Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laittaneet pluskengän miinusnapaan ja kiristäneet hampaat irvessä niin paljon kuin menee...silti kenkä on löysällä. Vaikka selvästi lukee "P", niin se kenkä on pitänyt miinuskaapeliin pistää.
Kyllä joissain akuissa varmaan samankokoisiakin napoja on. Ihan varma ei voi olla, kun itse on sovitellut vain oikeaa kenkää oikeaan napaan. Tarvikekengät vanhoissa autoissa monasti, varsinkin jos omat ovat olleet vääränlaiset...
22.02.2009 20:41
On helposti sukua sellaisillekin, joille ei helposti ajattelisi sukua olevansa. Varsinkin pienissä maalaisympyröissä se on mennyt näin.
Kerran syntynyt sukulaisuus on olemassa, vaikka nimityksistä ei ole mitään hajua, mitä pikkuserkkuja ym. niitä on....
22.02.2009 06:52
On oikeastaan, että kuvittelee, miltä itse voisi naisena näyttää, ja muodostaa vaatimustasonsa sen mukaan....
22.02.2009 06:46
Kumpi tahansa.
Minä pidän pääosin aika hentorakenteisista naisista,
kun olen itsekin hentorakenteinen.
Mutta kasvot ovat tärkein osa. Kasvot "tekevät ihmisen" viime kädessä.
Toinen asia on tietysti se, että ihannenaisesta puhuminen on pelkkää haaveilua....sellaisia on olemassa, mutta niitä ei saa.
21.02.2009 20:57
Yhdenlainen poseerausasento. Kun kahta kuvataan.
Minä en olisi osannut vastata missikysymyksen lisäksi Finlandia-palkintokysymykseenkään.
21.02.2009 20:36
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1474946
Voi olla niinkin, että joillain "synkkaa" juuri siksi, kun on sukua?
21.02.2009 03:17
Sekä raajojen suhteellinen pituus vaikuttaa arviointiin.
Näiden vuoksihan esim. nainen vaikuttaa samanpituista miestä pidemmältä. Myös saman sukupuolen kesken on vastaavia eroja, lyhytkin voi olla "pitkäjalkainen" suhteessa omaan pituuteensa, selkä on silloin lyhyt.
Esim. valokuvassa lyhyt ja kapeaharteinen näyttää keskimittaiselta, ellei oikeaa keskimittaista ole vieressä.
21.02.2009 03:00
...vain ole enää aktiivisimmillaan nelikymppisenä. Ei se välttämättä sen ihmeempää ole. Yksilöllistä tuokin.
20.02.2009 19:45
Kaikki on aina kiinni siitä verbaalisesta ilmaisusta, myös netissä....itseltäni ei onnistu, ei tule juttua....
20.02.2009 05:43
Veljeni on vesimies, ja hyvin samalla aaltopituudella ollaan. En nyt tosin tiedä, vaikuttaakokaan horoskooppi näin lähisukulaisissa sen kummemmin....Sen voisin todeta, että minä olen havainnut vesimiehen olevan enemmän perfektionisti kuin neitsyen, vaikka neitsyen pitäisi kaikkien kuvausten mukaan sitä olla.....
Tuossa vain tuo yksi nainen on nyt vain luullut yhden miehen tyypillistä väkivaltaista renttuisuutta joksikin neitsyen ominaisuudeksi...
19.02.2009 23:08
On kilpailuvietinkin purkamista.
Esim. minulle väkivaltaisen deathmatchin pelaaminen on nimenomaan kilpailua pisteistä, eikä niinkään väkivaltaista teurastusta, jollaisena pelien vastustajat asian vain näkevät yleensä....
Pistetaulukkoa siinä tuijotetaan niinkuin urheilussa tai vaikkapa tietokilpailussa....ja nettipelissä on oikeita ihmisiä vastustajina, haaste ja mielenkiinto toista luokkaa kuin vain yksinpelissä konevastustajia vastaan...
19.02.2009 20:54
Saab on yksi niistä merkeistä, jonka mallit olivat takavuosina persoonallisia. Mutta nykyään MIKÄÄN auto ei ole persoonallinen, joten joutaisivat kuolla pois vaikka kaikki merkit.
19.02.2009 20:38
....
19.02.2009 19:30
Kaasuvaijeri vaatisi öljyämistä, sen joutuu kyllä sitä varten ottamaan irti, jotta se öljy menee koko vaijerin pituudelle.
Mutta pakkasongelma tuo lähinnä on.
19.02.2009 18:57
14-vuotiaana oli noloa, kun en saanut vedettyä koulussa yhtään leukaa.....
Tarvitsisit varmaan myös käsiharjoitusta? Itse sain kohtalaiset voimat kun aloitin käsivoimaharjoittelun (vain kotikonstein) 17-18-vuotiaana.
Nykyiset voimat riittävät siten niihin juttuihin, mitä itse tekee, lumenluonti,autoremontit ym....
Mutta kouluikäisenä olin todella heikko, se on hankala juttu tällä ruumiinrakenteella. Kaikki täytyy alkaa nollasta.
Mutta vanhemmiten tuon painon psyykkinen merkitys vähenee, tuossa iässä sillä ajattelee enemmän olevan merkitystä.
Vai minkä kokoista kaasupulloa raahasit? Jos se on iso, niin ei varmaan minultakaan nousisi...pieni kyllä nousee.
19.02.2009 18:14
Minkä ikäinen olet? Itse painan nykyään 62 kg, joka on kolmikymppiselle 180-senttiselle vähän sekin.
Minunkin painoni oli 18-vuotiaana tuo 56 kg, ja pituutta on tuo 180.
Suurin painoni on ollut 66 kg, sen painoin noin 25-vuotiaana. Sen enempää en ole ikinä painanut.
Toisaalta voidaan ajatella, että eiväthän jotkut painonnostajatyypitkään hirveästi paina, vaikka voimia on. Rasvaprosentti vain on alhaalla.
http://www.seura.fi/?id=7820
(Tietysti 61-63-kiloinen 173-senttinen on vähän eri asia kuin 56-kiloinen 180-senttinen, mutta tuossa tapauksessa varmasti yhtä vähäinen rasvamäärä....)
Ihannepainoa ei siis voi yksiselitteisesti pituudella arvioida.
62-kiloisella ja 62-kiloisella voi olla voimissa aikamoinen ero....
Ei nousisi minulta sitä rautamäärää, mikä tuolta tyypiltä noussee, vaikka painan saman....tästä voi todeta, onko hentorakenteinen mies oikeastaan "liian" kevyt, kun ei ole voimiakaan? Minulla tosin on kuiva iho käsissä, mutta se on eri ongelma, ei johdu keveydestä.
Minulla on lisäksi poikkeuksellisen ohuet sormet mieheksi. Ja pienet kädet muutenkin.
Mitä olen nähnyt muita, itseäni vanhempia laihoja miehiä, niin jossain 35:n ikävuoden korvilla niitä kiloja alkaa sitten kuitenkin vähän tulla...tai sitten ei.
19.02.2009 07:51
Joten ei mene suhteessa mitenkään. Itse olen neitsyt.
18.02.2009 20:14
Se moittimasi mies on kuitenkin huolinut naisen, jolla on toisen tekemä lapsi. Silti naisella on kuitenkin valittamista.....
18.02.2009 20:08
Sekin, kun on täällä keskustelun puolella, se on silloin "online" myös treffipuolella.
16.02.2009 20:54
Ja naisillehan PITÄISI puhua lööperiä....
16.02.2009 00:46
87 / 100