Mies ja laiska seksi

Riinaliina70

Ollaan naimisissa oltu jo kohta 15 vuotta. Ongelmaks on vuosien kuluessa tullut että miehen halut ja kiinnostus seksiin vähenee ellei oikeastaan ole loppunut jo kokonaan.Ainakaan 4-5 vuoteen mies ei ole tehnyt aloitetta ja kerran sitten päätinkin että en tee aloitetta vaan odottelen. Vajaan neljän kkn kohdalla tein sitten itse aloitteen kuitenkin. Potenssiongelmia ei kai ole, ainakin saan erektion esileikeillä aikaiseksi miehelle ja tiedän että käy netissä mutta ei chateissa. Mies vaan ei ole itse mitenkään mukana kuin vastaanottavana osapuolena meidän sänkyelämässä. Ei käytä käsiään ,ei halua antaa suuseksiä ja asennoistakin käy oikeastaan pelkästään se että minä olen päällä.Seksiä on noin kerran viikossa joskus saattaa mennä pitempikin aika ilman.

Miten tästä eteenpäin???? Tää juttu on muodostunut mulle ongelmaks ja vaikuttaa kaikkeen muuhunkin.Oon yllä yrittänyt ajatella että eihän se seksi nyt kaikkea merkitse ja että onhan elämässä muutakin ,mutta jotenkin tuntuu etten tosissani pysty kuitenkaan ajattelemaan niin. Sitten vielä se että olen alkanut vilkuilemaan muita miehiä ja saan siitä omatunnon tuskia. Tunnen saavani mieheltäni sääliseksiä ja sitten ajattelen että haluaisiko joku muu mua ihan oikeesti.

Ai niin nyt joku kirjoittaa että ...oot päästänyt itses rupsahtamaan...mutta en ole.

28

3598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se 70

      ikä vai syntymävuosi? ;-)

    • Tai viereisessä ainakin

      Lähes kymmenen vuoden avioliitto takana ja vaimolta hiipui halut pikkuhiljaa (jos niitä oikeastaan koskaan erityisen paljon olikaan) ja nyt sitten onkin ollut vuoden verran hiljaista.. taitaapa mennä lusikat jakoon tänä vuonna.

      Itsekin saan huomiota muilta kuin vaimoltani ja olisi ollut kyllä tarjolla lyhempääkin hupia, mutta olen yrittänyt antaa vaimolle mahdollisuuden piristyä.

      Mutta kaikkeen sitä ihminen tottuu, edellisessä suhteessa oli seksiä koko sen kymmenen vuoden ajan päivittäin ja tässä sitä oli alkuun muutaman kerran viikossa, josta se pikkuhiljaa hiipui.. ehkä se parisuhde pitää kuitenkin aloittaa sieltä vällyjen välistä, eikä siitä sielujen sympatiasta :)

    • komeroon piiloon

      jos kotona pitää kerjätä seksiä. Tiedän itse kuinka turhauttavaa ja väsyttävää se aloitteen tekeminen on yksipuolisesti kun mies vaan odottaa komentoa seksiinkin. Olen sanonut että et ole enää pikkupoika jota äitisi komentaa mutta ei se siitä muuksi muutu.
      Olenkin sanonut että mitä ei kotona saa normaalimeiningillä niin sen otan muualta.

    • ...vain ole enää aktiivisimmillaan nelikymppisenä. Ei se välttämättä sen ihmeempää ole. Yksilöllistä tuokin.

    • on...

      miehesi testosteronitilanne.
      ks. sivusto
      www.miehenkuntokirja.fi
      jos nyt muistan sivuston osoitteen oikein.

    • heerheerheer

      Minun mieheni ei myöskään minua halua - seksuaalisesti - joten olen juuri tehnyt päätöksen, että jos sattuu tulemaan tilaisuus seksiin jonkun muun kanssa, joka minua haluaa ja jota minä haluan, annan palaa. En edes koe pettäväni ketään, koska meidän puolisoiden keskinäistä seksiä ei enää ole.

    • FG.

      Kyllä nyt noin monen vuoden yhdessäolon aikana sitä homma väsähtääkin. Vaikka et olisi rupsahtanutkaan, niin sä olet silti sama nainen, jonka kanssa hän on ollut naimisissa jo kohta 15 vuotta. Se tuttu, tavanomainen, turvallinen. Vähän kuin se teidän rakas sohvanne siellä olohuoneen nurkassa. Mutta loppujenlopuksi teillä menee ihan hyvin senkin suhteen, kerran sitä on jopa kerran viikossa.

      Koitahan nyt vaan asennoitua siihen kerran viikossa touhuiluun ja loppuaika sitä kämppis/ystävyys meininkiä.

    • samantapainen pulma

      pari kuukautta, vaimolla työpaikan vaihto pisti pään sekaisin. Herätin hänet kysymällä, etä saanko ottaa rakastajatter, jos hän roikkuu netissä ja lukee.

      Menneellä viikolla rakastelimmekin kaksi kertaa, toivottavasti myös seuraavilla.

      • pitkässä liitossa

        Sama pulma meillä kuuskymppisillä. Mies on kyllä auliisti "käytettävissä" ja kykenevä, kun vaan minä teen aloitteen, mutta hän ei osoita minkäänlaista aloitteellisuutta tai aktiivisuutta. Homma nopeasti ohi ja aina samalla kaavalla. Ihan kuin hän vain hoitaisi kohteliaisuudesta velvollisuutensa. Enkä ole ollenkaan rupsahtanut tms.

        Onko niin että miehillä ei vaan yksinkertaisesti riitä virtaa kun ikää tulee? Että ovat niin väsyneitä ja intohimonsa menettäneet? Miksi miehet eivät saa hormonihoitoja, kun taas naiset voivat ylläpitää nuorekkuutta hormonien avulla?


      • ohi ja kummatkin
        pitkässä liitossa kirjoitti:

        Sama pulma meillä kuuskymppisillä. Mies on kyllä auliisti "käytettävissä" ja kykenevä, kun vaan minä teen aloitteen, mutta hän ei osoita minkäänlaista aloitteellisuutta tai aktiivisuutta. Homma nopeasti ohi ja aina samalla kaavalla. Ihan kuin hän vain hoitaisi kohteliaisuudesta velvollisuutensa. Enkä ole ollenkaan rupsahtanut tms.

        Onko niin että miehillä ei vaan yksinkertaisesti riitä virtaa kun ikää tulee? Että ovat niin väsyneitä ja intohimonsa menettäneet? Miksi miehet eivät saa hormonihoitoja, kun taas naiset voivat ylläpitää nuorekkuutta hormonien avulla?

        tyytyväisiä, eikös sit kaikki pitäisi olla ok. Meikä aikoo esim snoukata vielä 60 vuotiaana, nyt oon nelkyt. Saas nähdä onko seksienergia vielä silloin.

        Nyt mäkin saan nopeammin kuin vaimo, siitä sitten jatketaan suuseksillä ja kummalekin jää hyvä olo.


      • Paldanius
        pitkässä liitossa kirjoitti:

        Sama pulma meillä kuuskymppisillä. Mies on kyllä auliisti "käytettävissä" ja kykenevä, kun vaan minä teen aloitteen, mutta hän ei osoita minkäänlaista aloitteellisuutta tai aktiivisuutta. Homma nopeasti ohi ja aina samalla kaavalla. Ihan kuin hän vain hoitaisi kohteliaisuudesta velvollisuutensa. Enkä ole ollenkaan rupsahtanut tms.

        Onko niin että miehillä ei vaan yksinkertaisesti riitä virtaa kun ikää tulee? Että ovat niin väsyneitä ja intohimonsa menettäneet? Miksi miehet eivät saa hormonihoitoja, kun taas naiset voivat ylläpitää nuorekkuutta hormonien avulla?

        Niinpä, tähän asti ukkoni generaattorina on olleet ulkopuoliset suhteet, ja nyt kun se veto on loppu niin mulla on käsissä tyhjä kuori. En tiedä jaksanko. mulla on vielä halua vetoa ja voimaa seksiin, mutta myöskin ikuinen kiintymys tuohon omaan mieheeni, kaikesta huolimatta. Miten mie jatkan..ja jaksan..


      • tämän
        pitkässä liitossa kirjoitti:

        Sama pulma meillä kuuskymppisillä. Mies on kyllä auliisti "käytettävissä" ja kykenevä, kun vaan minä teen aloitteen, mutta hän ei osoita minkäänlaista aloitteellisuutta tai aktiivisuutta. Homma nopeasti ohi ja aina samalla kaavalla. Ihan kuin hän vain hoitaisi kohteliaisuudesta velvollisuutensa. Enkä ole ollenkaan rupsahtanut tms.

        Onko niin että miehillä ei vaan yksinkertaisesti riitä virtaa kun ikää tulee? Että ovat niin väsyneitä ja intohimonsa menettäneet? Miksi miehet eivät saa hormonihoitoja, kun taas naiset voivat ylläpitää nuorekkuutta hormonien avulla?

        >Vastaus pitkässä liitossa olevalle.Minulla on vaimoni kanssa ongelma,että minä haluaisin monesti
        viikossa kun vaimoni noin 2 kertaa vuodessa...
        Olemme 50 pariskunta


    • kohta 20-v yhdessä

      Hei! Kuules minulla on ollut ongelmia lähes koko suhteen ajan. Mieheni ei uskalla tehdä aloitetta, lähes koskaan. Olen miettimyt moneen kertaan, että missä vika?? Olen hoitoalalla, suhteellisen koulutettu, välitän ulkonäöstäni yms..Toivoisin, että mies on se joka olisi halukas..
      Suhteessamme seksi olisi jäänyt kokonaan mikäli olisin odottanut aloitetta aina..lähes aina.
      Mieheni on myös kivan näköinen mutta itsetunto seksissä on penkin alla, en tiedä miksi??
      Ymmärrän, on tosi rasittavaa odottaa..epätavalliset paikat ovat hyviä esileikille..ja pieniä huomaavaisuuksia sinne tänne..uskon, että teillekin se seksi aukeaa..Vaikka ei se välttämättä seksiä ole, läheisyyttä ja rakastelua. Nam.

      • voihan vitalis

        Olen odottanut miehen aloitetta 10 vuotta ja itse tehnyt aloitteen noin 3-5 kertaa per vuosi ja AINA tullut torjutuksi! Mies aina sanoo, että ei nyt kun sä oot tuollanen olist tollanen yms. No seuraavalla kerralla olen sitten tollanen ja sekään ei käy. Joten ihan kivaa tulla aina torjutuksi, vaikka olen yrittänyt kaikki konstit, jotta mies antaisi. Mutta ei niin ei.

        Eilen sitten ilmoitin, että nyt saa olla. Enää ei tavitse miettiä koko asiaa, koska enää en aio itseäni tyrkyttää hänelle. Olkoonsa, eiköhän niitä halukkaita löydy muualta.


      • seksiäkös
        voihan vitalis kirjoitti:

        Olen odottanut miehen aloitetta 10 vuotta ja itse tehnyt aloitteen noin 3-5 kertaa per vuosi ja AINA tullut torjutuksi! Mies aina sanoo, että ei nyt kun sä oot tuollanen olist tollanen yms. No seuraavalla kerralla olen sitten tollanen ja sekään ei käy. Joten ihan kivaa tulla aina torjutuksi, vaikka olen yrittänyt kaikki konstit, jotta mies antaisi. Mutta ei niin ei.

        Eilen sitten ilmoitin, että nyt saa olla. Enää ei tavitse miettiä koko asiaa, koska enää en aio itseäni tyrkyttää hänelle. Olkoonsa, eiköhän niitä halukkaita löydy muualta.

        olet ollut ne välit??
        Huh, jo on harvaan mennyt nautinnon mahdollisuudet...

        Laita seksikasetti pyörimään, niin johan alkaa mies haluamaan. Konstit on monet.
        Niin, toisia ei vaan se seksi kiinnosta, oli mies tai nainen, saattaapi olla väärä kohdekin, valitettavasti.

        Mutta yhtä valitettavaa on, että se läheisyydentarve ja seksuaalisuus ja se seksikin on ihmiselle tärkeää. Näivettyyhän sitä, ellei koskaan tai melkein koskaan saa.


    • mieheltä mieluummin

      Ei se riitä että saa seksiä jos aina tekee itse aloitteen, vaan se että mies(kin) olisi aloitteellinen. Perinteisestihän aloite kuuluisi miehelle (kun mies itse tietänee paremmin, milloin pystyy), mutta kunpa edes välillä.

      Jos naisena joutuu aina olemaan aloittaja, alkaa tuntua ettei miestä tosissaan kiinnosta. Naisen aloittaessa voi myös käydä niin että ajankohta ei ole miehelle sopiva ja homma lerpahtaa käsiin.

      Mutta minkäs teet? Joko olet yksin aloitteellinen tai kokonaan ilman seksiä!

    • miehet, miehet

      Entäs kun mies ei halua koskaan suudella, ei hyväillä, ei edes koskea käsillään. Suoraan vain asiaan ja aina samassa asennossa. Jos häntä hyväilet, työntää kätesi pois, jos ehdotat muuta asentoa, lopettaa koko homman siihen!

      • m52,5vee

        Sinun ukkohan on kuin mun vaimo, siksi en aloitteitakaan enää ole tehnyt aikoihin...


    • vaan alkaa kyllästyttää

      Eipä se sen kummoisempaa ole.
      Eikös apinakokeessakin apinat väsyneet samaan kumppaniin ja yhdyntätiheys hiipui.

      Kun häkkiin laskettiin uusia tulokkaita, innostuivat urokset taas innolla ja puhdilla parittelusta näiden uusien naaraiden kanssa.

      Ei kai se ihmisellä ole sen monimutkaisempaa ja toimii varmaan kummipäin vaan.

    • fernando

      kokeilepa nuorta "toyboyta",takuulla riittää virtaa;)

    • NS78

      Olen avomieheni kanssa muuten onnellinen, seksin vähäisyys kyllä laittaa kiukuttamaan.

      Olen itse tehnyt aloitteita- kysynyt suoraan josko harrastettaisiin seksiä, koittanut hieroa ja hyväillä häntä- tuloksetta, aina torjunut minut jollain syyllä.

      Sitten ihmettelee kun olen joskus äkäinen, nuo teidän kerran viikkoon olisi meille jo paljon ( eikä olla ku 30vee ja suht tuore suhde).

      • NS78

        Eli enpä taida enää yrittää itseäni tyrkyttää, tulee sellainen olo kuin olisi halpa, ruma huora jota naidaan vaan paremman puutteessa...


      • juupel1

        Ehkä sinun kannattaisi etsiä normaali mies, kyllä niitä kai vielä on. Pihtarit eivät ymmärrä miten se vaivaa taustalla koko ajan.


      • NS78
        juupel1 kirjoitti:

        Ehkä sinun kannattaisi etsiä normaali mies, kyllä niitä kai vielä on. Pihtarit eivät ymmärrä miten se vaivaa taustalla koko ajan.

        En nyt oikein tiedä onko se ero aina oikea ratkaisu...

        Meillä kuitenkin suhde toimii muuten todella hyvin, rakkautta riittää ja saan kyllä huomiota paijailuilla haleilla, suukoilla jne...

        Torjutuksi tuleminen ei kyllä kohota mieltä lainkaan, varsinkaan kun olen synnyttänyt muutama kuukausi sitten poikamme ja yritän kovasti urheilla ja jumpata, jotta olisin takaisin omissa mitoissani- pian olenkin.
        Silti en kelpaa=(


      • Juupel1
        NS78 kirjoitti:

        En nyt oikein tiedä onko se ero aina oikea ratkaisu...

        Meillä kuitenkin suhde toimii muuten todella hyvin, rakkautta riittää ja saan kyllä huomiota paijailuilla haleilla, suukoilla jne...

        Torjutuksi tuleminen ei kyllä kohota mieltä lainkaan, varsinkaan kun olen synnyttänyt muutama kuukausi sitten poikamme ja yritän kovasti urheilla ja jumpata, jotta olisin takaisin omissa mitoissani- pian olenkin.
        Silti en kelpaa=(

        Ei se tietenkään kaikkea merkitse. Kyse on siitä tuletko toimeen tuon kanssa. Itsekin jäin vaikka olen siitä jollain lailla kärsinyt koko ajan. Yritä nyt vielä selittää sille ymmärtämättömälle miehelle miten sinä tämän koet. Perushaluton ihminen ei sitä välttämättä aina ymmärrä, hän voi olla helposti 4 viikkoa ilman tajuamatta että toiselle viikko on jo pitkä aika. Minä olen välillä saanut aika tylyjäkin vastauksia, toivotaan että sinun miehesi on vähän fiksumpi.


    • mies45

      en usko kenenkään terveen ja tasapainoisen ihmisen olevan haluton. Minun tapaamani pariskunnat ovat olleet tosin sellaisia joissa mies on "puutteessa". Luulisin kuitenkin ratkaisujen löytyvän ajasta ennen seksiä; kuinka puolisoon suhtaudutaan ja oman itsekkyyden määrästä. Keskustelu (vaikka olisi jo turhaantunut) ja ero taitaa olla keinot. Minä en kyllä seuraavassa suhteessa jää odottelemaan kumppanin halujen heräämistä varsinkin kun halukkaita naisiakin on.

      • naista kun

        kuulee miehensä olevan puutteessa, ja tämä sama nainen on kaikkensa yrittänyt että toimintaa sinne sänkyyn tai sen ulkopuolelle saataisiin ja sitten se lötkö mulukku kehtaa kavereille sanoa olevansa puutteessa. Vähemmästäkin vitutuksesta vois linnaan mennä istuksimaan.


      • mies45
        naista kun kirjoitti:

        kuulee miehensä olevan puutteessa, ja tämä sama nainen on kaikkensa yrittänyt että toimintaa sinne sänkyyn tai sen ulkopuolelle saataisiin ja sitten se lötkö mulukku kehtaa kavereille sanoa olevansa puutteessa. Vähemmästäkin vitutuksesta vois linnaan mennä istuksimaan.

        ehkä en ymmärrä loukkaantumistasi mutta hän voi silti olla puutteessa. Eihän olosuhteiden luominen ole seksiä! Toisaalta hän taitaa olla puutteessa omasta halustaan. Sinä olet oman osuutesi tehnyt joten...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe