Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ¤ Time ¤

~~~~~~~~~~~~ Kävellen vierestä somasti ohittaa, yhtyvät tuoksut katseet kiinnittyneet Etsii, tavoittaa Tuulee,
    Rakkausrunot
    8
    173
  2. ~ Pidä kiinni ~

~~ ♥ Pidä kiinni Toiveistasi ... Uskostasi ...... Itsestäsi Pidä kiinni, minusta... ~~ ♥
    Kirjallisuus
    1
    173
  3. ~ Sinä ~

~~ ♥ Olla riittävän rikki ollakseen pehmeä Olla riittävän hajalla nähdäkseen kaiken kauniin Elämänpyörä on paradoksi
    Rakkausrunot
    14
    173
  4. Vertaus: " VANHA ISÄ "

Kertomus 1 Olipa kerran vanha Isä, jolla oli kaksi poikaa ja joilla myös molemmilla oli oma perhe ja lapsia ja heillä o
    Adventismi
    56
    172
  5. ~ Minun maailmani ~

~ ♥♥ ~ Kuin perhosen toukka on ihminen pieni vain hetkisen se taivaltaa saattaa vain hetkisen se kotiaan kyhää Taida
    Runot
    3
    171
  6. "Vääntääkö" Timo Flink Raamattua ?

( aihe keskustelusta http://keskustelu.suomi24.fi/t/13668605#comment-79722652 ) . Alex kirjoittaa " Ei Timo väännä vaan
    Adventismi
    118
    171
  7. ~ Kätkössä kulkuri ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KÄTKÖSSÄ KULKURI ~ ~ Mies kävelee tiellä kävelee kuin yksi meistä s
    Runot
    0
    170
  8. Iltaruskoako

*** Tyhjällä sivulla taas kerran kuin niin monta kertaa ennenkin ehkä en osaa olla jollekin se jokin tai sitten se j
    Rakkausrunot
    0
    170
  9. Haaksirikko

. Pelastuin lautalle myrskyn keskeltä Riutuneena lopulta nukahdin . Unessani lautalleni pyrki toinen Tunsin hänet . Hän
    Runot
    0
    169
  10. Makee tyyppi

*** Nainen en ole kenenkään palvelija olen siihen liian makee tyyppi lääkäri määräsi siihen pillereitä Nainen hyvä apu
    Rakkausrunot
    0
    168
  11. # Naisen rakkaus #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... NAISEN RAKKAUS ... Mitä se rakkaus on Naisen halu tahto Olematon harhailu Päättymätön korp
    Rakkausrunot
    0
    168
  12. ~ Päivän lehti ~

¤ ~~~~~~ ♥♥~~~~~~ ¤ Nyt on vielä hämärää aamussa henkii jo syys mutta minä avaan silmäni Ryntään ulos kuin mieletön ja
    Rakkausrunot
    4
    167
  13. Yksinkertainen Evankeliumi = Ilosanoma !

Joel 2:32 "Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu" !!! Ap. 2:21 "Ja on tapahtuva, että jokainen, joka h
    Adventismi
    30
    167
  14. Näky taistelusta ! EGW

Ellen G White/ Kirjasta Kristillisiä kokemuksia sivu 139 Näky vuodelta n 1875:~ ~~ " Näin näyssä kaksi sotajoukkoa hir
    Kristinusko
    16
    167
  15. William Miller ei uskonut oppiin " Tutkivasta tuomiosta" !

JOHDANTO: Amerikassa elettiin 1800-luvun alussa voimakasta Jeesuksen takaisintulon aikaa, joka synnytti lukuisia uusia
    Uskonnot ja uskomukset
    14
    167
  16. Otakoppi: Jehovat väärentäen "harhamarkkinoi" !

Poikani tuossa minun poissa ollessani otti ovelta vastaan Jehovan todistajilta sellaisen lehtisen, jolla he epäraamatull
    Adventismi
    14
    166
  17. # Aidatta aidattu #

################# Ei tarvitse matkustaa kauas, etääntyäkseen itsestään Sulje vain mielesi mielekkyys turruta tunteesi,
    Runot
    0
    166
  18. # Kuilun reunalla #

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Reunalla kuilun syvyyksien hoippuvin askelin yössä pimeimmässä Kohtasin sinut... Sokein silmin va
    Rakkausrunot
    6
    165
  19. ~ Pieni laulu ~

~~ ( ♥♥ ) ~~ On hetkiä jolloin voi muistaa kerätä yhteen lyhteet istahtaa iltaan syliin rakkaan Taas takana päivä kuja
    Rakkausrunot
    2
    165
  20. Se tunne...

*** Se tunne, kun käsi lipuu pois toisen käsivarrelta Katsot silmiin ja toteat Tämä oli tässä *** https://www.youtube
    Rakkausrunot
    1
    164