Onko täällä muita kohtalotovereita jotka huomaavat vasta pitemmän ajan jälkeen että joku on saattanut olla heistä kiinnostunut? Mulle näitä mahdollisia tutustumis yrityksiä on useampiakin, olen vaan liian tyhmä tilanteen ollessa päällä niitä huomaamaan. Luulis että kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä olis jotain oppinut mutta nähtävästi ei ole tullut opittua, joten ikisinkuksi varmaan tulen jäämään:( Viimeisin tapaus oli noin puoli vuotta sitten edellisessä työpaikassa. Yksi ihan kiva tyttö jonka kanssa olin työskennellyt ja jutellut aika paljon kysyi multa mentäskö ruokatunnilla tai joku kerta yhdessä syömään, no olin jo muuta suunnitellut enkä asiaa sen enempää ajatellut, joten sanoin vaan etten nyt ehdi ja katotaan joku toinen kerta, no sitä toista kertaa ei tullut vaikka hän pari kertaa vielä kyselikin, ja nyt on myöhäistä kun kumpikin on jo vaihtanut työpaikkaa enkä häntä ole sen jälkeen nähnyt. Nyt kun on ruvennut näitä asioita ajattelemaan niin melkein vastaavia tapauksia löytyy useitakin, ja nämä mahdolliset menetetyt tilaisuudet rupeavat varsinkin näin pitkien, ja yksinäisten lomien aikana harmittamaan todella paljon.
Myöhäinen sytytys :(
14
1461
Vastaukset
- baarissa
joku mies tullu kysymään et "Moi! Tunnetaaks me?" Oon sit vaan ollu et joo en usko...ja viel ollu kyseessä ihan mukavanolonen tyyppi mut mä tajuan juonen vasta ku peli on menetetty :D
- Terrierri
Ihan yhtä tampiota ollaan täälläkin.
Ainakin tässä viimeisimpänä olin töissä vähän ihastunut erääseen naikkoseen, joka myös mielestäni viestitteli sensuuntaisia että saattaisi kiinnostusta löytyä.
Erehdys. Lopulta kävi ilmi, että olinkin naiselle pelkkä ystävä ja siitäkös vähän masennuin. Samoihin aikoihin työporukan saunaillassakin olin ankeana, kelailin vaan asiaa mielessäni enkä tajunnut että eräs toinen naikkonen yritti viestitellä kiinnostustaan. Minähän koin koko tilanteen niin turhaksi että häivyin kesken illan kotiin märehtimään.
Seuraavana maanantaina tämä toinen flikka tuli kyselemään miksi häivyin saunaillasta ja että oltaishan me baarissa lasillisilla voitu käydä yms.yms.
Vielä tuossakaan tilanteessa en täysin tajunnut jujua, vasta jokin aika myöhemmin ja silloinhan tällä naikkosella oli tietenkin jos kiinnostus laantunut. Mikäs ihme, kun kerran noin välinpitämättömästi ja töykeästi käyttäydyin, mistä on syyttäminen vain omaa typerää päätäni.
Ikää pian 27 vuotta, 0 seurustelusuhdetta takana ja intiimit kokemukset naisten kanssa rajoittuvat tasan 1 kertaan. Ehkä se ei päällepäin sitten näy, ainakin joskus tekisi mieli huutaa turhautuneena koko maailman naisväelle, etten ole sellainen kokenut naistenkaataja-häntäheikki niinkuin ehkä kuvittelevat. YMMÄRTÄKÄÄ MINUA!
No, elämä jatkuu, ilman naistakin. Vaikkakaan ei ehkä täydessä potentiaalissaan. - sokea vai sokea?
Kyllä.. kyllä ja kyllä. Voi että kun sylettää ajatella niitä kertoja ja vannoin olevani tarkkanäköisempi. Vaan en ollut ja viime viikolla juuri tajusin taas missanneeni yhden miehen. Damn.
- Viilari
Kyllä on samanlainen hidas sytytys itelläkin. Sitä tajuaa vasta jälkeen päin, että hei, sehän yritti tulla iskemään.
No just joo......laitoin kuukkeliin hakusanaksi "myöhäinen sytytys" kun en jumankauta saa Hondaa käyntiin vaan pakoputkessa paukahtelee ihan kuin se sytytys olisi oikeasti myöhäisellä :-)...olisiko venttiilien ajoitus mennyt kuitenkin persiilleen ??
MItä mieltä oletten ?
Tuli meinaan ihan väärälle osastolle teknisesti mutta henkisesti aivan nappi osuma. Ja hymyilyttää ainakin minua :-))- crocuta_crocuta
No kopsaan vastaukseni Citystä, jossa melkein samaan vastasin...
Välillä kyllä ihmettelen omaa hitauttani ihan tosissaan.
Yks koulukaverini... Sen yhden kerran siinä kahden vuoden aikana... Keräsi ilmeisesti rohkeutensa kysyäkseen, että pysähdytäänkö syömään... Kun se sen yhden kerran mulle kyydin tarjosi... Teki sen vielä jotenkin niin kömpelösti, että hellyyttävää näin kun ajattelee. Aika ujon oloinen kun oli. Kaikkein parastahan hommassa oli, että olinpas ollut ihastunut siihen itsekin... Ja minä kun olen sitä tyyppiä, että en kahdessa vuodessa saa edes sitä yhtä kertaa kerättyä rohkeutta...
No niin, mut mä vastasin sille että mulla ei nyt niin nälkä ole, enköhän mä tässä kotiin asti kestä. Voi vitura kun sen asian tajuaminen kahden minuutin päästä tärähti päin näköä x|
Enkä sitten siinä vaiheessa kehdannut erhettä korjata.
Kyllä riepo hyvän tovin asia. Niin ja miksi en korjannut... Niin...
Toi nyt oli se elämys josta tuli eläväinen flashbacki heti mieleen, mutta kyllä joo, mulla menee usein täysin ohi. Ja usein käy niin että ajattelen "Hitsi... onko tää nyt niinku kiinnostunut musta tai jtn... Ääh luulen vaan, kunhan juttelee mukavia hymyillen."
Saisivat joo sanoa aika suoraan luulen. En ole huomannut... valitettavasti.
Mutta sillain on kyllä käynyt, että olen luullut jonkun ihastuneen minuun ja sitten onkin selvinnyt, että olin ymmärtänyt väärin...- kyllä harmittaa
aika pahasti kun ei ole nainen tullut juttelemaan kymmeneen vuoteen ja sitten yksi nainen kysyy narikassa, että missä päin asun ja kuulemma asumme samassa suunnassa ja nainen ehdottaa samaa taksia. Arvatkaa mitä tämä pöljä teki, no minä lähdin syömään ja enkä edes kysynyt puhelin numeroa. Seuraavana aamuna ajattelin, että siinä meni viimeinen mahdollisuus päästä seurustelu suhteeseen koko loppuelämän aikana. Pöljästä päästä kärsii koko ruumis.
- m30.
Olin eräässä hiukan tavallisesta poikkeavassa lukiossa. Lukiossa oli monia sellaisia tyttöjä, joiden kaltaisia en ole enää sen jälkeen tavannut. Kaipa nämä tytöt menivät opiskelemaan humanistisia aineita, tai kasvatustieteelliseen, tai hammaslääketieteelliseen, tai taidealoille. Niin olen jälkeenpäin käsittänyt. Juuri sellaisia tyttöjä, tai nykyään naisia, jotka olisivat sopineet minulle paremmin kuin hyvin. Ja juuri sellaisia naisia, joita en ole sittemmin tavannut juuri ollenkaan. Yleensä sitä tapaa vaan jotain tradenomeja tai hoitsuja. Tai kosmetologeja, voi itku.
Jälkeenpäin olen käsittänyt, että parikin sellaista tosi kivaa tyttöä oli minuun ihastuneita silloin lukioaikoina. En vaan tajunnut sitä silloin, kun olin sen verran poikanen vielä. Kyllä on kaduttanut myöhemmin, voitte uskoa että on kaduttanut. - Sinkkuuden syy?
Hidas sytytys tai laput silmillä kulkeminen?
Voi hyvinkin olla.
Minulla ei taida noita syitä olla, aloitteitakin teen itse..
Ja saan aloitteita.. Mutta aina "vääränlaisilta".. Joskus yläasteella mahdollisesti olisi sitäkin voinut olla. Joitain tilanteita ehkä olisi ollut mitkä olisi pitänyt jotenkin osata hyödyntää. Mutta silloin oli itse liian lapsi vielä. Muut olivat pidemmällä kehityksessä.
Lisäksi minä olin se jota kiusattin, ja siinä iässä luulin, että tytöt ovat jotenkin aina kiusaajien kaveripiirissä koska kiusaajat ovat niitä sosiaalisia äänekkäitä kusipäitä jotka ensin pitäisi jotenkin "ohittaa" ennenkuin tyttöjä voisi lähestyä, se käsitys minulla silloin oli. Vaikka eihän se niinkään tietysti ole.
Sen jälkeen en sitten ole ollutkaan missään missä kehenkään voisi tutustua, kun en jatkanut opiskelua.- jackaroo
Muistan joskus 16 vuotiaana olin eräällä lasten kesäleirillä valvojana ja yksi toinen valvojana ollut tyttö oli kirjoittanut huomaamattani leirioppaani sisälanteen oman puhelinnumeronsa. Huomasin tuon numeron vasta joskus seuraavana kesänä kun menin uudestaan tuota leiriä valvomaan ja avasin leirioppaani. Olisi varmaan pitänyt lukea se leiriopas jo tuolloin ensimmäisenä kesänä, mutta laiska kun olen niin jäi tämäkin tilaisuus käyttämättä.
- tästä tuli
mieleen eräs amiksen tyttö joka kirjoitti minun kansioon, että rakastaa minua ja siihen vielä nimikirjaimet. Itse kyllä epäilin, että kaverit pelleillee ja jätin asian sikseen. Jälkeenpäin tajusin, että se oli oikean tytön kirjoitus mutta silloin oli jo liian myöhäistä.
Sitten oli taas yksi tapaus jossa tyttö oli kirjoittanut pulpettiin, että rakasti minua mutta senkin huomasin vasta vuosien päästä. Se tyttö kyllä kertoi minulle, että joku tyttö on ihastunut minuun mutta ei sanonut kuka se oli. Elikkä sekin meni puihin kun en tiennyt ja en kysynyt kuka se oli.
- olin hoikka
mullekin käynyt kahdesti samoin ja toinen työpaikalla, syynä kieltäytymisiin oli alkoholiton elämä kummallakin kerralla, samoin salattu ujous....olisin halunnut lähteäkin mutten uskaltanut kun ujostutti.
nyt päälle 200 kiloisena mutta iloisena en saa naisia kiinnostumaan itsestäni
johan on, kakattaa ja pissattaa yhtä aikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472