otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
IHMISELLÄ ON AINA ELÄVÄ SIELU !
Eroaako siis sielu ruumiista kuollessamme ? Esim... tässä vähän mietittävää: Paavali kertoo itsestään: 2Kor 12:2-44398JEESUS ON KAIKEN ALKUPERÄ !
" Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka, joku nousisi kuolleista." ( Luuk 16:33598# Mihin mä nyt tulin #
################## Messuilla tapahtuu, kaikkeen sitä eksyy kojua jos toista Mitähän täälläkin, lyhenteitä,papereita,098~ Luonnon kiertokulku ~
~ Kerran oli Suo Kuokka ja Jussi... Sitten tuli Nokia Ja sitten taas... tuli Suo Kuokka ja Jussi. ~ http://www.yout597~ Ranneote ~
~~♥ Se jokin, sydän tietää sanoitta, tuntee mielihyvää ote luja, yhteinen kuin tyhjästä syntynyt se pitää ja haast597Mikä on ns."Pyhä jäännös" ?
Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt797Oletko sinä Hurskas !
Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit897Haaksirikko
. Pelastuin lautalle myrskyn keskeltä Riutuneena lopulta nukahdin . Unessani lautalleni pyrki toinen Tunsin hänet . Hän097Valot sammuu
. Tuhatta kuuskymmentä leijuu ilmassa pää pilvissä meressä outoja valoja . muovikasseissa tyhjää kolinaa mies jalat maa096Face your book
~ Mihin joukkoon kuulut suosio, epäsuosio, vihasio . Vai kuulutko joukkoon so what... evvk . thats a question . Oletko096"Elävänä kivenä" Uuden Liiton Temppeliin !
Mitä tarkoittaa nyt Uuden Liiton "Pyhäkkö" ja mitä tarkoittaa ns."elävä kivi" ?! Johdantona: Jes 8:14 "Ja hän on ole695~ Aika ~
~~ ♥ Aika tuo suruja ja murheita aika tuo iloja ja nauruja aika tuo ihastuksia... rakkautta Mutta aikaa ei voi pysäytt493~ Kirje ~
~♥♥~ Rakas Batseba, Iisebel on puhunut taas pahaa, selkäsi takana silloin kun tanssimme muistatko siellä oli myös Salo893~ Sinulle ~
~~♥ Rakkaani, tulisinko luoksesi lainatuin lausein olisinko se, silloin minä kunnioittaisin valhetta pelkäisin haavoi292~ Sinä ~
~♥♥~ Voi kuinka kaunis ja herkkä sisin katsoo minua suoraan silmiin ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=HF7v6GMu392~ Näkymätön tarina ~
~~ ♥ Vapauden varassa riippuu näkymätön side istuu katon reunalla ja katsoo alas Se on outo taru taru kauniin maan se492~ Yksi meistä ~
♥ Minun pimeyteni valkeus kuinka olisin ja unelmoisin ilman sinua, Sinä sydämeni valtias Olet saartanut minut edestä091Outoa opetusta... :O
Johdanto: Minä tuossa kuuntelin tuota Aimo Helmisen raamattukoulua (nro4 1.10min) ja korvaani kalskahti hänen tunnin pä3591Jumalallinen Rakkaus ♥
Johdantona: Joh 18:17 Niin palvelijatar, joka vartioi porttia, sanoi Pietarille: "Etkö sinäkin ole tuon miehen opetusl690Otakoppi: ~ Rakkaus ~
~ ♥♥ ~ . Haluaisin rakastaa sinua niin hiljaa mutta niin lujaa kuin Jumala . Rakastaa kuin hiljainen tuulenväre kaislik290