otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
¤ Time ¤
~~~~~~~~~~~~ Kävellen vierestä somasti ohittaa, yhtyvät tuoksut katseet kiinnittyneet Etsii, tavoittaa Tuulee,8173~ Pidä kiinni ~
~~ ♥ Pidä kiinni Toiveistasi ... Uskostasi ...... Itsestäsi Pidä kiinni, minusta... ~~ ♥1173~ Sinä ~
~~ ♥ Olla riittävän rikki ollakseen pehmeä Olla riittävän hajalla nähdäkseen kaiken kauniin Elämänpyörä on paradoksi14173Vertaus: " VANHA ISÄ "
Kertomus 1 Olipa kerran vanha Isä, jolla oli kaksi poikaa ja joilla myös molemmilla oli oma perhe ja lapsia ja heillä o56172~ Minun maailmani ~
~ ♥♥ ~ Kuin perhosen toukka on ihminen pieni vain hetkisen se taivaltaa saattaa vain hetkisen se kotiaan kyhää Taida3171"Vääntääkö" Timo Flink Raamattua ?
( aihe keskustelusta http://keskustelu.suomi24.fi/t/13668605#comment-79722652 ) . Alex kirjoittaa " Ei Timo väännä vaan118171~ Kätkössä kulkuri ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KÄTKÖSSÄ KULKURI ~ ~ Mies kävelee tiellä kävelee kuin yksi meistä s0170Iltaruskoako
*** Tyhjällä sivulla taas kerran kuin niin monta kertaa ennenkin ehkä en osaa olla jollekin se jokin tai sitten se j0170Haaksirikko
. Pelastuin lautalle myrskyn keskeltä Riutuneena lopulta nukahdin . Unessani lautalleni pyrki toinen Tunsin hänet . Hän0169Makee tyyppi
*** Nainen en ole kenenkään palvelija olen siihen liian makee tyyppi lääkäri määräsi siihen pillereitä Nainen hyvä apu0168# Naisen rakkaus #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... NAISEN RAKKAUS ... Mitä se rakkaus on Naisen halu tahto Olematon harhailu Päättymätön korp0168~ Päivän lehti ~
¤ ~~~~~~ ♥♥~~~~~~ ¤ Nyt on vielä hämärää aamussa henkii jo syys mutta minä avaan silmäni Ryntään ulos kuin mieletön ja4167Yksinkertainen Evankeliumi = Ilosanoma !
Joel 2:32 "Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu" !!! Ap. 2:21 "Ja on tapahtuva, että jokainen, joka h30167Näky taistelusta ! EGW
Ellen G White/ Kirjasta Kristillisiä kokemuksia sivu 139 Näky vuodelta n 1875:~ ~~ " Näin näyssä kaksi sotajoukkoa hir16167William Miller ei uskonut oppiin " Tutkivasta tuomiosta" !
JOHDANTO: Amerikassa elettiin 1800-luvun alussa voimakasta Jeesuksen takaisintulon aikaa, joka synnytti lukuisia uusia14167Otakoppi: Jehovat väärentäen "harhamarkkinoi" !
Poikani tuossa minun poissa ollessani otti ovelta vastaan Jehovan todistajilta sellaisen lehtisen, jolla he epäraamatull14166# Aidatta aidattu #
################# Ei tarvitse matkustaa kauas, etääntyäkseen itsestään Sulje vain mielesi mielekkyys turruta tunteesi,0166# Kuilun reunalla #
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Reunalla kuilun syvyyksien hoippuvin askelin yössä pimeimmässä Kohtasin sinut... Sokein silmin va6165~ Pieni laulu ~
~~ ( ♥♥ ) ~~ On hetkiä jolloin voi muistaa kerätä yhteen lyhteet istahtaa iltaan syliin rakkaan Taas takana päivä kuja2165Se tunne...
*** Se tunne, kun käsi lipuu pois toisen käsivarrelta Katsot silmiin ja toteat Tämä oli tässä *** https://www.youtube1164