Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus yläasteella mahdollisesti olisi sitäkin voinut olla. Joitain tilanteita ehkä olisi ollut mitkä olisi pitänyt jotenkin osata hyödyntää. Mutta silloin oli itse liian lapsi vielä. Muut olivat pidemmällä kehityksessä.
Lisäksi minä olin se jota kiusattin, ja siinä iässä luulin, että tytöt ovat jotenkin aina kiusaajien kaveripiirissä koska kiusaajat ovat niitä sosiaalisia äänekkäitä kusipäitä jotka ensin pitäisi jotenkin "ohittaa" ennenkuin tyttöjä voisi lähestyä, se käsitys minulla silloin oli. Vaikka eihän se niinkään tietysti ole.
Sen jälkeen en sitten ole ollutkaan missään missä kehenkään voisi tutustua, kun en jatkanut opiskelua.
25.03.2011 05:54
Yleiset vessat ovat kyllä joskus aika likaisia ja inhottavia paikkoja. Jos siivous on laiminlyöty.
24.03.2011 22:20
Varattu se kuitenkin on, vaikkei poikaystävä juuri nyt mukana ollutkaan.
23.03.2011 19:28
Minä pelaan netissä Soldier of fortunea. Sitä ensimmäistä siis.
22.03.2011 23:57
Munaa löytyy varmaan jokaisesta miehestä. Siellähän se on jalkojen välissä.
Entä jos esim. raitista ihmistä ei vain pysty kiinnostamaan kaikki juoppojen huvitukset ja "viihteellä olemiset"? Minkä yksinäisyydelleen silloin tekee?
22.03.2011 20:28
Kai sitä vapaaehtoisestikin voi olla sinkkuna, mutta se minusta edellyttää sitä, että on joskus kokenut parisuhteen jotta tietäisi. Jos ei ole koskaan ollut mitään suhdetta, ja on silti tyytyväinen sinkkuuteen, kai niitäkin ihmisiä on mutta luulen että ainakin miehissä hyvin vähän.
Naisethan on ovat tietenkin vapaaehtoisestikin sinkkuna. Ainakin jos kaunis ja muutenkin menestynyt nainen on sinkku, vapaaehtoista se silloin on, tai sitä että kukaan mies ei vain kelpaa prinsessalle.
Minä itse en ole onnellinen ilman naista. Se ei ole mahdollista.
22.03.2011 20:22
Varaosien saanti on kaikki kaikessa kuitenkin vanhankin auton kanssa. Jos niitä saa, silloin pystyy ajamaan.
20.03.2011 23:42
Japanilaisten kaasuttimet ovat murheenkryynejä. Ei saa osia kun uusia ei ole tehty pariinkymmeneen vuoteen.
Eurooppalaisia kaasuttimia saa yhä jopa uutenakin, maksavathan ne rahaa mutta taisi olla myös niin, että esim. ranskalaisten autojen kaasuttimia ei vielä 80-luvullakaan ollut pilattu kaikenlaisilla saasteenrajoitussysteemeillä samalla tavalla kuin japanilaiset pilattiin.
Sähköinen tyhjäkäyntiventtiili oli kaikkein typerin keksintö: kun se hajoaa, auto ei käy tyhjäkäyntiä kuin ryyppy päällä.
Sovituslaipallahan kyllä weberin tai solexin japanilaiseenkin saa. Eurooppalaiset kaasuttimet ovat parempia juuri siksi ettei niitä välttämättä ole pilattu sähköosilla.
20.03.2011 23:39
Kumpaa sukupuolta on, ja onko leikkaamaton? Vaikuttaisi olevan kiimassa....
Kyllähän kissa kyllä muutenkin huomiota kerjää. Mutta jos jatkuvaa on, niin kiimalta vaikuttaa.
20.03.2011 02:46
Jostain syystä nuo paskaa puhuvat petturit aina löytävät niitä naisia, joiden kanssa voivat pettää vaimoaan. Se ihmetyttää.
Mitä naiset noissa paskapäissä aina näkevät?
Miksi kusipäät pääsevät aina aloittamaan suhteen naisen kanssa?
19.03.2011 20:39
Miten sen tapaamisen sopii, jos naiset eivät koskaan halua tavata?
19.03.2011 04:10
Ei mitään hyötyä.
Miehen on netissäkin oltava sosiaalinen, ja jos ei ole, se on siinä sitten sekin homma.
Naiset eivät tee aloitetta.
19.03.2011 04:07
Minä olen 181 cm ja 60 kg.
Eli kuudetkymmenet ja kahdeksatkymmenet senteissä ja kiloissa hieman päinvastoin kuin esimerkin naisella.
15.03.2011 20:15
Kun mies ei koskaan pääse edes kokeilemaan parisuhdetta, juuri se katkeroittaa eniten. Jos parisuhdekokeilu miellyttävän naisen kanssa osoittautuisikin pettymykseksi, silloin saattaisi huomata, ettei se parisuhdekaan elämää niin ihmeelliseksi tee.
Mutta se tekee miehen katkeraksi, ettei kukaan koskaan huoli edes lyhyeen suhteeseen, että voisi edes kokeilla sitä.
Naiset saavat parisuhteen halutessaan, ja juuri siksi he ovat onnellisempia. Tai sitten naista ei asia välttämättä edes kiinnosta niin paljon.
Ja sekin puoli asiassa lienee, että mies, jolla on päässä vikaa, on seksikeskeisempi kuin "terveet" yksilöt. Itsekin lukeudun näihin, joilla on päässä vikaa. Naisen saanti tavoitteena menee kaiken muun edelle. Ja jos naista ei saa, silloin ei kiinnosta mikään muukaan, kuten esim. ammatin hankkiminen. Tulee ajatus, että "vittuako sitä mitään tekee kun elämä on kuitenkin paskaa joka tapauksessa".
Miehistäkin tasapainoisemmat yksilöt varmaan ajattelevat elämässä muitakin asioita kuin vain naisia.
14.03.2011 21:41
Koskaan en ole äänestänyt mitään puoluetta, mutta ehkä nyt pitänee käydä sitten persuja äänestämässä.
Ei minulla ole tähän mennessä muuten valittamista, mutta kyllä se niin on, että ei tänne kyllä tarvita mitään afrikkalaista "työvoimaa", niin kauan kun on omiakin kansalaisia riittävästi työttömänä. Oman maan ihmiset ensin töihin. Itsekin tekisin töitä jos niitä olisi kotiseudullani.
Mitä "työvoimapulaa" se on, kun suomalaisetkin ovat työttömänä?
14.03.2011 21:12
En minä haluttuudesta tiedä, mielenkiinto on henkilökohtainen kysymys.
Daihatsu ja Suzuki kyllä, muttei enää 90-luvun mallit "iske", vaan 80-lukuiset, kolmipyttyiset olivat omana aikanaan persoonallisia kun kolmipyttyisyys oli harvinainen ratkaisu silloin. Nykyisinhän sitä ovat jotkut muutkin alkaneet käyttää tuhatkuutioisissa. Mutta eipä niissäkään juuri kukaan mitään näe. Minä edustan poikkeusnäkemystä kun pidän 80-luvun suzuki altoa kiinnostavuudeltaan suunnilleen minin tasoisena pikkuautona. Tai kiinnostavampikin se minulle on kun itse sellaisella ajan.
Mutta muutenkin suomessa tahtoo olla niin, että harvinaisia autoja ei arvosteta.
Vanhemmista autoista löytyy esimerkkejä, kun harvinaiset, halveksitut ja varaosien kannalta vaikeat merkit ovat joutuneet käytännössä lähes viimeistä yksilöä myöten vain esim. jokkisautoiksi. Samaan aikaan aikansa yleisiä listaykkösiä vaalitaan.
Toyota corollathan tietysti ovat varmoja kohteita -yhtä "mielenkiintoisia" autoina kuin omistajansa ovat ihmisinä....
14.03.2011 07:00
A).
13.03.2011 20:16
Kyllähän sitä itsekin tuli katsottua. Huvittavaa sarjassa tosin oli se, että esim. DDR:ään tai Bulgariaan sijoitetut kohtaukset oli lavastettu aika tökerösti, ei edes yritetty saada näyttämään oikeasti sosialistiselta maalta.
Volvoja ja mersuja autoina esim. poliisilla "itä-euroopassa"..., realistisesti ajatellen olisi pitänyt olla esim. ladoja.
Tekniselläkin puolella oli joitain huvittavia juttuja: esim. kun MacGyver korjasi auton poikkiammutun jarruputken aiheuttaman jarrujen häipymisen sillä, että päästi ohjaustehostimen nesteet pääsylinteriin, ja jarrut oli taas kunnossa...eipä ne tosielämässä kyllä ihan sillä tavoin tule kuntoon.
13.03.2011 04:02
Entä jos ei ole koskaan tutustunut mihinkään ihmisiin missään yhteydessä? Ei siihen silloin tule rutiinia.
Entä jos ei ylipäänsä ole oikein mitään keinoa olla "ihmisten ilmoilla"? Ja jos ihminen on kasvanut sulkeutuneeksi, ei hän enää muuksi muutu.
Ei se silti tarkoita sitä, ettei "kiinnostavista asioista" voisi jutella. Mutta jos ei ylipäänsä ole ikinä missään tilanteessa tavatakseen ketään?
11.03.2011 06:43
Minäkin nuorempana kampasin tukkani geelillä, mutta lopetin sen jo muutamia vuosia sitten. Nykyisin en edes kampaa, käyn vain pari kertaa vuodessa parturissa leikkauttamassa lyhyeksi. Sekin täytyy tehdä oikeastaan vain siksi, kun kihara ei kasva pitkäksi, vaan siitä tulee vain sellainen "harakanpesä". Jos olisi suora, se saisi kasvaa pitkäksi, kihara on lyhennettävä sillöin tällöin.
Niin se on, että jos ihminen on epäsosiaalinen, on vailla ystäviä ja muuta sosiaalista elämää eikä tilannetta pysty/jaksa muuttamaan, ei se silloin riipu myöskään ulkonäöstä.
07.03.2011 22:42
62 / 100