Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. Oletko sinä Hurskas !

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit
    Jeesus
    8
    135
  2. ~ Hetken tie ~

♥ ~~ Onko se kestävää vai hetken mielihyvää kosketusta jonka annoit kuin utuisten vuorten takaa henkäisy jostain joka o
    Rakkausrunot
    8
    134
  3. ~ Turtaa ~

~~ ♥ Tie lumiauratta, kulkee etsien minua. Kulkee etsien minua, minua jostakin syvältä. Hangen keskeltä kantautuu ää
    Rakkausrunot
    0
    134
  4. ~ Kuilu ~

¤ Miksi aarteet elämän unhoittaa tahdot Sukupolvilla on kuilu Pitkospuitten vieressä makaa nuori mies ajatuksenaan ei
    Rakkausrunot
    3
    134
  5. Face your book

~ Mihin joukkoon kuulut suosio, epäsuosio, vihasio . Vai kuulutko joukkoon so what... evvk . thats a question . Oletko
    Kirjallisuus
    0
    134
  6. ... Katseet

♥ Siitä on vuosi kun katseemme kohtasivat sinä tulit matkalainen, veijarimainen, veijareiden maasta . Ensikatseesi, nii
    Rakkausrunot
    1
    133
  7. TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥

KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE
    Jeesus
    5
    133
  8. VALEHTELEEKO RAAMATTU ?!?!

RAAMATTU SANOO NÄIN ! 1 Sam 28:8-19 28:8 Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja läh
    Kristinusko
    7
    131
  9. Näky taistelusta ! EGW

Ellen G White/ Kirjasta Kristillisiä kokemuksia sivu 139 Näky vuodelta n 1875:~ ~~ " Näin näyssä kaksi sotajoukkoa hir
    Kristinusko
    16
    131
  10. Muistathan

~~~ Laitoit pitkospuut astelit niitä varoin minun sydämeen ~~~ (tag haiku) https://www.youtube.com/watch?v=sb2QQfuqA
    Rakkausrunot
    0
    131
  11. ~ All In ~

~~ ♥ Jos uskallat laitat peliin laitat itsesi peliin pelissä elämän Jos et uskalla jäät sivustaseuraajaksi penkille va
    Rakkausrunot
    5
    130
  12. ~ Alaston ~

~~ ♥ Ihmiset katsovat sinua näkevät sinussa ammattisi tittelisi, omaisuutesi ei sinua Ihmiset katsovat sinua näkevät
    Rakkausrunot
    4
    130
  13. ~ Muuan eräs ~

~~ ♥ Ihmisen totuus Se on totuus jonka luulet ymmärtävän sen vain voit jakaa sen vain johon toisen ymmärrys ulottuu S
    Rakkausrunot
    1
    129
  14. JEESUS ON KAIKEN ALKUPERÄ !

" Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka, joku nousisi kuolleista." ( Luuk 16:3
    Adventismi
    35
    129
  15. Suvivirsi

Ja kolmaskin säkeistö tuli laulettua kaikesta hälystä huolimatta ! :O " Taas linnut laulujansa visertää kauniisti. Myös
    Adventismi
    2
    129
  16. ~ Château Latour ~

~ ♥♥ ~ Hiljaisuus huulillasi kuin vuosikertaviini Varovasti väräjävät punaiset huulesi Tahtoen kertoa jotain vuosien
    Rakkausrunot
    8
    128
  17. William Miller ei uskonut oppiin " Tutkivasta tuomiosta" !

JOHDANTO: Amerikassa elettiin 1800-luvun alussa voimakasta Jeesuksen takaisintulon aikaa, joka synnytti lukuisia uusia
    Uskonnot ja uskomukset
    14
    128
  18. Vanhhoja poikkii

### Kyl se on maar ilmoja pielly viime aikkoina kuiva kesä, kuitennii paljo naitatteja näin syssymmällä ollunna kuite
    Rakkausrunot
    0
    128
  19. Otakoppi: Jehovat väärentäen "harhamarkkinoi" !

Poikani tuossa minun poissa ollessani otti ovelta vastaan Jehovan todistajilta sellaisen lehtisen, jolla he epäraamatull
    Adventismi
    14
    128
  20. Haaksirikko

. Pelastuin lautalle myrskyn keskeltä Riutuneena lopulta nukahdin . Unessani lautalleni pyrki toinen Tunsin hänet . Hän
    Runot
    0
    128