Vapaa kuvaus

Joo elikkäs,Nanna 16 vuotta,avoliitossa asun ja oon yhden tyttölapsen äiti :> ei varmaan tarvi oikein muuta kertoa että aiköhän siinä tullu kaikki oleellinen ;) Linkit: http://www.irc-galleria.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

7

1. noniin kaikki teiniäitejä...

elikkä kaikki tänne vaan teiniäitejä haukkumaan ku ne on niin huonoja :) itse olen 16 vuotias äiti ja kerta kaikki osaa
    Kasvattajat
    3
    840
  2. PANIIKKi

eli oon syöny nyt paria pilleriä vaille yhden liuskan e-pillereitä,oon ottanu kaikki aina 12 aikaan mut yks päivä unodin
    Äitien jutut
    7
    546
  3. noniin anteeksi..

kaikki ketä olen ärsyttäny. :) ei ole ollu tarkotus... tottakai kaikki ajattelee ettei nuori äiti pysty samaan ku vanhem
    Teiniäidit ja -isät
    1
    540
  4. kiinteistä vielä..

ajattelin vain kysäistä että koskahan saa ruveta kiinteitä maistelemaan,tytteli pian 3kk ja korviketta oon antanu reilu
    Lasten ruoka
    6
    486
  5. mistä mahtaa johtua..

neiti on nyt pian 4kk,yöt ollu n.viikon ajan hirveitä,tyttö pyörii ja öisin,tiputtelee tuttia ja on levoton.. ei oo nälä
    Äitien jutut
    5
    425
  6. hiustenlähdöstä!!!

hei vain :> onko kellään samaa ongelmaa että on synnytyksen jälkeen lähteny paljon hiuksia? mulla on ja ärsyttää ku ei v
    Äitien jutut
    4
    413
  7. e-pillereistä..

elikkäs aloitin tänään e-pillerit ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen.. montako päivää menee että niiden vaikutus teh
    Äitien jutut
    4
    319
  8. oireitako..

hei vaan,jätin pillerit syyskuun alussa pois,ovispäivän bongasin viime perjantaina eli 9 päivä,peittoa ollaan heiluteltu
    Vauvakuume
    0
    143
  9. 1 / 1