Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..esim: KommunISMI tai fasISMI, ym ym..
15.07.2009 00:46
**Lääketiede on sekin alkuaan Jumalalta, sillä Jumala loi ihmiseen järjen ja tiedonhalun. Jumala asetti ihmisen vaalimaan ja suojelemaan elämää ja huolehtimaan että myös tulevat povet voivat täällä elää.
Ei lisääntymään holtittomasti ja kohtuuttomasti. Sellaista velvollisuuttahan ei kukaan ole vielä tähän päivään mennessä Raamatusta löytänyt. Näin meillä ollaan ymmärtämässä tämä asia.***
Siis sittenkin ehkäisette? ;)
15.07.2009 00:37
Joten olen monoteisti :)
Vihaan ismejä. Montako sotaa niiden vuoksi on jo käyty?
15.07.2009 00:20
http://fi.wikipedia.org/wiki/Entiteetti
15.07.2009 00:14
Niin vl makaa, kuin petaa.
Itse te maineenne teette.
Älä syytä peiliä vl, kun naamasi on vino.
15.07.2009 00:09
Omien tuntemusten mukaan ei ikinä pidä uskon asioita etsiä,
Tuolla logiikalla paras usko löytyy viinapullosta. On kuule mahtavat fiilikset nousuhumalassa.
14.07.2009 23:46
Saa olla suurin syntinen, kun on vl ja kuitenkin taistelette syntiä vastaan. Miten?
Tiedän senkin, että suosittu hoitokokouskiusaamisen aihe oli, jos joku oli liian hyvä. Häntä syytettiin juuri omavanhurskaudesta.
Ristiriitaista oppinne. Vl-laki muuttuu tilannteen- ja ihmisen mukaan.
14.07.2009 23:23
Ymmärrät itsekin, että ei asia voi noin mustavalkoinen olla?
Nykyinen valtiollinen Israel, on ihmisen luomus ja valtapolitiikan luomus. Israelin valtiota ei kannattaisi nähdä Raamatullisena israelina.
Huomaa sekin, että nykyinen israelin valtio, on kristityn maailman luomus.
Ilmankos se menikin mönkään (alahuuli)
14.07.2009 23:21
Vl-tyyli on vilkutella synnit anteeksi ja eiku suinpäin samaa syntiä tekemään.
Sitä voisi kutsua yhdellä sanalla: Julkeus.
14.07.2009 22:20
Minun mielestä on paljon fiksumpaa olla agnostikko, kuin ateisti. Ateismi on jo uskonto. Uskonto siitä, ettei Jumalaa ole..
Itsekin olen monessa asiassa epäilijä ja sillä ominaisuudella olen sitten valheet paljastanut.
Ei Jumala vaadi sokeaa uskoa. Hän antoi meille järjen. Ei vangiksi otettavaksi, vaan käytettäväksi.
14.07.2009 22:18
Etkö huomaa, että näet oman vihasi kristityissä. Eli siirrät oman vihasi kristityihin, nähden heidän vihaavan juutalaisia. Tätä ilmiötä fiksu ystäväni ,sanoi nimitettävän projektioksi.
**Maailma on suuri ja Kaikkivaltias on kaikkien Jumala, kaiken Luoja, joten ei Hän kuulu jollekin pienelle Pohjois Suoman ryhmälle.**
Olen samaa mieltä. Jos et ole huomannut, en ole v-lestadiolainen..
14.07.2009 22:17
Kukaan ei voi taata, että syntynyt yksilö jää kasvattamaan vl-liikettä.
Jos puhvelit olisivat tienneet, että minä synnyn vl-perheeseen, varmasti olisivat suositelleet ehkäisyä.
14.07.2009 00:08
Kylläpäs kuuluu kirjoituksessasi tyypillinen vl-ylimielisyys.
14.07.2009 00:05
**Varmaankin totta, mutta mietipä minkälaiseen valoon kommenttisi joutuvat jos asia on näin. Eli edellisiin(kin) kommentteihisi voisit sitten yhtä hyvin panna vl:n tilalle "ei-vl".**
En vastakkainasettelua ole tehnytkään. Samoja paskoja kaikki olemme.
Valitettavasti tämäkin konsensus lopetti hedelmällisen väittelyn :(
13.07.2009 23:59
Tai ehkäpä yleinen käyttäytymistiede antaa vastauksen..
Häiriköitä kiehtoo alitajuisesti yhteisönne ja yhteisöllisyytenne. Jos ei kiinnostaisi, niin eivät häiriköisi. Taitavasti menetellen saisitte heidät jäseneksi kööriinne.
13.07.2009 23:52
..joka vastaa, kun sinne huudetaan?
13.07.2009 23:45
Ainakin kuskaaminen seuroihin, vaaransi kuskausvelvoitetta tehneen uskon. Hänen oman ilmoituksensa mukaan. Eikä sitten oo valetta.
13.07.2009 23:43
Todella monta. Ainakin säännön "yks kaks, monta", mukaan voisin jo yleistää.
Ajattelepa jos otetaan yhtä monta " normaalia" ihmistä ja sama summittainen otanta vl-ihmisiä. Aivan samat virheet ja heikkoudet vl-ihmisilläkin on. Poikkeuksena se, että he tekevät "rötöksensä" yleensä salaa.
13.07.2009 23:38
Vl:t jopa ylpeilevät ylinopuksillaan. Jos rikkoisivatkin lakia, mutta ensisijaisesti osoittavat rikollista piittaamattomuutta, toisen ihmisen henkeä ja terveyttä kohtaan.
13.07.2009 23:29
Rauhanyhdistykset delegoivat kirkolle niin epämieluisan asian, kuin diagoniatoiminta.
13.07.2009 23:26
128 / 275