SRK:n pitäisi itsensä lisätä resursseja lähetystyöhönsä ja suunnata seuratoimintaa entistä enemmän uskosta osattomien ulkopuolisten tavoittamiseen eikä vaatia naisia huolehtimaan joukon kasvusta.
Tämä vaatii tietysti paljon työtä ja rahaa. Sitä SRK:n johto ei halua resurssoida. On paljon helpompaa panna kuuliaiset vl-naiset töihin.
"Makuuhuone-lähetystyö" ei kuitenkaan ole jumalansanan mukaista. Jeesus sanoi: Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni OPETTAMALLA heitä..."
Osoittaa SRK:n johdon itsekkyyttä ja mukavuudenhalua, että he vaativat vl-naisia tuottamaan "jumalanlapsia" synnyttämällä.
Makuuhuone-lähetystyö vastoin Raamattua
3
155
Vastaukset
- Haloo piispat...
Samaa olen useasti pohtinut. Se, että synnyttämällä ylläpidetään Jumalan valtakuntaa, on niin sairas ja luterilaisen opetuksen kannalta täysin harhaoppinen käsitys, että tämän pitäisi herättää keskustellua jo kirkonkin sisällä.
Ajatuksen Jumalan kaikkivaltiudesta saa unohtaa, kun Jumala avuttomana seurailee korkeuksistaan vl-ihmisten touhuja.Kukaan ei voi taata, että syntynyt yksilö jää kasvattamaan vl-liikettä.
Jos puhvelit olisivat tienneet, että minä synnyn vl-perheeseen, varmasti olisivat suositelleet ehkäisyä.
- Vanha veli
...lähetystyötä lähetyssaarnaaja-asennossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4011158- 641096
- 61842
- 60779
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15670- 71664
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26653
- 58623