Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

848

Kommenttia

198

1. Otakoppi: Venetian Mask

.,. . Voi Piazza San Marco ja nämä Venetsian kadut . Olen hukannut jälkesi ainoa valo nyt kynttilä pöydälläni .
    Runot
    10
    820
  2. ^ MYRSKYTUULI ^

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MYRSKYTUULI Etsin ulos ** itsestäni Avaan oven ** Katso ! Sisälläni linna - autioitunu
    Rakkausrunot
    12
    806
  3. Kunnes kointähti koittaa sydämessä !

1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi
    Helluntailaisuus
    26
    790
  4. # Runon matka #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RUNON MATKA ... Se pieni mun runo Minun rakkauden runo Metsätietä lähti Korven kät
    Rakkausrunot
    8
    757
  5. ,., ¤ Kyyhkyni ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,.,♥ Kyyhkyni ♥ ,., Kyyhkyni - Sinä Kallion kolossa -Lymyävä - Sade on lakannut Höyhenesi k
    Rakkausrunot
    10
    712
  6. Mikä erottaa Adventistit ja Jehovan todistajat !

Jehovan todistajissa on se ero Adventisteihin, että Jehovan todistajia ei lasketa KRISTILLISEKSI järjestöksi ollenkaan m
    Adventismi
    86
    691
  7. ~ Saunaruno ~

~~ ♥ Vastakin on heilunut täällä ja vastakin heiluu heiluu minne heiluu mutta ensin saunotaan ja sitten syödään va
    Rakkausrunot
    5
    687
  8. Tuonela = "Haades" Uudessa Testamentissa !

Haades tai Hades = muinaiskreikaksi Ἅιδης tai Ἄιδης ja tarkoittaa 'näkymätön' ! Alkuperäinen sana: ᾍδης, ου, ὁ Sanalu
    Adventismi
    103
    683
  9. * Jos sulle runon... *

#############♥############### JOS SULLE RUNON... Jos sulle runon kirjoittaisin Sinulle sen omistaisin Hetken kan
    Rakkausrunot
    11
    675
  10. ~ Lasiveranta ~

* Tulin sisälle ovesta ja tervehdin katsoin silmiisi ja näin Oli lasiverannan ovi jätetty auki kuin varmuudeksi lukitse
    Rakkausrunot
    34
    674
  11. Otakoppi: Päästämisestä ja Sitomisesta / R.Santala

Johdantona kohdat: Joh 20:23 " JOIDEN SYNNIT TE ANTEEKSI ANNATTE, NIILLE NE OVAT ANTEEKSI ANNETUT; JOIDEN SYNNIT TE PID
    Adventismi
    28
    672
  12. Paavi ei ole ilmestyskirjan "Peto" !

Oletteko te adventistit koskaan ajatellut sitä että Antikristuksen eli vastakristuksen yksi tunnistamisen pääperiaatteis
    Adventismi
    147
    662
  13. KÄÄNTÖPUOLIA

KÄÄNTÖPUOLIA Jos näkisin surun kääntöpuolen, niin itkisinkö sitä... Jos sydämeni puhtaaksi saisin, niin antaisinko
    Rakkausrunot
    7
    661
  14. §...SE ISKEE SUA... §

########################### ♥ ... SE ISKEE SUA ... ♥ Se lakia lue ei Se on laki itse Se tulee sua kohti Se kats
    Rakkausrunot
    13
    657
  15. Hebrealaiskirje !

Adventistin on varmaan vaikea lukea RAAMATUN Hebrealaiskirjettä tarkasti aistit Totuudelle avoinna, koska se nimittäin r
    Adventismi
    131
    637
  16. ~ Kevätpäivä ~

~~ ♥ Haasta itsesi etsimään kultahippuja maantienojasta Haasta itsesi etsimään leskenlehtiä ojanpientareelta sinivuokk
    Runot
    13
    636
  17. ~ Koskenkorvaa ~

~~ ♥ Mä kosken korvaa keskellä kosken kuohuvan kosken kauhut kuullen nähden kuohuissa kasvot katalat ei ne rinnan tull
    Rakkausrunot
    3
    629
  18. Rakkauden lintu...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ RAKKAUDEN LINTU Rakkauden lintu, niin vapaa. Si
    Rakkausrunot
    6
    624
  19. ¤ Raamit ¤

~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Rakensin raamit, taululleni pelkät raamit ei taulua vielä Minulla oli värit musta ja valkoinen A
    Rakkausrunot
    23
    619
  20. ~ Mitä tämä on, "Kristus on lain loppu" ?!?!

Lakitermi " vanhurskas " = Syyttömäksi julistettu On ihmeellistä nähdä nykypäivänkin kristillisyydessä ja kristityissä
    Jeesus
    49
    615