Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Saunaruno ~

~~ ♥ Vastakin on heilunut täällä ja vastakin heiluu heiluu minne heiluu mutta ensin saunotaan ja sitten syödään va
    Rakkausrunot
    5
    628
  2. §...SE ISKEE SUA... §

########################### ♥ ... SE ISKEE SUA ... ♥ Se lakia lue ei Se on laki itse Se tulee sua kohti Se kats
    Rakkausrunot
    13
    626
  3. ¤ Raamit ¤

~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Rakensin raamit, taululleni pelkät raamit ei taulua vielä Minulla oli värit musta ja valkoinen A
    Rakkausrunot
    23
    610
  4. Näin tutkit oikeat profetiat !

Jos profetian lahja tai näyt johtavat ohi Raamatun yleisen ilmoituksen, niin silloin sitä ei tarvitse kuunnella eikä not
    Adventismi
    46
    606
  5. ~ Koskenkorvaa ~

~~ ♥ Mä kosken korvaa keskellä kosken kuohuvan kosken kauhut kuullen nähden kuohuissa kasvot katalat ei ne rinnan tull
    Rakkausrunot
    3
    604
  6. ~ Kevätpäivä ~

~~ ♥ Haasta itsesi etsimään kultahippuja maantienojasta Haasta itsesi etsimään leskenlehtiä ojanpientareelta sinivuokk
    Runot
    13
    603
  7. KÄÄNTÖPUOLIA

KÄÄNTÖPUOLIA Jos näkisin surun kääntöpuolen, niin itkisinkö sitä... Jos sydämeni puhtaaksi saisin, niin antaisinko
    Rakkausrunot
    7
    587
  8. ~ Tivoli ~

~~ ¤ ~~ Kävelin sisälle tivoliin se oli tyhjä ihmisistä Etsin virtakatkaisijaa karuselliin Mietin, minne olet mennyt
    Rakkausrunot
    12
    573
  9. JO TUONELASSA OLEMME "PARATIISISSA" ! 2.0

Siis uskooko "elävä usko" "elävään sieluun" ja ns. Tuonelan välitilaan... 1 Moos 2:7 " Silloin Herra Jumala teki maan
    Jeesus
    110
    566
  10. Otakoppi: Synnin palkka kuolema !

"SYNNIN PALKKA ON KUOLEMA... ... MUTTA Jumalan armolahja on IANKAIKKINEN ELÄMÄ Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrass
    Adventismi
    46
    558
  11. Omituista vähän Jeesus Jumala

Täällä näillä sivuilla on kovasti keskusteltu siitä onko Jeesus Jumala vai eikö ja mikä Jumala se Jeesus oikein on, jos
    Adventismi
    28
    549
  12. :`( Miten onni korjataan :`(

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ :`( MITEN ONNI KORJATAAN :´( On niin paljon helpompaa Rikkoa - Ei rakastaa ...
    Rakkausrunot
    10
    546
  13. Rakkauden lintu...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ RAKKAUDEN LINTU Rakkauden lintu, niin vapaa. Si
    Rakkausrunot
    6
    540
  14. Otakoppi: Onko Saarnaajan kirja "apogryfi" ?

Vrt. Lainaus Kari Kuula: "Saarnaajan kirjan masentunut ja elämänuskon luovuttanut perussävy vaikeutti sen hyväksymistä
    Kristinusko
    81
    526
  15. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ GALLERIA ♥ Astuin hiljaa huoneeseesi Raotin ovea ja katsoin En ole ystäväsi En liiem
    Kirjallisuus
    13
    525
  16. ~ Tuulee ~

~~~ ♥♥ ~~~ Tuulee pohjoisesta viima viiltää poskipäitä arvet jo ahavoituneet Miksi kaunis on mahdotonta ? kulkua kovie
    Rakkausrunot
    16
    516
  17. ~ Jesus ja Josefina ~

~~ ♥♥ Elämä on huokaus kiireen keskellä Kivulias taival kohti suurta tuntematonta Yhdentekevä ilo riisuu sielua Pit
    Kirjallisuus
    4
    516
  18. ,.,¤ Anelin ¤,.,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. ¤.,.ANELIN.,.¤ Minä etsin - Ylhäältäkin - Pyysin ja anelin Sinä
    Rakkausrunot
    10
    513
  19. ~ Kuumia aaltoja ~

~~ ♥ Varpaita vaeltaa rantahiekassa On nousuvesi ja kaukaa saapuvat lämpimät laineet sivelevät sääriäsi Sinä olet t
    Rakkausrunot
    9
    495
  20. ~Tuulen Henkäys ~

~~ ♥ Ihmisen elämä on ongelmallinen mutta minä olen onnellinen minä olen saanut elää sen Kuin Tuuli tyhjästä synnymme
    Rakkausrunot
    24
    492