otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Saunaruno ~
~~ ♥ Vastakin on heilunut täällä ja vastakin heiluu heiluu minne heiluu mutta ensin saunotaan ja sitten syödään va5628§...SE ISKEE SUA... §
########################### ♥ ... SE ISKEE SUA ... ♥ Se lakia lue ei Se on laki itse Se tulee sua kohti Se kats13626¤ Raamit ¤
~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Rakensin raamit, taululleni pelkät raamit ei taulua vielä Minulla oli värit musta ja valkoinen A23610Näin tutkit oikeat profetiat !
Jos profetian lahja tai näyt johtavat ohi Raamatun yleisen ilmoituksen, niin silloin sitä ei tarvitse kuunnella eikä not46606~ Koskenkorvaa ~
~~ ♥ Mä kosken korvaa keskellä kosken kuohuvan kosken kauhut kuullen nähden kuohuissa kasvot katalat ei ne rinnan tull3604~ Kevätpäivä ~
~~ ♥ Haasta itsesi etsimään kultahippuja maantienojasta Haasta itsesi etsimään leskenlehtiä ojanpientareelta sinivuokk13603KÄÄNTÖPUOLIA
KÄÄNTÖPUOLIA Jos näkisin surun kääntöpuolen, niin itkisinkö sitä... Jos sydämeni puhtaaksi saisin, niin antaisinko7587~ Tivoli ~
~~ ¤ ~~ Kävelin sisälle tivoliin se oli tyhjä ihmisistä Etsin virtakatkaisijaa karuselliin Mietin, minne olet mennyt12573JO TUONELASSA OLEMME "PARATIISISSA" ! 2.0
Siis uskooko "elävä usko" "elävään sieluun" ja ns. Tuonelan välitilaan... 1 Moos 2:7 " Silloin Herra Jumala teki maan110566Otakoppi: Synnin palkka kuolema !
"SYNNIN PALKKA ON KUOLEMA... ... MUTTA Jumalan armolahja on IANKAIKKINEN ELÄMÄ Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrass46558Omituista vähän Jeesus Jumala
Täällä näillä sivuilla on kovasti keskusteltu siitä onko Jeesus Jumala vai eikö ja mikä Jumala se Jeesus oikein on, jos28549:`( Miten onni korjataan :`(
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ :`( MITEN ONNI KORJATAAN :´( On niin paljon helpompaa Rikkoa - Ei rakastaa ...10546Rakkauden lintu...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ RAKKAUDEN LINTU Rakkauden lintu, niin vapaa. Si6540Otakoppi: Onko Saarnaajan kirja "apogryfi" ?
Vrt. Lainaus Kari Kuula: "Saarnaajan kirjan masentunut ja elämänuskon luovuttanut perussävy vaikeutti sen hyväksymistä81526- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ GALLERIA ♥ Astuin hiljaa huoneeseesi Raotin ovea ja katsoin En ole ystäväsi En liiem13525
~ Tuulee ~
~~~ ♥♥ ~~~ Tuulee pohjoisesta viima viiltää poskipäitä arvet jo ahavoituneet Miksi kaunis on mahdotonta ? kulkua kovie16516~ Jesus ja Josefina ~
~~ ♥♥ Elämä on huokaus kiireen keskellä Kivulias taival kohti suurta tuntematonta Yhdentekevä ilo riisuu sielua Pit4516,.,¤ Anelin ¤,.,
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. ¤.,.ANELIN.,.¤ Minä etsin - Ylhäältäkin - Pyysin ja anelin Sinä10513~ Kuumia aaltoja ~
~~ ♥ Varpaita vaeltaa rantahiekassa On nousuvesi ja kaukaa saapuvat lämpimät laineet sivelevät sääriäsi Sinä olet t9495~Tuulen Henkäys ~
~~ ♥ Ihmisen elämä on ongelmallinen mutta minä olen onnellinen minä olen saanut elää sen Kuin Tuuli tyhjästä synnymme24492