Eli nyt ihan selkeitä vastauksia; millainen on mielestäsi ihannenaisen vartalo? Älkää alkako höpöttämään luonteesta nyt, tietysti se on tärkein mutta nyt vain kropasta kyse.
Miehet hoi!
10
1187
Vastaukset
- ..........
tähän suuntaan, maybe:
http://www.youtube.com/watch?v=Uo4VXfVvblM&feature=related - Hoi-mies
Rinnat isohkot ja peppu pyöreä ja pehmeä. TIimalasivartalo on hyvä eli ylä ja alakroppa suht samankokoiset (onkohan oikea ilmaisu). No tarkoitan, ettei sellaista päärynää, jossa alakroppa on levinnyt peräpuolelta ja yläkroppa on kapea ja olematon. SÄäret täytyy olla hoikat ja hyvinmuodostuneet.
Pukeutuminenkin vaikuttaa siihen miltä vartalo näyttää esim. korkealla olevat vyötäröhousut tuovat mieleen pellen. - Tomppa.
Hoikka,siro,tiimalasimallinen(170-180cm,sellanen mallivartalo),timmi perä,pienet rinnat,kauniit piirteet,tummat/pitkät hiukset,isot silmät...
Kumpi tahansa.
Minä pidän pääosin aika hentorakenteisista naisista,
kun olen itsekin hentorakenteinen.
Mutta kasvot ovat tärkein osa. Kasvot "tekevät ihmisen" viime kädessä.
Toinen asia on tietysti se, että ihannenaisesta puhuminen on pelkkää haaveilua....sellaisia on olemassa, mutta niitä ei saa.Jessica Bielillä on melkein täydellinen vartalo.
http://images.teamsugar.com/files/usr/1/12981/JessicaBiel.jpg
Siinä joku kuva.
Toisaalta yleensä pidän vähän lyhyemmistä naisista (~165cm), eli jos halutaan ihan pilkkua viilata niin pari senttiä pois niin olisi aika perfecto. :)- kuka tykkää, kuka ei
eli roikkuvat rinnat ja perseheltat (tollasten roikkuvien persehelttojen alle pesiytyy mukavasti sellainen ihossa kasvava hiivasieni joka sitten haisee aika hirveelle) ja kokonaisuuden kruunaa maailman rumin pärstä! Okei, sääret on kauniit ja vyötärökin löytyy, hartiat on kyl aika leveät
No okei onhan sitä vielä rumempiakin mut näköjään vähään on tyytyminen! - synnytyksen jälkeen
kuka tykkää, kuka ei kirjoitti:
eli roikkuvat rinnat ja perseheltat (tollasten roikkuvien persehelttojen alle pesiytyy mukavasti sellainen ihossa kasvava hiivasieni joka sitten haisee aika hirveelle) ja kokonaisuuden kruunaa maailman rumin pärstä! Okei, sääret on kauniit ja vyötärökin löytyy, hartiat on kyl aika leveät
No okei onhan sitä vielä rumempiakin mut näköjään vähään on tyytyminen!Jessica Bielkin on tuollainen vartaloltaan kuvassa koska oli juuri synnyttänyt, rouva on laihtumaan päin mitä uusimpia photoshooteja katselin.
En ymmärrä mikä hinku miehillä on raskaanaolevien / synnyttäneiden naisten vartaloihin mutta eikai minun tavitsekkaan
- on tällänen
Mittaa pituutesi (varmaan sen tiedätkin) ja vähennä siitä 100.
Se nyt on suuntaa antava, eli jos oot 165 pitkä, niin sitten paino olis n. -65.
Ja jos ei oo keskikeholla mitään roikkuvaa, niin sellasta pojat ja miekin haikailen.
En muuten, mutta omat "ihannemitat" on kohdallaan.
Muuten ei haikailiskaan. On oikeastaan, että kuvittelee, miltä itse voisi naisena näyttää, ja muodostaa vaatimustasonsa sen mukaan....
- muheva ja mehevä
Semmonen pyöreä tiimalasi. Ei mikään sotanorsu, pienehkö maha ja kapea vyötärö. Iso peffa ja täyteläiset reidet. Tissit mieluummin isot kuin pienet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581