naiset suhtautuu ns normaalisti kuin nainen tekee jos mies hitusenkin kiinnostaa. Kenties katse heihin kun täältä ei ole halukasta ottajaa.

      • Arvaa vituttaako?

        Samaa olen kokenut minäkin. Tässä oli eräällä avoimella luennolla taannoin ja vieressäni sattui istumaan kaksi-kolme ulkomaalaistaustaista naista (yhdestä en ollut varma). Heitin siinä sitten juttua englanniksi ja he olivat tikahtua nauruun.

        Jo katseista näki että he suhtautuivat minuun täysin eri tavalla ja kemiaa oli siinä välissä miljoona kertaa enemmän kuin suomalaisten naisten kanssa miinuksena pyöreät naiset.

        Toki normaalit ja normaalivartaloiset suomalaisetkin naiset olisivat hirnuneet jutulle mutta pitäneet minua lähinnä hyvänä kaverina.

        Olen tajunnut että jos suomalaisiin naisiin ei tee vaikutusta äijämäisellä tai sliipatulla menevällä tyylillä niin sitä ei tehdä mitenkään. Muunmaanlaisiin taas uppoa hyvä rehti käytös yhdistettynä fiksuuteen ja huumorintajuun jopa hieman kieroon sellaiseen.

        Miehen ulkonäkö ei ole heille välitön turn-off, suomalaisille naiselle jos siis ei halua pyöreää naista on.


    • Minusta kiinnostuvat kylmän älykkäät insinöörimiehet, jotka kokevat ajatteluni virkistävänä ja käytökseni lämpimänä, mutta eivät ymmärrä minua.

    • en ole vielä

      nettitreffeillä...

      yleensä - minusta he ovat ujot 165 - 185cm. mielenkiintoset

    • Eewuli.....

      Minusta yleensä kiinnostuu liian vanhat, juopot, älyvapaat sekä sohvaperunat, jotka ei halua tehä muuta kuin maata sohvalla ja lihottaa ittiään entistä enemmän.

      Mutta joskus osuu kohdalle hyvinki varteenotettavia ja oikeasti kunnollisia miehiä. Ainoa vain, että ne sitten pakkaa asumaan minusta sen verran kaukana ettei kannata miettiä mitään suhdetta, koska mielestäni kaukosuhde ei ole täysjärkisen hommaa tai itse sen kokeneena toden ettei se toimi.

    • ikisinkku35

      Minusta ei ole ketään kiinnostunut eikä kiinnostu.

    • mettis..

      Palomiehet ym. pelastajat, ovi-ihmiset, baarimikot, fruittarit, metrot, hevarit, bisnesihmiset, tsilarit, urheilijat, raksakaverit, opettajat, mopomiehet..
      20v ylöspäin aika monet..

      Viimeisin "kertoi" itsensä 5v vanhemmaksi, kuin mitä onkaan.. :/
      Eilen viimeksi minua luultiin 25 vuotiaaksi, joten omanikäiseni saattavat katsoa minua pitkin nenän varttaan.. Toisaalta taas minua ei maailman eniten kiinnosta, mikä on virallinen kesäbiisi 2011.. Joten..

      • Jätkä 25

        Eikös fruittarit ja metrot(metroseksuaalit siis vai?) tarkoita ihan täysin samaa asiaa? Ainakin alunperin mielestäni fruittarilla on tarkoitettu juuri metroseksuaalia.


      • dfjlgddjlf

        Minkä ikäinen muuten olet?


      • mettis..
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Eikös fruittarit ja metrot(metroseksuaalit siis vai?) tarkoita ihan täysin samaa asiaa? Ainakin alunperin mielestäni fruittarilla on tarkoitettu juuri metroseksuaalia.

        Voi olla. Omasta mielestäni metrot ovat enemmän sellaisia "Loreal miehiä", fruittarit (yleensä) nuorempia, joille vaatteiden merkki -hintakin- tärkeää, ovat usein värikkäitä ja kovaäänisiä.


      • mettis..
        dfjlgddjlf kirjoitti:

        Minkä ikäinen muuten olet?

        42.


    • serpentina1

      Yleensä sellaiset, jotka eivät kiinnosta minua. Kuvan perusteella "olet niin kaunis!", hyvin pinnallista sellaista.. ettei nyt ihan riittää:D

    • madame tussu

      Sir_einot.

      • sillitrooli

        Oletko tyytyväinen siihen että panoeinot kiinnostuvat vai haluaisitko muunlaisten miesten kiinnostuvan?


      • madame tussu
        sillitrooli kirjoitti:

        Oletko tyytyväinen siihen että panoeinot kiinnostuvat vai haluaisitko muunlaisten miesten kiinnostuvan?

        Hmm. Toisaalta se hivelee jollain sairaalla tavalla itsetuntoani, mutta tajuanhan minä, että kulutustavarana he minua pitävät. Ei, en jaa heille: olen neitsyt. Eli en ole tyytyväinen. Haluaisin fiksun ja komean miehen, kukapa ei. Olen kaunis, yliopistossa opiskeleva nainen, mutta minulla on mielenterveysongelmia. Siksi en ihmettele, että kerään jollain tapaa häiriintyneitä ihmisiä. P.S. En halua loukata tällä lausunnolla ko. nimimerkkiä.


      • sillitrooli
        madame tussu kirjoitti:

        Hmm. Toisaalta se hivelee jollain sairaalla tavalla itsetuntoani, mutta tajuanhan minä, että kulutustavarana he minua pitävät. Ei, en jaa heille: olen neitsyt. Eli en ole tyytyväinen. Haluaisin fiksun ja komean miehen, kukapa ei. Olen kaunis, yliopistossa opiskeleva nainen, mutta minulla on mielenterveysongelmia. Siksi en ihmettele, että kerään jollain tapaa häiriintyneitä ihmisiä. P.S. En halua loukata tällä lausunnolla ko. nimimerkkiä.

        Haluaisitko vähän kuvailla, millaisia miehiä ovat akateemisissa ympyröissä liikkuvat Sir_Einot? Minua kiinnostaisi tietää noin ihan yleisen kiinnostuksen vuoksi.


      • madame tussu
        sillitrooli kirjoitti:

        Haluaisitko vähän kuvailla, millaisia miehiä ovat akateemisissa ympyröissä liikkuvat Sir_Einot? Minua kiinnostaisi tietää noin ihan yleisen kiinnostuksen vuoksi.

        Hyvännäköisiä. Harrastavat usein harrastavat melko tosissaan jotain urheilullista lajia. Bilettävät paljon. Laaja sosiaalinen verkosto. Aina äänessä ja jokaisessa kissanristiäisessä. Jotkut jopa yllättävän älykkäitä ja sivistyneitä tapauksia. Ainut vika näissä miehissä onkin, etteivät he halua sitoutua. Mikäs siinä, kun löytävät kuitenkin vaivattomasti samanhenkistä naisseuraa.

        En vain ymmärrä, kuinka tällaiset hyvältä tyypeiltä vaikuttavat fiksut kaverit voivat samaan aikaan pyörittää useampaa naista ja närkästyä sitten siitä, jos heille ei heti herukaan. No, yliopistovuodet ovat opettaneet tunnistamaan tapaukset.


      • sillitrooli
        madame tussu kirjoitti:

        Hyvännäköisiä. Harrastavat usein harrastavat melko tosissaan jotain urheilullista lajia. Bilettävät paljon. Laaja sosiaalinen verkosto. Aina äänessä ja jokaisessa kissanristiäisessä. Jotkut jopa yllättävän älykkäitä ja sivistyneitä tapauksia. Ainut vika näissä miehissä onkin, etteivät he halua sitoutua. Mikäs siinä, kun löytävät kuitenkin vaivattomasti samanhenkistä naisseuraa.

        En vain ymmärrä, kuinka tällaiset hyvältä tyypeiltä vaikuttavat fiksut kaverit voivat samaan aikaan pyörittää useampaa naista ja närkästyä sitten siitä, jos heille ei heti herukaan. No, yliopistovuodet ovat opettaneet tunnistamaan tapaukset.

        Sanoit, että et mene noiden veikkojen lankaan. Millaiset naiset mielestäsi menevät?


      • madame tussu
        sillitrooli kirjoitti:

        Sanoit, että et mene noiden veikkojen lankaan. Millaiset naiset mielestäsi menevät?

        Helppo nainen? Ei sekään ole kuvaava termi, nämä miehet haluavat kuitenkin pientä haastetta. Ehkä sellaiset nuoret, naiivit, melko kokemattomat, jossain määrin tyrkytkin naiset. Akateemiset pissikset.

        Tällaisena voisin itseänikin pitää muutama vuosi takaperin. Olin imarreltu huomiosta, tykkäsin saada miehissä aikaan haluja. Härnäsin kepillä, vaikka oikeasti olin vain epävarma ja minulla oli heikko itsetunto. Nyt olen toivottavasti hiukan aikuistunut.


      • sivukommentti
        madame tussu kirjoitti:

        Hyvännäköisiä. Harrastavat usein harrastavat melko tosissaan jotain urheilullista lajia. Bilettävät paljon. Laaja sosiaalinen verkosto. Aina äänessä ja jokaisessa kissanristiäisessä. Jotkut jopa yllättävän älykkäitä ja sivistyneitä tapauksia. Ainut vika näissä miehissä onkin, etteivät he halua sitoutua. Mikäs siinä, kun löytävät kuitenkin vaivattomasti samanhenkistä naisseuraa.

        En vain ymmärrä, kuinka tällaiset hyvältä tyypeiltä vaikuttavat fiksut kaverit voivat samaan aikaan pyörittää useampaa naista ja närkästyä sitten siitä, jos heille ei heti herukaan. No, yliopistovuodet ovat opettaneet tunnistamaan tapaukset.

        Kuvaamasi miehet käyttäytyvät siis hyvin samalla tapaa kuin naiset, paitsi seksikäyttätyminen on sama kuin muillakin miehillä.. Ei ihme, että heille on paljon tyrkyllä naisia.


    • 18jjj19u92879082

      Viime aikoina lähinnä kauniit 16-19 vuotiaat, mikä on yllättävää ja mukavaa =)

      Ja ite oon 27, 184cm ja 90kg.

      Tosin supliikkitaitojen täydellinen puute saa kiinnostuksen lopahtamaan nopeasti, höh. Ei ole ujon elämä helppoa ;.(

    • näin se meni

      Olin jokin aika sitten sinkkuna ja se oli ehkä silmiinpistävintä, että treffeille pyysivät tarkalleen 7 vuotta nuroemmat miehet todella usein. Pari kyllä unohti ne treffit heti kun kuuli ikäni, olen kuulemma liian vanha. Oman ikäisiäkin oli jokunen tyrkyllä.

      Luulen, että ajoin aika nopeasti kaikki vonkaajat ja pelimiehet tiehensä, kun kaikki joiden kanssa oli enemmän tekemisissä, olivat tosi fiksuja ja kivoja miehiä , ehdottomasti poikaystävämateriaalia jollekulle. Samanlaisia kuin mieheni, jonka kanssa palasin parin vuoden eron jälkeen yhteen. Olin erosta niin rikki (syynä tahaton lapsettomuus), että en viitsinyt edes aloittaa kenenkään muun kanssa mitään tuona aikana, joten en tapaillut pitkään ketään. Seksihalut olivat myös ihan maissa mikä oli hyvä, niin ei tarvinut vaivautua etsimään ketään "hyväksikäytettävää".

      Kuulin yhteenpaluun jälkeen kauhistelua useammalta tutulta että otin uudelleen niin taviksen miehen. Kun kuulemma minun ulkonäölläni olisi saanut paremmankin. Jep, kyllä loukkasi, kun puolisoa aliarvioitiin, onneksi ei sentään päin naamaa. Pointti oli se, että ilmeisesti ihmistä ei saisikaan kiinnostaa ihan muut asiat kuin ulkonäkö, esimerkiksi se, että toinen on loistokumppani...

    • Miss Fury

      Rokkarit ja nörtit. Tavikset jos satun astumaan johonkin karmeaan läävään, jossa heitä parveilee. Vanhat juopot eivät saa minustakaan tarpeekseen, voipi olla aurinkoinen persoonallisuuteni syy.

      Tulipa tuosta mieleen, että viime kerralla törmäsin outoon ilmiöön. Miehet pakottivat minut ottamaan vastaan juomia. Jotenkin hämmentävän passiivisagressiivisella tavalla vielä.

    • Ei musta kyllä ole kukaan ollut kiinnostunut aikaan...

    • Hmm. Aika monenlaiset. Ei mitään tiettyä tyyppiä mihin niputtaa kaikkia. Toki luoneenpiirteissä varmaan yhtäläisyyksiä löytyy eniten. On ihan vastakohtiakin kiinnostunut.

      Uskoakseni ne kiinnostuu joiden silmään näytän lähestyttävältä ja riittävän nätiltä. Olemukseni tekee vaikutuksen. Aika hankala sen tarkemmin sanoa.

    • Komeat

      Minuun kiinnostuvat yleensä hyvin komeat miehet, pitkät miehekkäät miehet,
      haittapuolena on toki, että yleensä nämä komistukset ovat aika itsensä täynnä.
      Saan kuulla kommentteja kuten " eikö meistä tulisi hyvä pari kun minä olen niin komea ja sinä olet niin kaunis". Ei kovin hyvä alku mahd. seurustelusuhteelle.
      Viimeisin viisi vuotta kestävä suhde kaatui kuitenkin siihen, että kylläkin erittäin komea mies oli hyvin epävakaa, oikutteli ja tinttaili kuin pikkukakara.
      Olen nyt usesti törmännyt kaupungilla pitkään komeaan mieheen, joka katsoo minua pitkään, viimeksi jäi kaupassa parveilemaan kosmetiikkaosastolla, tuli vähän vaivautunut olo. Hänen silmissä vaan on jotain, mistä en pidä.
      Tyyliltään kaikki miehet ovat hyvin pukeutuneita, jotkut rennommin jotkut liikemiestyyliin, ehkä salilla käyvät mutta ei liikaa bodattuja kuitenkaan.
      Peritaatteessa pidän tämän tyyppisistä miehistä, mutta olen jo kantapään kautta oppinut, että ne eivät ole ne kaikista helpoimmat ja kiltimmät.

      • Peikko kellarista

        Onpa kauhea sun tilanne, jos komeat, pitkät miehet kiinnostuvat.


      • sillitrooli
        Peikko kellarista kirjoitti:

        Onpa kauhea sun tilanne, jos komeat, pitkät miehet kiinnostuvat.

        Kyllä se on kauheeta! Usko pois! Katso tästä opetusfilmi naisen logiikkaan liittyen http://www.youtube.com/watch?v=Gq6Nl-tQKSU


    • BAELEE

      Minusta ei kiinnostu koskaan mitkään huorissa kävijät

    • sir_eino

      Ai sellaiset naiset jotka tekee aloitteita? Yleensä pienikokoiset, minua jonkun verran nuoremmat, ulospäinsuuntautuneet tytöt. Usein vähän vaihtoehtohenkisiä. Joskus täysiä pissiksiä.

      • sir_eino

        Ja toi pienikokoisuus johtuu varmaan siitä että olen lyhyt. Sitä en osaa sanoa miksi vetoan yleensä vähän nuorempiin. Ehkä se on joku kulttuurijuttu. Miehen pitää olla naista vanhempi. Ulospäinsuuntautunut... No, mä luulen että kaikki naiset jotka tekee aloitteita on sellaisia. Vaihtoehtohenkisyys varmaan johtuu siitä kun itsekin olen. Pissisten kiinnostusta en osaa selittää.


    • Tummat silmät

      Minua lähestyvät tummakulmaiset ,ruskettuneet, sinisilmäiset, vaaleat, komeat,himokkaat, urheilulliset itseäni 16 vuotta nuoremmat miehet.
      Mitä vikaa minussa on?

    • Ei kukaan.

      • Turku 2012

        Jos olet mies laita päällesi puhdas silitetty valkoinen paita. Naiset eivät voi vastustaa sellaista miestä. Itsesi peset tietysti ensin. Valkoinen paita kahisten jonnekin hengaamaan. Jos parta jo kasvaa jätä hienoinen sänki. Ja katso, naiset jonottavat kohta luoksesi.


    • nainen..

      Minusta kiinnostuvat sellaiset miehet, joista en ole itse kiinnostunut. Myönnän, että rima on ehkä liian korkealla, mutta se kemia..

    • Mies28v/185cm

      Jostain syystä 18-27 vuotiaat keskimääräistä aavistuksen paremmannäköiset naiset noin keskimäärin. Joukossa kyllä myös ns. rumempia tapauksia.

      Olen 28v, pitkähkö, dressman-vartalolla varustettu ihan ok näköinen mies. ;D En siis mikään brad pitt tai vastaava todellakaan. Vientiä on ollut 18 vuotiaasta saakka todella hyvin (ennen sitä olin monen makuun liian hoikka).

    • 35vnaenen

      Minä vedän jostain syystä puoleeni nuorempia miehiä. En ole mielestäni niin hirveän nuoren näköinen, ja itse tunnen vetoa lähinnä vanhempiin miehiin. En tajua miksi nuoret kundit aina lähestyvät minua. Vanhemmat miehet eivät sen sijaan ole minusta kiinnostuneita. Tasan ei käy onnen lahjat.

      • Killekallekille

        Ota tikkari pois suusta? Ja saparoitten tilalle vaalennettu mummopermis. Vekkihame päälle, pohkeeseen ulottuva. A vot papat käy kuumana.


    • 24v likka

      Ei kukaan, minulla on paljon mies puolisia ystäviä, mutta he ovat sanoneet minulle että eivät koskaan voisi seurustella minun kanssa. Kaverina olen kuulemma yksi parhaista, mutta ei koskaan mitään muuta.
      Tämän olen jo hyväksynyt. Tiedät että oma luonne on aika vaikea, eikä se ikävä kyllä kelpaa kuin miehille jotka yli 2 promillen humalassa ja ikää 50 . Joten oon kyllä mielummin yksin.

    • ei nappaa

      Minusta kiinnostuvat ulkonäöltään oikeastaan komeat, monesti liian miehekkäät minun makuuni, pidän enemmän ns. poikamaisesta tai jopa androgyynistä ulkonäöstä. Minä ehkä näytän naisellisemmalta kuin mitä olen, joten ehkä siksi vedän puoleeni miehekkäämpiä miehiä. En kuitenkaan haluaisi ulkonäköäni muuttaa vastaamaa paremmin sitä, millaisesta oletan minusta mielenkiintoiselta vaikuttavan miehen mieltyvän... eihän se olisi aitoa. Parempi olla jossain mies joka vastaa minun mieltymyksiäni ja jonka mieltymyksiä minäkin vastaan, jos näin ei ole niin olkoon olematta!

      Koulutustaustaltaan yleensä amk- tai vain amis-pohjaisia, en tätä siis vähättele, mutta sellaisia ovat sattuneet olemaan. Monesti huonoja ilmaisemaan itseään kirjallisesti kuten tekstiviestein ja facebook-viestein, pidempiä kirjoituksia jos olen nähnyt niin melko heikkotasoista vaikka ajatus kulkisikin.

      Suurimpana miinuspuolena ja yhdistävänä tekijänä liiallinen alkoholinkulutus, baareissa ravaaminen ja "biletys", jota itse harrastan hyvin harvoin ja joka on minusta teinimäistä käytöstä. Miehet ovat olleet minua yleensä kaksi tai kolme vuotta vanhempia, itse toivoisin miehen olevan viitisen vuotta vanhempi johtuen siitä että nämä nuoremman ikäluokan miehet yleisesti ottaen ovat juuri vielä liian teinimäisiä makuuni. Jos ei ole sellainen, niin sittenpä voi olla nuorempikin.

      Kuten arvata saattaa, monet näistä kiinnostuneista ovatkin olleet ns. pelimiehiä, osa kuitenkin liikkeellä muukin kuin alapää mielessä.

      • amen to this sis

        Tuo kuvaus on juuri kuin omasta elämästäni :D. Olen kaunis, fiksu ja korkeasti koulutettu.

        Noita pleijereitä, palomiehiä ja parisuhteesta eronneita "komeita perheenisiä" tuntuu tarratuvan baari-illan aikana kylkeen viisi illassa.


    • DI-magneetti

      Olen useimmiten vetänyt puoleeni seuraavia miestyyppejä:

      1. DI:tä tai insinöörejä, suurin osa seurustelukumppaneistani on ollut heitä.
      2. Huomattavasti minua nuorempia miehiä.
      3. Poikamaisia miehiä.
      4. Nörttejä.
      5. Pelimiehiä, jotka haluavat vain seksisuhteen.
      6. Tissifaneja.
      7. Persefaneja.
      8. Tiimalasifaneja.
      9. Blondifaneja.
      10. Pienikokoisia naisia fanittavia pitkiä miehiä (180-195 cm, itse olen 150 cm ).

    • lonelygirls

      Lyhyet, rumat, liian vanhat ja läskit..
      Tästä syystä olenkin edelleen sinkkuna

    • ....................

      Yleensä rohkeat, rentut ja heikosti koulutetut miehet.

      Saan usein baareissa iskuyrityksiä tuontyyppisiltä miehiltä. Harvemmin niiltä fiksummilta.

      • Pieni nainen

        Muhun ilmaisevat vahvimmin kiinnostuksensa useimmin kaksi kertaa kokoiseni miehet. Olen itse 150 ja miehet siis 180-190 cm tai sen yli. Itse en syty kokoerosta, vaan kiinnostun iitse huomattavasti lyhyemmistä. 160-175 senttisistä.


    • ....................

      Aidossa tutustumismielessä yleensä itseäni nuoremmat. Limaisia ehdotuksia taas tulee yleensä vanhemmilta, ja mitä vanhempi, sen limaisempi ehdotus useimmiten kyseessä. En tiedä vaikuttaako asiaan ärsyttävä babyfaceni, eli kun vaikutan niille vanhemmille miehille vielä oikeaa ikäänikin nuoremmalta, kokevat he minut liian nuorena vakavaan juttuun ja mahdollisesti sen oletetun nuoruuden takia myös tarpeeksi "naiivina" tai heikkoitsetuntoisena mennäkseni parin kehun jälkeen antamaan heille... Ja vastaavasti myös ne nuoremmat luulevat minua ikäisekseen tai jopa hieman heitä nuoremmaksi, eli heille taas sopivan ikäiseksi.

    • :::::::::::::::

      Vääränlaiset, itselleni sopimattomat.

    • vituksmän

      Järestään varatut naiset. Ja siitä sitä sotkua riittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      376
      1919
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1627
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1310
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1076
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      965
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      782
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      105
      743
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      726
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      660
    Aihe