Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

5229

  1. Ihan mielenkiintoisia linkkejä muuten,mutta kun ne tuppaa aina jossain vaiheessa menemään teollisen mainospuheeksi.Todennäköisesti kyseisen artikkelin kirjoittajallakin on yrityksessään myös myytävänä mainostamiaan tuotteita...
  2. raakana
  3. En tiedä,millainen makuupaikka koiralla on,yleisemminhän koirien makuupaikat on jonkinlaisia avoimia "punkkia" tai isoilla alustat.
    Tuon häkin idea on nimenomaan saada se pesämäinen vaikutelma ( "umpinainen"),jota kautta on luonnollista saada rauhallinen olo.Se on siis eri asia,kuin avoin peti ;)
    Ja korostan vielä,että se tila PITÄÄ opettaa ja tehdä koiralle mukavaksi.
    Ja viestissähän selvöästi luki,ovi AUKI.
    Eli koiraa ei suljeta mihinkään,vaan sille luodaan ja tehdään eläimelle luonnollinen pesäkolo ;)

    Itse olen mm.käyttänyt tuota aikoinaan yhdelle pikkukoiralle,joka oli myös pikkasen energisempi kuin laki sallii :O),eikä se malttanut illalla millään rauhoittua nukkumaan.Hyöri vaan yksinään.Kun pesä oli sille opetettu,se sammu sinne kuin talikynttilä,ja lopulta se oppi sinne itsekin hakeutumaan.
    Siitä oli myös se hyvä puoli,että aloin ottaa myös kokeisiin ja näytelmiin sille pienen boxin,jossa johon se koira itse hakeutui rentoutumaan ;)

    Tosin ongelma vaan oli siinä,että kun pikkuboxi oli joskus lattialla kotona,niin pikkukoiran lisäksi sinne myös yritti tunkea montakymmentä kiloa isompi kaverinsa,joka myös oli aikoinaan häkkiin totutettu petin muotona.Pikkukoira nukkui sitten boxissa,ja iso niin,että pää oli siellä sisällä.Hauska näky :O),mutta esim.siitä,miten hyväksi nekin tunsivat olonsa tietynlaisessa paikassa.

    Mutta kuten aina korostan,kaikki on osa kokonaisuutta.Ihan kuin tuolle omalle hyvin vilkkaalle pikkuiselle.Eli aivotyötä riittämiin,ja myöskin aktiivista rauhoittumista .
    Pitkin seiniä se olisi muuten mennyt,kun vauhtia kerran itsessä piisasi.
  4. Missä kohtiin tuo on Paratiisissa?
    En nyt saa päähän.