Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

53

1. Puollan. Olin järkyttynyt uudesta ulkonäöstä. (En ole hetkeen taas täällä käynyt) Täysin paska mielestäni, liikaa tyhjää, liian väritön tai tasapaksua paskaa suoraan sanottuna. Oma profiili on mielestäni nykyisin olematon ja miten helvetissä edes kuvan saisi vaihdettua!?!???! Kaikkialta olen yrittänyt katsella muttei mistään järkevästä paikkaa ainakaan enää löydy jos sellaista mahdollisuutta edes onkaan että profiilikuvan saisi vaihdettua ja ilmeisesti enää ei voi olla muita kuvia kuin vaan profiilikuva. En taida keksiä mitään positiivista sanottavaa..
  2. Itselläni myös Acer Aspire, teki samaa jonkin aikaa, mutta myöhemmin taas kun on pelaillut on lopettanut sen ja pystyn jättämään pelin koneelle päälle vaikka usean päivän ajaksi välillä laittamalla lepotilaan tai jättämällä ns.välilehdeksi tuonne taustalle/sivuun kun olen esim netissä surffailemassa tai muuta.

En osaa sanoa mistä kyseinen johtuu tai miksi, mutta ittellä tosiaankin meni ajallaan ohi. Kannattaa varmaan kuitenkin vaikka puhdistaa kone turhista ja antaa koneen käydä itse itsensä läpi viruksista, haittaohjelmista, pirstoutuneista tiedostoista yms.

Toivottavasti pääsette myöskin eroon tuosta ikävästä ongelmasta. (Oli ihottavaa kun sammui aina kesken hahmon luonnin xS)
  3. 18. Riippuen kuinka monta hahmoa luo ja kuinka suuren asunnon tekee ja kuinka paljon rahaa käytössä. Ja eipä sitä ole tainnut koskaan tulla kelloa katsoneeksi kun olen simiä luonut taikka taloa rakentanut mutta uskon hyvinkin että tunti voi hyvinkin mennä.
    19. Yleensä luon muutaman simin joita 1 on niinsanottu pelihahmoni, sitten voi olla siivooja, töissä käyvä, kalastava, viherpeukalo tai muun ns roolin omaava hahmo. Hahmojen ulkonäkö on tietnkin minun silmääni miellyttävä eli minusta kaunis tai komea ellen tarkoituksella hae jtn ei niin miellyttävää. Eri tallennuksissa saattaa myös piillä erilainen pää idea, on vaikka yksinhuoltaja ja ties kuinka monta mukulaa, hulttio porukka, Mr. ja Mrs. täydelliset yms mitä vaan mieleen sattuu tulemaan. Taloja en ole kai koskaan saman laisia tehnyt, muoto on yleensä laatikko mainen enkä tykkää pelata kuin yhdessä kerroksessa.
    20. "Teetkö usein samanlaisen perheen, vai pyritkö vaihteluun? Minkälainen on suosituin perhetyylisi? (Esim, simien lukumäärä, rahamäärä, mieliammatit, tyyli: gootti, hienostunut..) En tee samanlaosia perheitä koska haluan peleihin vaihtelua. Suosimani perhe tyyli on ehkä sellainen missä jokaisella on oma ns pää piirre, oli se sitten viherpeukalo, siivooja tai kalastaja tai vastaava.lukumäärä voi vaihdella 2-4, harvoin teen kovin isoja pesueita. Kaikki peliin liittyvä voi vaihdella mielialan mukaan sekä pelin ns pää ajatukseni mukaan.
    21. Minulla on tapana luoda ainakin se 1 peli missä olen minä ja sitten mahdollisesti perheen jäseniäni, tuttujani, mieheni tai muita vastaavia. Niminä käytän myös tuulesta temmattuja nimiä mitkä sattuu silloin mieleeni tulemaan, eli voi olla yhtä hyvin suomalainen kuin ulkomaalainenkin nimi.22. En ole vissiin koskaan pahemmin jaksanut pelata niin pitkään taikauan samaa peliä että olisi tyyliin yhtä sukupolvea pidemmälle ehditty elää kun simin ikäkin sen verran suudelle säädetty että ehtisi niitä ukkelin taitojakin hiomaan sinne huippuunsa.
    23. Käytän tyyliin vain raha koodia ja tarpeiden täydennyt koodia, harvemmin muita käyttelen.
    24. Riippuen. En kai niistä niinkään kovin monimutkaisia ole ehtinyt kehitellä, ajatuksia on ollut moneksi.
    25. Siemeniä metsästäessä tulee keräiltyä välillä myös muita siinä matkan varrella löytyviä juttuja ja joskus sitä lähtee ettimään ihan tarkoituksella jtn tiettyä kuten vaikka ötököitä, matelioita.
    26. "Mitä neuvoisit Simssiä pelatessa välttämään? (Esim. onko joku koodi pilannut peli-ilosi, tai vaikkapa bändin perustaminen bugittanut peliäsi pahasti?)" Pelin voi kyllä kivasti pilatavaikka tuolla raha koodilla taikka tarpeiden täyttämisellä. Ja bugeja saa hyvin kun on suuren suuri talo täynnä kaikkea mahdollista ja monen monta kerrosta ja grafiikat laitettu tietenkin kaikeista parhaimmille säädöille yms. Varmasti jussa, minulla ainakin onnistunut ja kone myös ylikuumentunutkin ^^'
    27. Njaa'a. Itse suosittelisin jokaista koekilemaan etsimään ja katsomaan simssin kaikki jutut ja lisäosat myös läpikotaisin kolumaan. Myös uusien eri henkisten pelien pelailu voi virkistää ja rikastuttaa peliä.

Pelaamisen iloa kaikille Sims:in ystäville! Ja hyvää kesää 2012!
  4. 1. Riittävän vanha ja milloinkohan olisin ekaa kertaa peliallut....emt sillon oli vissiin vaan simssin 1 peli
    2. N
    3. Silloin kun on tylsää tai jos uusi peli niin tyyliin 24/7 kunnes tylsistyy ja kaikki on koettu
    4. Omistan PC:lle Sims 3 ja lemmikit ja PL2 omistankin sitten ryntää raittiille, urbz, sims 1, sims 2 lemmikit ja autiosaari (PC:llä olen kokeillut myös sims 1 ja lemmikit 2)
    5. PC: lemmikit, eipä oo paljoa valinnan varaa muista valita ku ei oo tullu kokeiltuu enkä omista. PL: en oikeen osaa sanoa
    6. Jaa'a. Olis mukavaa jos lisä ominausuudeksi tulisi sää ja vuodenajat sekä jonkin sortin kalenteri. Enpä nyt oikein lomkalta osaa heitellä mtn sen suurempia. Ehkä joku kesäinen rantaloma lisäosa voisi olla ihan jees. Ja näin jälkeen tuli mieleen sellainen lisäosa missä pääsisi laivalla risteilemään tai jtn muuta vastaavan tyylistä.
    7. On kiva nähdä koko pelialue kartalta ja päästä liikkumaan ympäristössä ettei olle ykkös version lailla vaan sillä omalla koti tontilla tai kakkosen tavoin sitten voida siirtyä vaikka sinne puiston puolelle. Grafiikat on myös melkoisen mukavat ja yksityis kohdat mukavat pelattaessa vaikken nyt ihan lähi etäisyydellä pelailekaan.
    8. Tässä ajan ja toimintojen suhteutus, kuka pukee päällensä puole tuntia tai tunnin puhumattakaan viettää niin kauan aikaa vessassa tai hampaita pestessä? Jotenkin tuntuu että pienet nopeat toimet kestää pelissä sim aikaan nähden hirveän pitkään ja kauan ja sitten se käveleminen, käveletkö sinäkin talon päästä toiseen puolen tuntia tai jtn sellaista? Se on ainakin minun suurin ärsyke minkä voisi mainita.
    9. Parannettavaa ajan suhteutus toimintoihin nähden kuten yllä sutisin. Peliin voisin lisäkis haluta aikaisemmin mainitsemani sään, vuodenajat ja jonkin sorttisen kalenterin. En keksi nyt oikein mitään pois jätettävää.
    10. Se varmaan sitten olisi sellainen missä voisi matkata vaikka maan eri osiin taikka eri maihin tai vastaavaa ja samalla tyylillä kuin kolmosessa pääsisi liikkumaan pitkän matkaa ympäristössä, sitten olisi jonkin hetken aikaa peliä vaikka lentokoneessa tai laivassa, riippuen tietenkin matkustus tyylistä. Hieman riippuen kuinka kalliiksi tuon ostaminen tulisi ja kuinka paljon sillä eroa tuohon kolmoseen olisi, niin en kyllä välttämättä ostaisi. Enkä oikein usko että sellaista kehitellään ainakaan vielä pitkään aikaan.
    11. En osaa oikein kommentoida. Itellä sen verran ikää ettei siitä tarvitse murehtia ja kyllä tuota varmaan voisi kyllä ketä tahasa pelata joka osaa vaan pelata, perjaatteessahan peli käsittelee elämän pelaamista.
    12. Ei mielestäni kummankaan sukupuolen peli. kaikki joita tuollainen pelaaminen kiinnostaa niin pelatkoon.
    13. Mielestäni KAIKKI maksaa ihan LIIKAAA!!! Vanhojakin pelejä myydään niin törkeän koviin hintoihin että. Perus peli tietenkin voi maksaa enemmän ja sellaisesta sellasen 30-40 voin uutena pulittaa, mutta mistään kamasetistä en yli 10e varmaankaan maksaisi, mieluummin 5e. Lisä osasta taas 10-20e.
    14. HAHAHHHHAAA! Min olen nyt tällainen ikuinen lapsenmielinen joka tykkää pelitellä joten en häpeile vaikkakaan kaikki eivät tuosta pelistä dikkalilekaan, mies on kyllä myös peliä kokeillut ja taitaapi sekin jonkin verran tuosta tykkäillä.
    15. Varmaankin sen raha koodin? xDD Varmastikin jotain laite sydeemejäkin olisi kiva ja ajan kelaus olisi kanssa ihan jees~
    16. Tykkään rakentaa ihan itse ja välillä siihen voi mennä hyvin kauan aikaa, samoin hahmojen luonnissa.
    17. Onhan noita ns. valmiitakin simejä mutta muokkaan niitä kuitenkin aina enemmän oman laisikseni, enimmikseen katson miellyttävän muotoisten kasvojen ja vartalon mukaan. Käytän yleensä luontiin paljon aikaa.