Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinusta..
03.07.2009 23:26
En ole masokisti, joten en jaksa kuunnella, ainakaan vielä. Minun pitäisi, koska valhe niistäkin puheista pitäisi esii kaivaa. Tosin minua fiksummat senkin ovat jo tehneet, käy hakomajassa..
Et tiedäkään, miten hyvin tunnen v-lestadiolaisuuden syvimmän olemuksen. En ollenkaan hutki mutu-pohjalta. VL-puhujien kameleonttimaisuuskin on tullut matkanvarrella ilmi. Asioita johon on puututtu, räikeasti Raamatunvastaisina, on heti muuteltu ja selitelty, taikka vaiettu kokonaan. Kuulin, ettei aihetta ehkäisy, ole käsitelty ollenkaan suvis-saarnoissa. Infotilaisuudessa vain kirkkain silmin ovat valehdelleet, ettei sellaisia kieltoja ole ollutkaan. Vl-liike nauttii aina myötätuulesta, tuuliviiri kun on..
03.07.2009 23:22
Missä paljon sanoja, siellä paljon valhetta. Pääsaääntöisesti kaikki oli käännetty valheeksi kirjoituksessasi, ovelasti, mutta valheeksi kuitenkin.
Päätarkoitus valehtelussasi on häivyttää kristuksen suunnattoman Armon merkitys ja nostaa ihminen Jumalan asemaan.
03.07.2009 23:07
Luuk.
17:4 Ja jos hän seitsemän kertaa päivässä tekee syntiä sinua vastaan ja seitsemän kertaa kääntyy sinun puoleesi ja sanoo: 'Minä kadun', niin anna hänelle anteeksi."
02.07.2009 00:37
Teet kärpäsestä härkäsen.
02.07.2009 00:27
Samalla voisit pyytää lobotomiaa aivoillesi, ettet tuntisi muutenkaan mitään.
02.07.2009 00:24
No, kieli keskellä suuta yritin olla hauska. Aloitus on selvä provo ja aihe niin yksityinen, ettei sitä pitäisi täällä yleensäkään ruotia. Mutta jos se helpottaa jonkun turhaa syyllisyystaakkaa, olkoon sitten.
Kylmaar olen silti sitä mieltä, että ei jäätelö ole hyvää, jos yksin syö..
02.07.2009 00:23
"sinua vastaan", vain ne voit antaa anteeksi. Et ole jumala, joka voi antaa kaikki synnit anteeksi.
02.07.2009 00:10
Tämän Sakari Kiurun isän. Ihmettelen, miten korrektisti poika isästään puhui.
Ei ainakaan liioitellut..
01.07.2009 23:35
Minun rohkeuteni ei taida riittää, ulp.
Mutta tämä samainen kesätoimittajanplanttu ,voisi ensikesänä tehdä jutun aiheesta ja mennä itse..
01.07.2009 22:11
v-lestadiolaisuus on näköjään tänä päivänä in. Sillä on helppo saada julkisuutta mitäänsanomattomille ohjelmille- ja elokuville.
01.07.2009 22:08
Se ei ollut mistään kotoosin.
Tekemällä tehty aihe ja ainoa anti oli, että pääsi kurkistamaan seurapaikalle.
Pohdituttamaan jäi se kyltti: Rintaruokinta. Mitenköhän äijän olisi käynyt jos sinne olis ruokaa mennyt pyytämään? :)
01.07.2009 21:44
..kun kaikki näkee, ettei keisarilla ole vaatteita. Kukaan vaan ei sitä uskalla heistä sanoa. Nyt on meneillään kausi, jolloin selitellään, ettei sellaista kieltoa ollutkaan. Mielenkiinnolla seuraan alkaavl vl-perheiden koko pienetä.
01.07.2009 21:23
Olipa oivallinen aloitus, juupas/eipäs väittelylle. Onnellisuushan on tunnetusti käsite, jota voidaan mitata? Ja eikös ole olemassa myös onnellisuusindeksi?
****Lestadiolaisten ei tarvi tuhrata aikaansa nettailuun, telkkariin, alkoholiin tai muuhun mikä vie väistämättä aikaa perheen kanssa olemisesta.***
Lue: Voidaan keskittyä olennaiseen, eli sänkykammarilähetystyöhön.
01.07.2009 21:05
***jaaa uusi Kirjoittanut: vaininin / Tänään / klo 16:26
te ette ymmärrä teille ei aukea raamatun sana siksi te luulellet että vl, saarnaa väärin. mutta meille raamtun sana aukeaa pyhän hengen kautta,, te yritätte järjellänne vaan sitä selittää siksi te ette siitä mitään tajuakkaan***
01.07.2009 16:34
***olen ollut hämmästynyt siitä että vanhoillislestadiolainen opetus poikkeaa näin keskeisessä asiassa luterilaisesta kristinopin ymmärryksestä.**
Silti tämän liikkeen pääjehu Voittonen, väittää vl-liikkeen olevan kirkon ydintä.
Poikkeaako jehovalaisuuskaan, noin paljon kirkon opetuksesta? Jehovalaisille vain plussaa siitä, etteivät kuulukaan kirkkoon.
01.07.2009 16:13
Huudat metsään ja ihmettelet, kun kaiku vastaa.
01.07.2009 15:32
Että v-lest poppoo, alkaa näivettymään, ellei makuukammarilähetystyötä harjoiteta. Se ehkäisy on synti vain SRK-uskossa, ei Raamatussa.
Raamattu käskee varjemaan luomakuntaa ja ylikansoitus ei sitä ole..
01.07.2009 15:21
Koska Jeesus oli jo sovittanut hänenkin synnit. Hänen tarvitsi vain uskolla se vastaanottaa. v-lestadiolaiset valehtelevat, että lunastustyö on jatkuva prosessi,
vieläpä ihmisen suorittamana.
01.07.2009 15:19
Ensijaisesti suosittelen sinulle Raamatun lukemista.
Matteuksen evankeliumi:
22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Toisekseen, opettele feikkaamaan paremmin. Kuljet muka kirkossa, tietäen, että se johtaa helvettiin? Uskottavaa :) Tai sitten olet vl-pappi.
"Ei eroa paljon kirkon opetuksesta" Tuollainen lause tulee vain täydellisestä tietämättömyydestä. "pappi vain julistaa syntejä anteeksi". Niin se "pieni" ero siinä on. Me syntiset, luotamme Jeesuksen anteeksiantoon.
01.07.2009 15:15
134 / 275