Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1056

1. Vasta hetken eli noin 14v karavaanarina oltuani "Major Mik-kosla" en todella tunnista itseäni tuosta TV sankareiden joukosta. Ensinnäkään he eivät ainakaan osissa joista olen palasia nähnyt ole käyttäneet karavaanarialueita vaan kaupallisessa käytössä olevia. Onkin väärin verrata noita koheltajia karavaanareihin koska ne ovat vain koheltajia jotka rikkovat kaikkia sääntöjä esim. autossa matkustettaessa. Turvavöitä esim. ei käytetä ja kuvitellaan m-auton olevan junan jossa voi mennä vaikka suihkuun ajon aikana. Pitäähän näitä hieman värittää jotta saadaan oikea ohjelma mutta nykyinen on todella syvältä.
  2. Hittojako jankutat? Tuossa pari viestiä ylempänä on varsin selvästi annettu vastaus noihin ongelmiisi Työeläkeläisen taholta. Et voi aina, varsinkaan tuolla kommunistisella näkemyksellä odottaa muiden sinua peesaavan vaan sinun lienee syytä tarkastaa omia kantojasi.

Siinä kommentissa oleva wikilainaus antaa varsin hyvän motiivin kostolle, eihän kosto ole viisasta mutta ei sitä ole kapinan aloittaminenkaan eikä kansalaisten murhaamisenkaan.

Jos nyt oikein ymmärsin niin Työeläkeläinen myös ilmoitti lopettavansa keskustelun kanssasi asiasta. Onko sekin vaikeaa ymmärtää?

Asiahan ei minulle kuulu mutta selvään hölmöilyyn sinun taholtasi oli pakko puuttua. Miksi yleensäkään kysyt jos vain omat vastauksesi tyydyttävät uteliaisuuttasi?

Myös minun osaltani tämä loppuu tähän. Ota opiksesi!