Mistä huomasitte, että nyt

osu ja uppos?

Kenties tyhmä kysymys, mutta kiinnostaisi tietää, mistä huomasitte, että tässä voisi nyt olla se hakemanne? Viestien pituus vain kasvoi ja kasvoi? Jonkinalaisia merkkejä?

Itse olen krijoitellut erään herran kanssa ja juttua tuntuu riittävän, niin että kohta kirjan kirjoittaisi :) Mutta muuten mahdollisesta jatkosta ei ole vielä jutusteltu. Päivittäistä kirjoittelua on takana jo muutaman viikon verran. Mielenkiinnolla katsotaan, mitä tulevan pitää.

18

3487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähneet jo?

Nähkää hyvät ihmiset toisenne mahd.pian! Sitä saattaa saada väärän mielikuvan meilin / puhelimen kautta.

Minä löysin onneni Suomi24:sta ja pidän siitä kiinni :)

• drop1

...tosiaan nähdä mahd. pian. Näimme muutaman ihanan viestin jälkeen... Ja se oli menoa saman tien. Ei kannata aina kuvaakaan vaihtaa, tulee tehtyä vain vääriä kuvitelmia. Live on paras ratkaisu!!

• Kaikki on aina kiinni siitä verbaalisesta ilmaisusta, myös netissä....itseltäni ei onnistu, ei tule juttua....

• Olet ainakin

rehellisen oloinen. Kunhan kerrot mistä pidät, et pidä tms. niin eikö se siitä. Ei kaikki edes halua jatkuvaa puhetta vierelleen...

• huomaat.

No sinä huomaat sen siitä, että kaikki muut vaihtoehdot ovat sinulle aivan yhdentekeviä. Siltä kun tuntuu niin tiedät että olet koukussa ;-)

• ap.

Taidan sitten olla ihan koukussa :) Ei nimittäin enää edes "huomaa" toisten laittamia viestejä. Aina vaan odottaa, milloin se tietty henkilö on viestiä laittanut ja onneksi se laittaa päivittäin :)

Vielä ei ole ollut mahdollista tapaamiseen, mutta kohta lienee mahdollisuus siihenkin. Pessimistinä sitä kuitenkin on varautunu pahimpaan, että pettymys voi olla mahdollinen. Harmittaisi kyllä tuossa tapauksessa, koska henkilö tuntuu olevan todella sitä, mitä olen hakenut.

• Heppuun

mut se ei ollutkaan valmis vielä, no... poistin omankin profiilin ja aattelin että olkoon

• Kuulostaa ihan teiniltä

Siis onkohan aloittaja edes vielä 18 vuotias? Mullekin kävi noin, kirjoiteltiin ja kirjoiteltiin.. Sitten jo yhteenmuutto ja häät suunnitelmissa.. Nähtiin ja ei synkannut milläänlaillan.. Todella kylmä kenttä välissä.. Kirjoittelu ei merkkaa mitään!!!!!!!!!!!!!!!

• Vaikuttaa...
        Kuulostaa ihan teiniltä kirjoitti:

Siis onkohan aloittaja edes vielä 18 vuotias? Mullekin kävi noin, kirjoiteltiin ja kirjoiteltiin.. Sitten jo yhteenmuutto ja häät suunnitelmissa.. Nähtiin ja ei synkannut milläänlaillan.. Todella kylmä kenttä välissä.. Kirjoittelu ei merkkaa mitään!!!!!!!!!!!!!!!

siis ootkohan sä sen ikäinen että äiti ja isi antaa sun kirjoitella tänne..

• yli 40v...

Muutama viesti läheteltiin, sen jälkeen juteltiin webcamin välityksellä päivittäin useita viikkoja. Nyt ollaan jo tapailtukin muutaman kuukauden ajan. Aluksi pidin tyyppiä tosi outona webcamissa. (taisi olla muutama rohkaisuryyppy alla). Juttelu kuitenkin jatkui ja kuinka ollakaan, tuntuu, että tästä jotain vakavampaa tuleekin.

• jälkeen olin koukussa

Minulle kävi niin, että muutaman mailin jälkeen olin koukussa ja koneelle piti kiirehtiä milloin missäkin tarkastaakseni viimeisimmät kuulumiset. Molemmat matkustelimme töiden takia ja miten mukavaa oli saada postia. Muut kirjoittajat eivät enää olleet sitten yhtään kiinnostavia.

Olin kuitenkin jo aiemmin kirjoitellut jonkun muun kanssa ja kiinnostusta oli syntynyt. Sitten kuitenkin live-tapaamisen jälkeen koko fiilis oli tipotiessään ja näin osasin olla tunteissani varovainen.

Jos olette molemmat vapaita ja tarkoituksena on hakea todellista seurustelukumppania, niin ei ehkä kannattaisi kirjoitella tiiviisti pidempää aikaa ilman live-tapaamista. Saattaa käydä niin, että tunnet tuhlanneesi vain aikaasi kun viimein tapaatte tai tapaaminen ei järjesty ollenkaan. On tylsää, mutta joillekin kirjoittelu on vain piristystä päivään oman vakituisen suhteen ohessa. Toisaalta uskon, että olisit sen huomannut jos paljon olette kirjoitelleet. Ihmisen pitää olla taitava jos pidemmän päälle osaa totaalisesti huijata.

Onnea jatkoon ja toivottavasti olet oman aarteesi löytänyt.

• sen huomas. Itse en ala kirjoittelemaan tuntemattomille liikoja enkä odota sitä myöskään toiselta. Jos toisen profiilissa on tarpeelliset tiedot ja niiden perustellaa ollaan valmiita menemään kahville niin siellä ne kemiat kohtaa, tai sitten ei. Kirjoitettuun tekstiin on liian helppo ihastua... vähän kun ihastuisi leffan ohjaajaan, vai?

• Gullivelli

huomasin viikon viiveel. sain tippurin naiseltain, mut sehän osottaa vaan pelisilmää...?

• ku ei saa toista mielestään

Mulla on käyny tässä vuoden vaihteessa juuri kuvailemallasi tavalla, hulluinta on että asutaan 1,5 kilometrin pääässä toisitamme ja ikinä ei olla törmätty toisiimme.

Molemmat ollaan todella ujoja ja kerroimme sen ihan alussa toisillemme. Kirjoittelimme muutaman viikon ja viikon puhuimme puhelimessa ennenkuin tapasimme ja se auttoi meitä ainakin sulattamaan sen jään joka voi olla kun ensi kertaa tapaa uutta ihmistä. Nyt olemme tuoreessa suhteessa josta ei tunteenpaloa puutu. Molemmilla kävi mielessä että mitä jos kemiat eivät kohtaa kun näemme ja tulemmekin pettymään, siinä on aina se riski. Mutta suosittelen sen riskin ottamista koska siitä voi seurata myös jotain hyvää =)

Minä jouduin itse tekemään aloitteen puheluihin siirtymiseen ja tapaamistakin ehdottelin useaan otteeseen ennenkuin mies vihdoin rohkaisi mielensä, mutta tässä tapauksessa odottaminen ja kärsivällisyys on palkittu. Voi olla että herrasi on vaan hiukan ujompi ja ei välttämättä uskalla tehdä aloitetta tapaamisen suhteen joten voithan sinä yrittää jotenkin hienovaraisesti rohkaista herraasi pyytämään sinua treffeille.

• että ootte

jaksanut vaihtaa noin pitkään viestejä ennen tapaamista. Ainakin jos hän lähettää pitkiä viestejä niin kyllähän hän sitte on kiinnostunut sinusta.

Kannattaa katella rauhassa ja sopia sitten sitä tapaamista. Jos sitä ei ala kuulua niin ehkä sun täytyy sitte ottaa ite härkää sarvista?

Varmaan moni haluaa tavata kuitenkin aika pian ettei joudu pettymään. Mutta olis kyllä hienoo jos itekin sais aloitettua tuommoisella kunnon kirjoittelulla ja se lähtis siitä sitten hiljaa etenemään. Toiseen ihastus sydänjuuria myöten sen toisen sisimmän kautta ja sitten se tunne vaan kasvas mahollisesti treffeiilä kun huomais miten upee ihminen se on.

Onnea sulle ja teille!

• tällainen kokemus...

Kirjoiteltiin muutamat viestit treffipalstalla ja sitten siirryttiin mesen puolelle. Pian vaihdettiin puhelinnumerot. Nyt tavattiin eka kerran. Vietettiin viikonloppu yhdessä... ja rakastuttiin. Alusta asti oli tietty lataus ilmassa... Olen niiiiin onnellinen!!!
      (kohdalleni osui ennen tätä aika monta eri tapausta. Ja aikaakin meni useita kuukausia)
      Kyllä sen vaan sitten tietää, että nyt osu ja uppos :)

• Irtautunut

Minäkin tapasin miehen, kylläkin chatissa, ja kirjoteltiin aikamme, tekstit kolahti ja sielunkumppanuus tuntui erittäin vahvalta. Varokaa!
        Käykää ajoissa treffeillä!
        Itse ihastuin siihen verbaliikkaan ja ensimmäiset treffit olivat katastrofi....olin jo jättämässä miehen, mutta hän osasi totisesti puhua minut ihan pyörryksiin.
        Menimme yhteen ja siinä sitten paljastuikin patologinen valehtelija ja alkoholisti!

Onneksi älysin vihdoin jättää hänet, mutta täytyy kyllä myöntää tyhmyyteni, miksen tunnistanut ensimmäisiä varoituskelloja.....mutta niinhän sitä sanotaan että rakkaus on sokea.
        Omalla kohdallani se oli umpisokea.

• mele

Mulle kävi niin, että puhuttiin mesessä yksi ilta, seuraavana tavattiin ja siitä asti ollaan oltu yhdessä. Kohta kaksi vuotta takana, yhdessä asutaan ja tulevaisuutta suunnitellaa.

Huomasin heti tavattuani henkilön, että tämä on tässä ja hän on juuri se, mitä etsin ja minä olin se, jota hän etsi. Juttu ei meinannut loppua millään ekoilla treffeillä, eikä se ole loppunut vieläkään, vaikka osataan olla myös hiljaa yhdessä. Eniten meitä yhdistää huumorintajua ja kumpikin pitää toista myös erittäin hyvännäköisenä ja himottavana ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe