Syön aina kun tunnen nälän olon tunteen.
Mä oon tunnesyöjä!
8
216
Vastaukset
Pitipäs sattua! Minuakin on vaivannut tunnesyöminen jo pitkään ja nälkä vaan kasvaa syödessä. Se on ilmeisesti tarttuvaa. Mikähän epidemia nyt on liikkeellä?
.. Mitäs teet Sit silloin, jos on "vain" Heikotuksen Tunne, mutta ei Nälän Tunnetta?.. ;P
.. Siis Just Sellainen, mikä Johtuu siitä, että Ravinnosta Saatu EnergiaVaranto alkaa Olla Vähis&Lopus.. ;Pmodelli kirjoitti:
En ole heikotus syöjä, jos heikottaa niin menen salille tai Alkoon.
.. Siinä voi Käydä Sit HyvinÄkkiä.. HyvinHuonosti.. ;D
- Ruoka-aika
Se selittääkin ylipainon.
- viisvee
tunne syöminen on kuin nautinto aine siinä missä vina ja tupakkikin,
Hyvällä seksillä elää vaikka viikon syömättä, mutta ilman tupakkaa, viinaa ja palstaa ei päivääkään.
- KyImät_kädet
Mä syön vihaan. Saatana! Raakaa lihaa, moottoriöljyä, pieniä lapsia, pascaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560