nanukka-

Joo elikkäs,Nanna 16 vuotta,avoliitossa asun ja oon yhden tyttölapsen äiti :> ei varmaan tarvi oikein muuta kertoa että aiköhän siinä tullu kaikki oleellinen ;) Linkit: http://www.irc-galleria.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
7
noniin kaikki teiniäitejä...
elikkä kaikki tänne vaan teiniäitejä haukkumaan ku ne on niin huonoja :) itse olen 16 vuotias äiti ja kerta kaikki osaa3840PANIIKKi
eli oon syöny nyt paria pilleriä vaille yhden liuskan e-pillereitä,oon ottanu kaikki aina 12 aikaan mut yks päivä unodin7546noniin anteeksi..
kaikki ketä olen ärsyttäny. :) ei ole ollu tarkotus... tottakai kaikki ajattelee ettei nuori äiti pysty samaan ku vanhem1540kiinteistä vielä..
ajattelin vain kysäistä että koskahan saa ruveta kiinteitä maistelemaan,tytteli pian 3kk ja korviketta oon antanu reilu6486mistä mahtaa johtua..
neiti on nyt pian 4kk,yöt ollu n.viikon ajan hirveitä,tyttö pyörii ja öisin,tiputtelee tuttia ja on levoton.. ei oo nälä5425hiustenlähdöstä!!!
hei vain :> onko kellään samaa ongelmaa että on synnytyksen jälkeen lähteny paljon hiuksia? mulla on ja ärsyttää ku ei v4413e-pillereistä..
elikkäs aloitin tänään e-pillerit ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen.. montako päivää menee että niiden vaikutus teh4319oireitako..
hei vaan,jätin pillerit syyskuun alussa pois,ovispäivän bongasin viime perjantaina eli 9 päivä,peittoa ollaan heiluteltu0143