jle-66
![]()
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Hauskaa Wappua kaikille
..Kera sulosointujen http://www.youtube.com/watch?v=Py-983Ph9as&NR=15116Ved.2 teki viisaasi pelivarallaan Teuvoon
Vaikka ved2 tuolla aiemmassa aloituksessa haukkuukin minut lyttyyn Semperin ja Teuvon kanssa (syön edelleen herkullisia25116Pelkkä mantrako?
Olen kiinnittänyt huomiota siihen että Jeesuksen verestä ei puhuta vl-saarnoissa muuten kuin synninpäästämantrassa, eli22116- 0115
Rakasta Jumalaa ja lähimmäistäsi
Mark. 12:28 Silloin tuli hänen luoksensa eräs kirjanoppinut, joka oli kuullut heidän keskustelunsa ja huomannut hänen hy26112Hurja käsky Moosekselta
Kolmas Mooseksen kirja 20:27 "Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava.20111SRK-DDR:n muurit murtuvat
Ei SRK:n ympärillä mitkään siionin muurit ole, vaan samanlainen barrikadi kuin Berliininmuuri oli. Ihmisten kaipuu vapa1110Aggressiivinen vl-luonne
Lainasin historiapalstalta kirjoituksen, jonka valossa myös selittyy se, miten hoitokokoukset olivat suomessa mahdollisi0110Profetia SRK-lestadiolaisuudesta?
Jer. 1:13 Minulle tuli toistamiseen Herran sana, näin kuuluva: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen kiehuvan pada1110Vl-lähetystyö olisi paradoksi.
Ajattelepa tilannetta, kun vl-lähetystyöntekijä menisi tekemään työtänsä johonkin "ambomaahan". Hän joutuisi puhumaan ja2109Jeesus ei kuitenkaan tulematta jätä
2.piet 3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat om0107Profeetoille tiedoksi
20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;1106Vl:t haluan uskonne menetystä..
V-lestadiolaiset haluan, että menetätte uskonne. Uskonne vl-epäjumalaan nimeltään vl-siioni ja tai seurakunta. Sillä se2106Jeesuskin ulkopuolella portin
Miksi tämä aloitus piti poistaa? Hebr.13 13:12 Sentähden myös Jeesus, pyhittääkseen omalla verellänsä kansan, kärsi po5105Syntilista katolisella kirkollakin
Nimeltään kielletyt kirjat. Mielenkiintoinen yhteensattuma, että tätkin listaa päivitetään. http://fi.wikipedia.org/wik0104Mummot pakotettiin Pyhän hengen pilkkaan
Siitä hoitokokouksissa oli lopulta kysymys. Ikänsä, eli kymmeniä vuosia raittiissa ja terveessä Jeesuksen lunastukseen t1104Ehdotukseni vl-vaakunaksi
Nykyinen, oulun seurakuntien nuorisotyössään käyttämä logo , sopisi tyyliteltynä hedelmällisyyttä palvovan vl-liikkeen v1100Sydämen ymmärryskin vangittavaa?
Vl-Raamatunvastainen motto: Järki vangiksi ottakaa. -Onko myös sydämen ymmärrys vangittavaa, vl-opissa? Apostolien teo1100Vääristääkö vl-usko ihmisten oikeudenmukaisuudentajun..
ja jopa inhimillisyyden kyvyn? Haluan sanoa näin inhimillisyydestä, että se on kyky tai suorastaan armolahja. Havaintoj698vl-loitsijat
Te käytätte Jeesuksen nimeä loitsuna. Raamatussa on esimerkki Jeesuksen nimen loitsunomaisesta käytöstä. Apt 19:11 Ja J196