"kalluppi"..

Neitsytnainen

Mikä on kumppaninne horoskooppimerkki, entä miten suhteessanne menee? Itse olin naimisissa härän kanssa yli 20 vuotta. Muuten suhde toimi hyvin, mutta härkä oli hyvin mustasukkainen ja mukavuudenhaluinen. Myös hitauteen tuppasin välillä hermostumaan, siihen että kaikki asiat piti ensin valmistella viimesen päälle, itse kun tykkään toimia välillä ihan spontaanistikin. Nyt olen muutaman vuoden seurustellut rapumiehen kanssa, on aivan ihana luonne, hellä ja huolehtivainen. Huolehtivainen vähän liikaakin, menee välillä holhoamisen puolelle. Meillä on samanlainen huumorintaju ja joskus pitkiä keskusteluja kaikesta maan ja taivaan välillä.

13

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joten ei mene suhteessa mitenkään. Itse olen neitsyt.

      • hyvä sinä

        Pysykin suhteettomana!

        Niin, ihmisiä pelastuu!


      • epäilen,
        hyvä sinä kirjoitti:

        Pysykin suhteettomana!

        Niin, ihmisiä pelastuu!

        että vesimiesnaikkonen on taas palannut palstalle haukkumaan meitä neitsyitä. Tuo kuulosti niiiin tutulta.


      • vesi tyttö
        epäilen, kirjoitti:

        että vesimiesnaikkonen on taas palannut palstalle haukkumaan meitä neitsyitä. Tuo kuulosti niiiin tutulta.

        Tällaista luin netistä. Onko se akka jotenkin sairas?
        "Milloin Vesimiehen merkissä tapahtuu häiriöitä, hänestä tulee todellinen tuhoa tekevä hirviö. Hän on tunteeton ja täysin vailla omaatuntoa. Hänestä tulee omien alitajuisten voimiensa uhri."

        Siitä on tullut alitajuisten voimien uhri!
        Ei kai minusta tule tuommosta.


      • neitsytmummeli
        vesi tyttö kirjoitti:

        Tällaista luin netistä. Onko se akka jotenkin sairas?
        "Milloin Vesimiehen merkissä tapahtuu häiriöitä, hänestä tulee todellinen tuhoa tekevä hirviö. Hän on tunteeton ja täysin vailla omaatuntoa. Hänestä tulee omien alitajuisten voimiensa uhri."

        Siitä on tullut alitajuisten voimien uhri!
        Ei kai minusta tule tuommosta.

        kun ihmisestä tulee noin katkera. Sillä vesimiesnaikkosella on joku pakkoajatus, että kaikki neitsytmiehet on pettäjiä ja hirviöitä. Surullista. Ihmisen pitäis mennä elämässä eteenpäin, eikä jauhaa samaa. Kielteiset tunteet vain vahvistuu jatkuvalla märehtimisellä. Sairastahan tuo sen esiintyminen jo on. Toivon kyllä sydämestäni vesityttö, ettei sinulle koskaan tapahdu niin pahaa, että tulisit tuon naisen kaltaiseksi. Vesimies on ihana luonne, minulla on kaksi vesimiesnaista ystävinä. Empaattisia ja luotettavia tyyppejä.


      • neitsytmummeli kirjoitti:

        kun ihmisestä tulee noin katkera. Sillä vesimiesnaikkosella on joku pakkoajatus, että kaikki neitsytmiehet on pettäjiä ja hirviöitä. Surullista. Ihmisen pitäis mennä elämässä eteenpäin, eikä jauhaa samaa. Kielteiset tunteet vain vahvistuu jatkuvalla märehtimisellä. Sairastahan tuo sen esiintyminen jo on. Toivon kyllä sydämestäni vesityttö, ettei sinulle koskaan tapahdu niin pahaa, että tulisit tuon naisen kaltaiseksi. Vesimies on ihana luonne, minulla on kaksi vesimiesnaista ystävinä. Empaattisia ja luotettavia tyyppejä.

        Veljeni on vesimies, ja hyvin samalla aaltopituudella ollaan. En nyt tosin tiedä, vaikuttaakokaan horoskooppi näin lähisukulaisissa sen kummemmin....Sen voisin todeta, että minä olen havainnut vesimiehen olevan enemmän perfektionisti kuin neitsyen, vaikka neitsyen pitäisi kaikkien kuvausten mukaan sitä olla.....

        Tuossa vain tuo yksi nainen on nyt vain luullut yhden miehen tyypillistä väkivaltaista renttuisuutta joksikin neitsyen ominaisuudeksi...


      • Neitsytmummeli
        M1978 kirjoitti:

        Veljeni on vesimies, ja hyvin samalla aaltopituudella ollaan. En nyt tosin tiedä, vaikuttaakokaan horoskooppi näin lähisukulaisissa sen kummemmin....Sen voisin todeta, että minä olen havainnut vesimiehen olevan enemmän perfektionisti kuin neitsyen, vaikka neitsyen pitäisi kaikkien kuvausten mukaan sitä olla.....

        Tuossa vain tuo yksi nainen on nyt vain luullut yhden miehen tyypillistä väkivaltaista renttuisuutta joksikin neitsyen ominaisuudeksi...

        olen minä näissä vesimiesystävissäni tehnyt. Vaikka minusta aina sanotaan, että olen perfektionisti, vesimies päihittää siinä kyllä mennen tullen. Haluaa aina tehdä asiat viimeisen päälle niin hyvin, ettei kukaan vain pääse huomauttamaan mistään pienimmästäkään detaljista. On sen takia suuressa vaarassa polttaa itsensä loppuun, koska kuitenkaan kukaan ei voi koskaan olla kaikkien mieliksi. Paitsi valheellinen mielistelijä, sellaisella taas tulee vaikeuksia oman peilikuvansa kanssa.


      • no niin

        Onnittele itseäsi, olet tehnyt elämässäsi jotain oikein!


    • Oikein härkä-härkä

      Ollaan oltu yli 30v. yhdessä. Varmistaa kaiken etu- ja takakäteen. En ole siitä hermonnut. Hän huolehtii meidän raha-asiat ja hyvin on mennyt. Tavoitteet on tietysti yhdessä tehty. Hyvä ja luotettava mies.

      • Neitsyt-N

        Härkähän tuo yksi on. Hyvin tullaan toimeen, voisi vaan joskus vähän valottaa että mitä siellä pinnan alla tapahtuu. Tuntuu tylsältä kun ei saa irti mitään kunnon tuntoja. Arki menee ainakin nätisti, toivottavasti se ei tunne itseään ihan tossutetuksi, kun se aina vaan myötäilee ehdotuksiini.


      • Härkään
        Neitsyt-N kirjoitti:

        Härkähän tuo yksi on. Hyvin tullaan toimeen, voisi vaan joskus vähän valottaa että mitä siellä pinnan alla tapahtuu. Tuntuu tylsältä kun ei saa irti mitään kunnon tuntoja. Arki menee ainakin nätisti, toivottavasti se ei tunne itseään ihan tossutetuksi, kun se aina vaan myötäilee ehdotuksiini.

        päätynyt myös. Aiemmat vakavammat yritelmät Kauriin(auttamattoman puiseva) ja Vesimiehen (ojasta allikkoon) kanssa. Nyt Härän kanssa muutama vuosi takana, tunnettu ollaan jo paljon pitempään. Varsinainen jukuripää, Mies isolla M:llä. Haastetta piisaa, vaikka perusasioissa ollaankin hyvin samoilla linjoilla.


    • Ei vaan jaksa enää.

      Minä härkä, mies neitsyt. Yhdessä jo parikytä vuotta ja nyt tuntuu kuin olisi lopun aika lähellä. Niin kyllästyttää se liikatarkkuus ja nalkuttaminen. Myös muita ihmisiä kohtaan on liian epäileväinen eikä salli muissa ihmisissä mitään vikoja ja heikkouksia. Itsessään olevia vikoja ei huomaa ja jos niistä huomauttaa, suuttuu.

    • Määräytyy

      Sen vuodenajan mukaan milloin syntyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe