Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

831

Kommenttia

198

1. ,., ¤ Kyyhkyni ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,.,♥ Kyyhkyni ♥ ,., Kyyhkyni - Sinä Kallion kolossa -Lymyävä - Sade on lakannut Höyhenesi k
    Rakkausrunot
    10
    704
  2. * Jos sulle runon... *

#############♥############### JOS SULLE RUNON... Jos sulle runon kirjoittaisin Sinulle sen omistaisin Hetken kan
    Rakkausrunot
    11
    660
  3. ~ Saunaruno ~

~~ ♥ Vastakin on heilunut täällä ja vastakin heiluu heiluu minne heiluu mutta ensin saunotaan ja sitten syödään va
    Rakkausrunot
    5
    659
  4. ~ Lasiveranta ~

* Tulin sisälle ovesta ja tervehdin katsoin silmiisi ja näin Oli lasiverannan ovi jätetty auki kuin varmuudeksi lukitse
    Rakkausrunot
    34
    653
  5. Otakoppi: Venetian Mask

.,. . Voi Piazza San Marco ja nämä Venetsian kadut . Olen hukannut jälkesi ainoa valo nyt kynttilä pöydälläni .
    Runot
    10
    651
  6. Kunnes kointähti koittaa sydämessä !

1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi
    Helluntailaisuus
    26
    649
  7. JO TUONELASSA OLEMME "PARATIISISSA" ! 2.0

Siis uskooko "elävä usko" "elävään sieluun" ja ns. Tuonelan välitilaan... 1 Moos 2:7 " Silloin Herra Jumala teki maan
    Jeesus
    110
    641
  8. §...SE ISKEE SUA... §

########################### ♥ ... SE ISKEE SUA ... ♥ Se lakia lue ei Se on laki itse Se tulee sua kohti Se kats
    Rakkausrunot
    13
    639
  9. Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !

Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabrahamin helma" (L
    Helluntailaisuus
    154
    627
  10. KÄÄNTÖPUOLIA

KÄÄNTÖPUOLIA Jos näkisin surun kääntöpuolen, niin itkisinkö sitä... Jos sydämeni puhtaaksi saisin, niin antaisinko
    Rakkausrunot
    7
    612
  11. ~ Kevätpäivä ~

~~ ♥ Haasta itsesi etsimään kultahippuja maantienojasta Haasta itsesi etsimään leskenlehtiä ojanpientareelta sinivuokk
    Runot
    13
    611
  12. ~ Koskenkorvaa ~

~~ ♥ Mä kosken korvaa keskellä kosken kuohuvan kosken kauhut kuullen nähden kuohuissa kasvot katalat ei ne rinnan tull
    Rakkausrunot
    3
    610
  13. ¤ Raamit ¤

~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Rakensin raamit, taululleni pelkät raamit ei taulua vielä Minulla oli värit musta ja valkoinen A
    Rakkausrunot
    23
    606
  14. Rakkauden lintu...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ RAKKAUDEN LINTU Rakkauden lintu, niin vapaa. Si
    Rakkausrunot
    6
    586
  15. Otakoppi: Päästämisestä ja Sitomisesta / R.Santala

Johdantona kohdat: Joh 20:23 " JOIDEN SYNNIT TE ANTEEKSI ANNATTE, NIILLE NE OVAT ANTEEKSI ANNETUT; JOIDEN SYNNIT TE PID
    Adventismi
    28
    585
  16. ~ Tivoli ~

~~ ¤ ~~ Kävelin sisälle tivoliin se oli tyhjä ihmisistä Etsin virtakatkaisijaa karuselliin Mietin, minne olet mennyt
    Rakkausrunot
    12
    580
  17. Omituista vähän Jeesus Jumala

Täällä näillä sivuilla on kovasti keskusteltu siitä onko Jeesus Jumala vai eikö ja mikä Jumala se Jeesus oikein on, jos
    Adventismi
    28
    565
  18. :`( Miten onni korjataan :`(

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ :`( MITEN ONNI KORJATAAN :´( On niin paljon helpompaa Rikkoa - Ei rakastaa ...
    Rakkausrunot
    10
    548
  19. Tuonela = "Haades" Uudessa Testamentissa !

Haades tai Hades = muinaiskreikaksi Ἅιδης tai Ἄιδης ja tarkoittaa 'näkymätön' ! Alkuperäinen sana: ᾍδης, ου, ὁ Sanalu
    Adventismi
    103
    536
  20. ~Tuulen Henkäys ~

~~ ♥ Ihmisen elämä on ongelmallinen mutta minä olen onnellinen minä olen saanut elää sen Kuin Tuuli tyhjästä synnymme
    Rakkausrunot
    24
    534