otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
836
Kommenttia
198
# Runon matka #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RUNON MATKA ... Se pieni mun runo Minun rakkauden runo Metsätietä lähti Korven kät8750Otakoppi: Venetian Mask
.,. . Voi Piazza San Marco ja nämä Venetsian kadut . Olen hukannut jälkesi ainoa valo nyt kynttilä pöydälläni .10734Kunnes kointähti koittaa sydämessä !
1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi26715,., ¤ Kyyhkyni ¤ ,.,
♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,.,♥ Kyyhkyni ♥ ,., Kyyhkyni - Sinä Kallion kolossa -Lymyävä - Sade on lakannut Höyhenesi k10707JO TUONELASSA OLEMME "PARATIISISSA" ! 2.0
Siis uskooko "elävä usko" "elävään sieluun" ja ns. Tuonelan välitilaan... 1 Moos 2:7 " Silloin Herra Jumala teki maan110697* Jos sulle runon... *
#############♥############### JOS SULLE RUNON... Jos sulle runon kirjoittaisin Sinulle sen omistaisin Hetken kan11666~ Saunaruno ~
~~ ♥ Vastakin on heilunut täällä ja vastakin heiluu heiluu minne heiluu mutta ensin saunotaan ja sitten syödään va5666~ Lasiveranta ~
* Tulin sisälle ovesta ja tervehdin katsoin silmiisi ja näin Oli lasiverannan ovi jätetty auki kuin varmuudeksi lukitse34659§...SE ISKEE SUA... §
########################### ♥ ... SE ISKEE SUA ... ♥ Se lakia lue ei Se on laki itse Se tulee sua kohti Se kats13646KÄÄNTÖPUOLIA
KÄÄNTÖPUOLIA Jos näkisin surun kääntöpuolen, niin itkisinkö sitä... Jos sydämeni puhtaaksi saisin, niin antaisinko7625~ Kevätpäivä ~
~~ ♥ Haasta itsesi etsimään kultahippuja maantienojasta Haasta itsesi etsimään leskenlehtiä ojanpientareelta sinivuokk13618~ Koskenkorvaa ~
~~ ♥ Mä kosken korvaa keskellä kosken kuohuvan kosken kauhut kuullen nähden kuohuissa kasvot katalat ei ne rinnan tull3615Otakoppi: Päästämisestä ja Sitomisesta / R.Santala
Johdantona kohdat: Joh 20:23 " JOIDEN SYNNIT TE ANTEEKSI ANNATTE, NIILLE NE OVAT ANTEEKSI ANNETUT; JOIDEN SYNNIT TE PID28615Paavi ei ole ilmestyskirjan "Peto" !
Oletteko te adventistit koskaan ajatellut sitä että Antikristuksen eli vastakristuksen yksi tunnistamisen pääperiaatteis147611¤ Raamit ¤
~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Rakensin raamit, taululleni pelkät raamit ei taulua vielä Minulla oli värit musta ja valkoinen A23610Rakkauden lintu...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ RAKKAUDEN LINTU Rakkauden lintu, niin vapaa. Si6607Mikä erottaa Adventistit ja Jehovan todistajat !
Jehovan todistajissa on se ero Adventisteihin, että Jehovan todistajia ei lasketa KRISTILLISEKSI järjestöksi ollenkaan m86591~ Tivoli ~
~~ ¤ ~~ Kävelin sisälle tivoliin se oli tyhjä ihmisistä Etsin virtakatkaisijaa karuselliin Mietin, minne olet mennyt12585Tuonela = "Haades" Uudessa Testamentissa !
Haades tai Hades = muinaiskreikaksi Ἅιδης tai Ἄιδης ja tarkoittaa 'näkymätön' ! Alkuperäinen sana: ᾍδης, ου, ὁ Sanalu103578Omituista vähän Jeesus Jumala
Täällä näillä sivuilla on kovasti keskusteltu siitä onko Jeesus Jumala vai eikö ja mikä Jumala se Jeesus oikein on, jos28571