olen löytänyt täältä viehättävän kauniin ja mukavan naisen.ois tärskykki tiedossa hän tuntuu kiinnostuneelle niinkuin itsekkin olen ja vaikuttaa sille että mielestäni siinä olisi sitä hakemaani profiilia aikas pitkälti.kuitenkin minua arveluttaa eräs seikka..monasti käyn katteleen mielenkiinnosta ofline tilassa sattuisiko hän olemaan käynyt omalla sivullaan eli tietäisin avata vaikka omani ja lukemassa postin.yllätyksekseni onkin melkein kokoajan online tilassa jopa ilta myöhilläkin..siitä huolimatta ei minulle ole tullut välttämättä häneltä postia..kysymys onkin että onkohan sittenkään tositarkoituksella hakemassa ja haluaakohan ihan tosisaan tutustua vai mitä etsii???
online tilassa...
13
3025
Vastaukset
- hyvä..
ymmärtää se kun treffi-palstalta seuraa etsii että, se on vähän kuin ravintolassa ,tanssitaan useamman ihmisen kanssa illan aikana ..mutta se ei välttämätä tarkoita että juuri sinä pääsisit jatkoille.
- ei sitä
yhden orastavan jutun takia ruveta umpiossa elämään. Netissä tämä asia pitäsi olla selvää. Ja kuten aikaisempikin keskustelija, ei oikeassakaan elämässä yhden takia koko "kauppaa panna pimeäksi".
- ja toisaalta
ei sitä kirjoitti:
yhden orastavan jutun takia ruveta umpiossa elämään. Netissä tämä asia pitäsi olla selvää. Ja kuten aikaisempikin keskustelija, ei oikeassakaan elämässä yhden takia koko "kauppaa panna pimeäksi".
...monilla on myös tapana avata kotona kone, kirjautua sisään kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, ja jättää "onlineen", vaikka istuisi telkun ääressä.
Jos vasta olette kirjoittelutasolla, ja olet noin mustasukkainen, tunnut pelottavalta kumppaniehdokkaalta.
- aina online
Elä vielä heitä hanskoja tiskiin, itse kyllä treffien kautta kumppanin löytäneenä voin sanoa, että jos ja kun juttunne alkaa luistaa, niin nainen ja mies lähettelevät jatkuvasti toisilleen viestejä... Jos siis hän ei nyt sinulle juuri lähettele viestejä, mutta treffeille lupautuu, tarkoittaa se todennäköisesti, ettet ole ykköskandidaatti...
Ikävää, mutta näin oli ainakin omalla kohdallani. Sitten kun ykköskandidaatin vihdoin sai treffeille, unohtui kaikki muut samantien, ikävää oli selitellä omaa ihastumistaan ja toimintaansa. Mutta naisena ainakin oli vaikeaa viestiä vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan, kun viestiä pukkasi koko ajan, ja periaatteena oli, että kaikille vastaan.
Jos nämä sinua hirvittävät, varaudu siihen, että suhteen alussa puhutte asiat selviksi, online-tilat ja viestikumppanit ja treffikerrat, ettei jää mitään välillenne kummittelemaan! - näin....
Yhteen aikaan nimimerkki jäi aktiiviseksi jos ei kirjautunut ulos vaan sulki vaan koneen tai ikkunan.
- ihmettelen...
Miten on nykyään asian laita?
- meinaa
mitään siinä suhteessa jos siitä yrittää päätellä. Itsekin avaan koneen ja saattaa olla koko illan päällä, en ole välttämättä edes kotona. Ei se tarkoita että nyhjöttää ruutua tuijottamassa, en edes ota kehenkään juuri yhteyksiä kun olen tullut siihen tulokseen ettei kannata. Saattaa olla samanlainen tumpelo kuin minä, joskus tulee sähläiltyä niin ettei kirjaudu ulos ollenkaan.
- Kuka tietää ?
Jos profiilla on esim. Sähköposti, galleria sivut ja vielä treffi palsta Ja jos jossain niistä on kirjautuneena, näkyykö se myös läsnä olevana muilla foorumeilla.
Vaikkapa siellä treffi palstallakin, vaikka oikeasti olisi galleriassa ??? - Kone auki
mulla melkein aina ja useita sivuja auki joista yks voi olla S24 enkä ole edes itse kotona .Käyn välillä kurkaamassa kun kerkiän.
- ei estä
häntä tutustumasta johonkin muuhunkin. Muutama viesti ja kiinnostus toiseen ei vielä ole avioliitto. Saahan sitä baarissakin muiden kanssa jutella......
- online-offline
Mitä ihmettä. Käyt vain kyttäämäss, kun nainen on onlinessa odottamassa viestiäsi valmiina vastaamaan. Mitäs jos arveluitten sijaan laittaisit viestiä. Näin käy aika usein, että kytätään toinen toisia ja päätellään jotain kummallista tuosta online-tilasta. hei haloo! Mieti nyt tosiaan! Eikös sinun pitäisi kirjoitella hänelle kiivaasti.
- pyydyksenä
Online tilaahan voisi käyttää myös siihen, että joku laittaisi viestiä. Onhan silloin isompi todennäköisyys saada vasta viesti pian, kun näyttäisi olevan läsnä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540