Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämän Teuvo jätti vastaamatta:
Laupias samarialainen
Luuk.
10:25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
10:26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
10:27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
10:28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää."
10:29 Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"
10:30 Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
10:31 Niin vaelsi sattumalta eräs pappi sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
10:32 Samoin leeviläinenkin: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.
10:33 Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
10:34 Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
10:35 Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan.'
10:36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
10:37 Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta." Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin."
07.01.2015 21:01
Tällainen aloitus on helmi, mutta oliko se helmi sioille kun se on jäänyt melkein täysin huomiotta?
Luulen että nimimerkki O.M edustaa jo mennyttä vl-maailmaa, onhan paljon vl-nuoria jotka harrastavat klassisen musiikin soittoa. En tiedä missä raja menee, mutta luulen että oopperalaulajaksi ei vl voi ryhtyä menettämättä uskoaan toisten silmissä.
12.09.2014 21:47
Täällä on monta todistajaa jotka näkivät että sanoit, "saa,tanalle saa valehdella", kun jäit jälleen kerran valheesta kiinni.
06.08.2014 18:08
Matteuksen evankeliumi:
7:6 Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.
Se on täällä näössä että Teuvo-koira repii Markon.
06.08.2014 18:07
Näin on, Teuvon säännöistä löytyy aina hänen mentävä porsaanreikä. Evankeliumikin on hänen kohdallaan pelastukseksi ja muiden kohdalla vaintodistukseksi ja kadotukseksi.
Jumala ei Teuvon mukaan tule käsintehtyihin temppeleihin, paitsi että ilmestyi hänelle Lappeenranna kirkossa jne, jne.
06.08.2014 18:04
Markon kohdalla toteutuu kirjaimellisesti se, että hän tarjoilee helmiä sialle = Teuvolle.
06.08.2014 17:49
***Teuvo on sanonut ettei tänne kirjoita muuten kuin omalla nimellään. Tahdon uskoa hänen sanaansa.****
Voe voe tuota hölmöyttä, Teuvohan on joutunut jo tunnustamaankin että kirjoittaa puskista. Uskovaiset näyttää pääsääntöistesti olevan nenästä vedettäviä hölmöjä, miten muuten on selitettävissä Jalovaarankaan saamat puolen miljoonan euron keräystulot.
06.08.2014 17:39
Sinua on jo Jeesus lähellä Senja, koska sinulla on Jumalan antama rakkaus totuuteen. "Minä olen tie- totuus ja -elämä":Sanoi Jeesus.
26.07.2014 22:54
Ei anteeksiantaminen tarkoita sitä että ei saa varoittaa pahasta muita, eikä sitä että pitää olla kahjo.
On monia muita jotka ovat todella paljon enemmän kokeneet Teuvon vääryyttä kuin minä. Loppujen lopuksi ainoa vääryys Teuvolta minua kohtaan on että hän alati valehtelee minusta, mutta Teuvon lähemmin tuntevat tietävät että hän omaa huomattavan vilkkaan mielikuvituksen ja näin ollen ajattelen että samapa tuo mitä se satuilee. Teuvo on mestari keksimään kaikille vastoinkäymisilleen hänen itsensä kannalta positiivisen selityksen ja sen jälkeen hän uskoo siihen selitykseensä kuin vuoreen. Se on psygologinen ilmiö nimeltää defenssi ja se on puolustusmekanismi. Lisään vielä että valehtelee Teuvo muistakin kuin minusta, hänen kaikki kertomukset esim KariHenrikistä ovat täyttä puppua, vailla mitään todellisuuspohjaa.
21.07.2014 23:57
Etkö tiedä että käsite- ja sana "rakkaus" on Teuvolle pahempi kuin kirosana?
Jos sanoisin miltä minusta tumntuu, niin sanoisin että olet sinisilmäinen hölmö.
21.07.2014 23:29
Huomaa TMarko ettet ole Teuvon mielestä hänelle lähimmäinen vaan s,aatanan palvelija.
Minä voin puolestani vannoa että tuon kysymäsi viestin kirjoitti Teuvo, älä mene halpaan ja usko mitä Teuvo valehtelee.
21.07.2014 21:31
Olisi ollutkin kumma jos olisit linjaasi muuttanut ja vastannut totuuden mukaisesti.
21.07.2014 20:14
Mielenkiintoisen kysymyksen esiti TMarko. Kun KariHenrik esitti samanlaisen kysymyksen puhelimessa, Teuvon pokka ei kestänyt valehdella. Pidä kysymystäsi eillä niin kauan esillä että Teuvon on pakko vastata.
21.07.2014 12:34
Kyllä sinä omissa nimissäsi herjoja nakkelet tänne ja jopa ylpeilet sillä että uskallat tuoda nimesi esiin.
20.07.2014 16:12
****Joku voisi haastaa sinut oikeuteen tietojensa levittämisestä netissä. ****
Siitä vaan, ei pelota yhtään. Sittenpähän tulisi väkiselläkin todistettua tuo Teuvon kertomus valeeksi.
20.07.2014 16:09
Oli Teuvolla omakin profetia, tai useita itsestään ja mahtavasti leviävästä missiostaan. Siitä kerroinkin aikaisemmin tässä aloituksessa. Korostan että yksikään profetia ei toteutunut ja siitähän tunnemme väärän profeetan.
20.07.2014 16:08
*****Käsialasta päätellen, se nimimerkkisi varastaja on TS. Jäljet johtaa...
Kyllä, anteeksiannetaan, ei siinä mitään. ****
Oikeassa olet, Teuvohan se siellä taas puskista herjojaan kirjoitti.
20.07.2014 14:48
****eräs paikallinen helluntailainen
nainen - vaikka en ollut hänen kanssaan missään tekemisissä****
Kylläpä taas valheen lykkäsit, olit siihen aikaan hellareiden ylin ystävä ja tuo nainen oli evankelista Sirkka H jonka kotona kävit helluntaiseuroissakin, tämän voi todistaa Pekka Ansamaa jos haluat asian käräjille.
20.07.2014 14:44
******Ei tuo voi olla perustelusi :D Kun ei tuossa kielletä kättä toisen päälle panemista kokonaan. Jos on hyvä hetki laittaa käsi toisen päälle, niin silloin kun toinen pyytää siunausta elämäänsä sen yhteydessä, kun tämä haluaa tulla uskoon.
C'mon *****
Toisaalta, onhan tuo sataprosenttisesti Raamatullinen menetelmä, mutta joku minussa hankaa vastaan. Ehkä selitys on siinä että en kannata minkäänlaisia uskonnollisia muotomenoja.
19.07.2014 18:05
1.Tim
5:22 Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.
19.07.2014 14:41
4 / 275