Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

840

Kommenttia

198

1. Kunnes kointähti koittaa sydämessä !

1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi
    Helluntailaisuus
    26
    769
  2. Otakoppi: Venetian Mask

.,. . Voi Piazza San Marco ja nämä Venetsian kadut . Olen hukannut jälkesi ainoa valo nyt kynttilä pöydälläni .
    Runot
    10
    768
  3. # Runon matka #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RUNON MATKA ... Se pieni mun runo Minun rakkauden runo Metsätietä lähti Korven kät
    Rakkausrunot
    8
    750
  4. JO TUONELASSA OLEMME "PARATIISISSA" ! 2.0

Siis uskooko "elävä usko" "elävään sieluun" ja ns. Tuonelan välitilaan... 1 Moos 2:7 " Silloin Herra Jumala teki maan
    Jeesus
    110
    739
  5. ,., ¤ Kyyhkyni ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,.,♥ Kyyhkyni ♥ ,., Kyyhkyni - Sinä Kallion kolossa -Lymyävä - Sade on lakannut Höyhenesi k
    Rakkausrunot
    10
    708
  6. * Jos sulle runon... *

#############♥############### JOS SULLE RUNON... Jos sulle runon kirjoittaisin Sinulle sen omistaisin Hetken kan
    Rakkausrunot
    11
    667
  7. ~ Saunaruno ~

~~ ♥ Vastakin on heilunut täällä ja vastakin heiluu heiluu minne heiluu mutta ensin saunotaan ja sitten syödään va
    Rakkausrunot
    5
    667
  8. ~ Lasiveranta ~

* Tulin sisälle ovesta ja tervehdin katsoin silmiisi ja näin Oli lasiverannan ovi jätetty auki kuin varmuudeksi lukitse
    Rakkausrunot
    34
    661
  9. §...SE ISKEE SUA... §

########################### ♥ ... SE ISKEE SUA ... ♥ Se lakia lue ei Se on laki itse Se tulee sua kohti Se kats
    Rakkausrunot
    13
    651
  10. Otakoppi: Päästämisestä ja Sitomisesta / R.Santala

Johdantona kohdat: Joh 20:23 " JOIDEN SYNNIT TE ANTEEKSI ANNATTE, NIILLE NE OVAT ANTEEKSI ANNETUT; JOIDEN SYNNIT TE PID
    Adventismi
    28
    637
  11. KÄÄNTÖPUOLIA

KÄÄNTÖPUOLIA Jos näkisin surun kääntöpuolen, niin itkisinkö sitä... Jos sydämeni puhtaaksi saisin, niin antaisinko
    Rakkausrunot
    7
    635
  12. Paavi ei ole ilmestyskirjan "Peto" !

Oletteko te adventistit koskaan ajatellut sitä että Antikristuksen eli vastakristuksen yksi tunnistamisen pääperiaatteis
    Adventismi
    147
    632
  13. ~ Kevätpäivä ~

~~ ♥ Haasta itsesi etsimään kultahippuja maantienojasta Haasta itsesi etsimään leskenlehtiä ojanpientareelta sinivuokk
    Runot
    13
    621
  14. Mikä erottaa Adventistit ja Jehovan todistajat !

Jehovan todistajissa on se ero Adventisteihin, että Jehovan todistajia ei lasketa KRISTILLISEKSI järjestöksi ollenkaan m
    Adventismi
    86
    618
  15. ~ Koskenkorvaa ~

~~ ♥ Mä kosken korvaa keskellä kosken kuohuvan kosken kauhut kuullen nähden kuohuissa kasvot katalat ei ne rinnan tull
    Rakkausrunot
    3
    617
  16. Rakkauden lintu...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ RAKKAUDEN LINTU Rakkauden lintu, niin vapaa. Si
    Rakkausrunot
    6
    613
  17. ¤ Raamit ¤

~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Rakensin raamit, taululleni pelkät raamit ei taulua vielä Minulla oli värit musta ja valkoinen A
    Rakkausrunot
    23
    610
  18. Tuonela = "Haades" Uudessa Testamentissa !

Haades tai Hades = muinaiskreikaksi Ἅιδης tai Ἄιδης ja tarkoittaa 'näkymätön' ! Alkuperäinen sana: ᾍδης, ου, ὁ Sanalu
    Adventismi
    103
    602
  19. ~ Tivoli ~

~~ ¤ ~~ Kävelin sisälle tivoliin se oli tyhjä ihmisistä Etsin virtakatkaisijaa karuselliin Mietin, minne olet mennyt
    Rakkausrunot
    12
    586
  20. ~ Mitä tämä on, "Kristus on lain loppu" ?!?!

Lakitermi " vanhurskas " = Syyttömäksi julistettu On ihmeellistä nähdä nykypäivänkin kristillisyydessä ja kristityissä
    Jeesus
    49
    580