Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. IHMISELLÄ ON AINA ELÄVÄ SIELU !

Eroaako siis sielu ruumiista kuollessamme ? Esim... tässä vähän mietittävää: Paavali kertoo itsestään: 2Kor 12:2-4
    Jeesus
    43
    98
  2. JEESUS ON KAIKEN ALKUPERÄ !

" Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka, joku nousisi kuolleista." ( Luuk 16:3
    Adventismi
    35
    98
  3. # Mihin mä nyt tulin #

################## Messuilla tapahtuu, kaikkeen sitä eksyy kojua jos toista Mitähän täälläkin, lyhenteitä,papereita,
    Runot
    0
    98
  4. ~ Luonnon kiertokulku ~

~ Kerran oli Suo Kuokka ja Jussi... Sitten tuli Nokia Ja sitten taas... tuli Suo Kuokka ja Jussi. ~ http://www.yout
    Runot
    5
    97
  5. ~ Ranneote ~

~~♥ Se jokin, sydän tietää sanoitta, tuntee mielihyvää ote luja, yhteinen kuin tyhjästä syntynyt se pitää ja haast
    Rakkausrunot
    5
    97
  6. Mikä on ns."Pyhä jäännös" ?

Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt
    Adventismi
    7
    97
  7. Oletko sinä Hurskas !

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit
    Jeesus
    8
    97
  8. Haaksirikko

. Pelastuin lautalle myrskyn keskeltä Riutuneena lopulta nukahdin . Unessani lautalleni pyrki toinen Tunsin hänet . Hän
    Runot
    0
    97
  9. Valot sammuu

. Tuhatta kuuskymmentä leijuu ilmassa pää pilvissä meressä outoja valoja . muovikasseissa tyhjää kolinaa mies jalat maa
    Runot
    0
    96
  10. Face your book

~ Mihin joukkoon kuulut suosio, epäsuosio, vihasio . Vai kuulutko joukkoon so what... evvk . thats a question . Oletko
    Kirjallisuus
    0
    96
  11. "Elävänä kivenä" Uuden Liiton Temppeliin !

Mitä tarkoittaa nyt Uuden Liiton "Pyhäkkö" ja mitä tarkoittaa ns."elävä kivi" ?! Johdantona: Jes 8:14 "Ja hän on ole
    Adventismi
    6
    95
  12. ~ Aika ~

~~ ♥ Aika tuo suruja ja murheita aika tuo iloja ja nauruja aika tuo ihastuksia... rakkautta Mutta aikaa ei voi pysäytt
    Rakkausrunot
    4
    93
  13. ~ Kirje ~

~♥♥~ Rakas Batseba, Iisebel on puhunut taas pahaa, selkäsi takana silloin kun tanssimme muistatko siellä oli myös Salo
    Kirjallisuus
    8
    93
  14. ~ Sinulle ~

~~♥ Rakkaani, tulisinko luoksesi lainatuin lausein olisinko se, silloin minä kunnioittaisin valhetta pelkäisin haavoi
    Rakkausrunot
    2
    92
  15. ~ Sinä ~

~♥♥~ Voi kuinka kaunis ja herkkä sisin katsoo minua suoraan silmiin ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=HF7v6GMu
    Rakkausrunot
    3
    92
  16. ~ Näkymätön tarina ~

~~ ♥ Vapauden varassa riippuu näkymätön side istuu katon reunalla ja katsoo alas Se on outo taru taru kauniin maan se
    Rakkausrunot
    4
    92
  17. ~ Yksi meistä ~

♥ Minun pimeyteni valkeus kuinka olisin ja unelmoisin ilman sinua, Sinä sydämeni valtias Olet saartanut minut edestä
    Rakkausrunot
    0
    91
  18. Outoa opetusta... :O

Johdanto: Minä tuossa kuuntelin tuota Aimo Helmisen raamattukoulua (nro4 1.10min) ja korvaani kalskahti hänen tunnin pä
    Kristinusko
    35
    91
  19. Jumalallinen Rakkaus ♥

Johdantona: Joh 18:17 Niin palvelijatar, joka vartioi porttia, sanoi Pietarille: "Etkö sinäkin ole tuon miehen opetusl
    Jeesus
    6
    90
  20. Otakoppi: ~ Rakkaus ~

~ ♥♥ ~ . Haluaisin rakastaa sinua niin hiljaa mutta niin lujaa kuin Jumala . Rakastaa kuin hiljainen tuulenväre kaislik
    Rakkausrunot
    2
    90