otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
Oletko sinä Hurskas !
Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit8135~ Hetken tie ~
♥ ~~ Onko se kestävää vai hetken mielihyvää kosketusta jonka annoit kuin utuisten vuorten takaa henkäisy jostain joka o8134~ Turtaa ~
~~ ♥ Tie lumiauratta, kulkee etsien minua. Kulkee etsien minua, minua jostakin syvältä. Hangen keskeltä kantautuu ää0134~ Kuilu ~
¤ Miksi aarteet elämän unhoittaa tahdot Sukupolvilla on kuilu Pitkospuitten vieressä makaa nuori mies ajatuksenaan ei3134Face your book
~ Mihin joukkoon kuulut suosio, epäsuosio, vihasio . Vai kuulutko joukkoon so what... evvk . thats a question . Oletko0134... Katseet
♥ Siitä on vuosi kun katseemme kohtasivat sinä tulit matkalainen, veijarimainen, veijareiden maasta . Ensikatseesi, nii1133TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥
KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE5133VALEHTELEEKO RAAMATTU ?!?!
RAAMATTU SANOO NÄIN ! 1 Sam 28:8-19 28:8 Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja läh7131Näky taistelusta ! EGW
Ellen G White/ Kirjasta Kristillisiä kokemuksia sivu 139 Näky vuodelta n 1875:~ ~~ " Näin näyssä kaksi sotajoukkoa hir16131Muistathan
~~~ Laitoit pitkospuut astelit niitä varoin minun sydämeen ~~~ (tag haiku) https://www.youtube.com/watch?v=sb2QQfuqA0131~ All In ~
~~ ♥ Jos uskallat laitat peliin laitat itsesi peliin pelissä elämän Jos et uskalla jäät sivustaseuraajaksi penkille va5130~ Alaston ~
~~ ♥ Ihmiset katsovat sinua näkevät sinussa ammattisi tittelisi, omaisuutesi ei sinua Ihmiset katsovat sinua näkevät4130~ Muuan eräs ~
~~ ♥ Ihmisen totuus Se on totuus jonka luulet ymmärtävän sen vain voit jakaa sen vain johon toisen ymmärrys ulottuu S1129JEESUS ON KAIKEN ALKUPERÄ !
" Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka, joku nousisi kuolleista." ( Luuk 16:335129Suvivirsi
Ja kolmaskin säkeistö tuli laulettua kaikesta hälystä huolimatta ! :O " Taas linnut laulujansa visertää kauniisti. Myös2129~ Château Latour ~
~ ♥♥ ~ Hiljaisuus huulillasi kuin vuosikertaviini Varovasti väräjävät punaiset huulesi Tahtoen kertoa jotain vuosien8128William Miller ei uskonut oppiin " Tutkivasta tuomiosta" !
JOHDANTO: Amerikassa elettiin 1800-luvun alussa voimakasta Jeesuksen takaisintulon aikaa, joka synnytti lukuisia uusia14128Vanhhoja poikkii
### Kyl se on maar ilmoja pielly viime aikkoina kuiva kesä, kuitennii paljo naitatteja näin syssymmällä ollunna kuite0128Otakoppi: Jehovat väärentäen "harhamarkkinoi" !
Poikani tuossa minun poissa ollessani otti ovelta vastaan Jehovan todistajilta sellaisen lehtisen, jolla he epäraamatull14128Haaksirikko
. Pelastuin lautalle myrskyn keskeltä Riutuneena lopulta nukahdin . Unessani lautalleni pyrki toinen Tunsin hänet . Hän0128