Akkulaturi pulma

Blondinainen2

10

5204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musta miinus

      Pitäisi kyllä löytyä oheistakin. Puristimessa saattaa olla pieni ja - muotoiset reijät.

      • sille toisellekin blondinaiselle:

        - Plus Punainen Positiivinen Paksumpi (se akun napa jos on pyöreät navat)
        - Miinus - Musta negatiivinen (se ohuempi akun napa jos on pyöreät navat).


      • ruskaa
        sitroen kirjoitti:

        sille toisellekin blondinaiselle:

        - Plus Punainen Positiivinen Paksumpi (se akun napa jos on pyöreät navat)
        - Miinus - Musta negatiivinen (se ohuempi akun napa jos on pyöreät navat).

        Missäs vehkeessä on sellainen akku, jonka navat ovat eri kokoiset? Siis jos on pyöreät navat.


      • Sinä puolestsi
        ruskaa kirjoitti:

        Missäs vehkeessä on sellainen akku, jonka navat ovat eri kokoiset? Siis jos on pyöreät navat.

        Mistä löytyy sellainen akku jossa pyöreät navat ovat yhtä paksut? Ei taida löytyä!!


      • vag.
        Sinä puolestsi kirjoitti:

        Mistä löytyy sellainen akku jossa pyöreät navat ovat yhtä paksut? Ei taida löytyä!!

        Volkswagen AG:n tuotteissa on ollut samankokoisia napoja.

        Nyt on sinun vuoro kertoa merkki, jossa on käytetty eri kokoisia napoja.


      • tai blodi
        vag. kirjoitti:

        Volkswagen AG:n tuotteissa on ollut samankokoisia napoja.

        Nyt on sinun vuoro kertoa merkki, jossa on käytetty eri kokoisia napoja.

        Ota työntömitta ja mittaa pyöreä napaisen akun navan halaisija. Mutta huomioi, että napa on kartio, joten mittaa molemmat ihan juuresta. Kerro sitten akun merkki jossa on saman kokoiset navat. Voit tietysti yrittää laittaa miinus akun kenkää plus napaan, niin huomaat ettei mahdu.


      • tai blodi kirjoitti:

        Ota työntömitta ja mittaa pyöreä napaisen akun navan halaisija. Mutta huomioi, että napa on kartio, joten mittaa molemmat ihan juuresta. Kerro sitten akun merkki jossa on saman kokoiset navat. Voit tietysti yrittää laittaa miinus akun kenkää plus napaan, niin huomaat ettei mahdu.

        Laittaneet pluskengän miinusnapaan ja kiristäneet hampaat irvessä niin paljon kuin menee...silti kenkä on löysällä. Vaikka selvästi lukee "P", niin se kenkä on pitänyt miinuskaapeliin pistää.

        Kyllä joissain akuissa varmaan samankokoisiakin napoja on. Ihan varma ei voi olla, kun itse on sovitellut vain oikeaa kenkää oikeaan napaan. Tarvikekengät vanhoissa autoissa monasti, varsinkin jos omat ovat olleet vääränlaiset...


      • navat..-
        ruskaa kirjoitti:

        Missäs vehkeessä on sellainen akku, jonka navat ovat eri kokoiset? Siis jos on pyöreät navat.

        on erikokoiset!? Plussa isompi miinus pienempi.


    • käyttöohjeesi
      • jepulis jee

        Autossa maadoitettu akunnapa. Ja vielä ihan käyttöohjeessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe