Vapaa kuvaus

30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

556

Kommenttia

401

  1. Sosiaaliasiamiehen mukaan...

    Uudenkaupungin sosiaaliviranomaisten olisi tullut tiedottaa päätöksestään tapaamisasiassa joten pitänee tehdä sekä rikos
    Uusikaupunki
    2
    176
  2. Naurettavaa toimintaa, heh

    Poistella keskustelujani täältä. Menkäähän katselemaan millaisia keskusteluja on muilla palstoilla ja millaista kielenkä
    Yleistä Satakunnasta
    1
    175
  3. Köyliön perusturvajohtaja on väittänyt

    Ja lukuisiin asiakirjoihin, lausuntoihin kirjannut pojallani olevan pakkoliikkeitä. Joskus kun asiaan puutuin ja vaadein
    Yleistä Satakunnasta
    2
    173
  4. Poliitikkomme mahdollistaneen riiston Olkiluodossa

    Satakunnan Kansan artikkelissa 4.6.2010 Tampereen yliopiston sosiaalitutkimuslaitoksen tutkijana työskentelevä Anna Kont
    Yleistä Satakunnasta
    1
    173
  5. Rautavaaran lastenmurhien taustalla huoltajuusriitakin

    Hmm, niimpä niin, ja piti sitten lapset tappaa. Ensin kai erottu vanhimman, 6-vuotiaan lapsen isästä, temppuiltu tapaami
    Uusikaupunki
    2
    173
  6. Suomiko terroristien värväyslomakeskus

    Poliitikkojemme ja Brysselin toiveena on kaiketi ollut terroristien tukeminen. Pakolaisleireiltä ei varmaankaan maahamme
    Yleistä Satakunnasta
    2
    172
  7. Onkohan yksinhuoltajaäiti..

    Joutunut sairaalahoitoon, hmm..
    Uusikaupunki
    8
    172
  8. Katainenko rikollinen?

    Näin linkin kirjoituksissa väitetään mutta syytettä ei nostettu, eipä tietenkään ja nyt Katainen nauttii yli 25.000 euro
    Yleistä Satakunnasta
    1
    171
  9. Päättäjämme telkkarin ääreen..

    Jossa juuri tulee ohjelmaa, minne ulkomaanavustukset menevät. Puolet ruoka-avusta menevät liikemiehille jotka myyvät ne
    Yleistä Satakunnasta
    1
    170
  10. Kaikille sosiaalitoimen asiakkaille tiedoksi !

    Tuo alla oleva teksti on virallisen syyttäjän, Hannu Väntsin kannanottoa josta ilmenee, ettei sosiaaliviranomainen saa
    Yleistä Satakunnasta
    0
    169
  11. Olikohan kyse

    Mahdollisesta huostaanottotapauksen valmistelusta vai mistä mahtaa olla kyse tuossa terveydenhoitajan tappamisessa.. Mah
    Satakunta
    2
    168
  12. Lapsen kaltoinkohtelua

    Lapsen kaltoinkohtelua.. Niimpä niin. Kaltoinkohtelua se on suuri mustelmien määräkin, päiväunien kieltäminen ym. Kun
    0
    167
  13. Uskonnon uhri

    Onko myös minun tyttäreni wanhoillis-lestadiolaislahkon uhri.. Mitä hänelle tapahtuu, onko rauhanyhdistys hyvä esikuva p
    Uusikaupunki
    6
    167
  14. Kansan, erään kansanosan tappaminen, eliminoiminenko kyseessä?

    Merkillistä ettei maamme apteekeista nyt yhtäkkiä löydykään sydän-ja verisuonitautien lääkitystä. Niin, käyhän se tällai
    Yleistä Satakunnasta
    2
    167
  15. Kieroutunut avioliittolaki ei toteudu

    Siitä pitää huolen Perussuomalaiset, Timo Soini ja wanhoillislestadiolainen Sipilä. Ja oikein onkin ja saattanee olla et
    Uusikaupunki
    1
    166
  16. Satakunnan Kansan mukaan syyttäjä Valkama

    On ottanut kantaa veriseen kengänjälkeen että se on Auerin lavastama- taikka sitten ilmaantunut lattiaan jostakin muusta
    Henkirikokset
    5
    166
  17. Lapselle pelkkää puuroa, vankeustuomiota vaaditaan

    Entäs nuudelit, millaisen tuomion sellaisesta kaltoinkohtelusta saisi.. Ei psyykkisesti sairastavat vanhemmat kai saisi
    Uusikaupunki
    11
    166
  18. Minne lahjoitetaan Altiasta saadut rahat

    Alko oli aikoinaan maamme rahasampo ja oikeilla toimenpiteillä olisi sitä vieläkin.. Valtion yhtiöt yksityistettiin, nyt
    Yleistä Satakunnasta
    4
    165
  19. Naudanliha / EU

    Naudanliha, sisäpaisti ensivuonna ilmeisen varovaisen arvion mukaan 59 euroa kilo.. Eivätkä ne muutkaan lihatuotteen nii
    Yleistä Satakunnasta
    0
    165
  20. Poliitikot myös

    Seurantaan:-) Päivitetty 28.12.2012 10:51, julkaistu 28.12.2012 10:40. HS: Kokoomuspoliitikko poistaisi leskeneläkkeet
    Yleistä Satakunnasta
    2
    164