Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Mitä tyttöystävän tulisi olla?

    Onko paljon pyydetty jos harjoittelesisi edes tanssin perusaskeleet. http://tinyurl.com/lp3zv2g
    Miehen logiikka
    12
    163
  2. Pelastakaa isät lapsiltaan...

    hulluus on periytyvää ja aikuiset perii sen lapsiltaan.
    Miehen logiikka
    0
    163
  3. Minä modelli !!

    No niin lohmut perseet ylös tuoleilta modelli vetää teille nyt taukojumpan.....OK! lähtee 1 2 3 nyt pyöritä pyllyä ei vä
    Miehen logiikka
    7
    163
  4. Siinnä on kyllä omat hyvät puolensa....

    kun palstan virallinen tv-kuulluttaja on lopettanut kuulluttamisen, ei nimittäin tule enää istuttua sohvalla tuijottamas
    Miehen logiikka
    18
    162
  5. Kriittinen ajattelu on metakognitiivinen prosessi

    En tupakoi, mutta mietin miksi ei saa tupakoida julkisissa tiloissa jos on maksanut sen veron mikä laissa on kirjattu ha
    Sinkut
    0
    161
  6. Viskiä tutuille!

    Lauantai on ihan hirvee hile-vipottajen ~mee pilaa muiden ryyppypäivä. Ei ei, silloin pelimies menee johku syrjäiseen ku
    Miehen logiikka
    0
    161
  7. Nainen ei jäänyt aamupalalle!

    Viehättävä ja älykäs nainen tuppautui samaan taksiin ja jatkoille luokseni viime yönä. Kysyin häneltä aamulla, että olis
    Miehen logiikka
    19
    161
  8. Kävin Marttojen järjestämällä sienikurssilla.

    Olin pettynyt kun siellä puhuttiin vain ruokasienistä.
    Sinkut
    12
    161
  9. Miksi kynnys on niin korkea?

    Nimittäin se, että olen palstan ainoa uskottava kirjoittaja. En olisi yhtään yllättynyt siitä jos minut palkittaisiin hu
    Miehen logiikka
    19
    160
  10. Tulin just.....

    pikkujouluista, meninas mennä vähän ohi niiden viettäminen, mut ei se mitään huomenna vietetään känsainvälistä rokulipäi
    Miehen logiikka
    24
    159
  11. Kaikki laittamani...

    viestit on poistettu, kuka haluaa suojella yksityisyyttani niin paljon , etta poistattaa kaiken mita tanne laitan?
    Miehen logiikka
    2
    159
  12. Olen miettinyt...

    rannalla mika olisi tanne erittain mielenkiintoinen kyssa? Ja mika aivan varmasti herattaisi palstan tyhmimankin talvi
    Miehen logiikka
    5
    158
  13. Se punkku minkä

    avasin oli lahja Capo Bastonelta ja se oli ihan paskaa, kaadoin loput viemäriin kun ei tommosta viitti käyttää edes ruu
    Miehen logiikka
    11
    158
  14. Olen kyllästynyt rasismiin!

    Monien suomalaisten epäluuloinen suhtautuminen ja jopa suoranainen rasismi on vaivannut minua pitkään. Olen jo pitkään
    Sinkut
    23
    158
  15. Nimeä videon persoonat.

    ja muista käyttää palstalaisten nickejä. http://youtu.be/GrinR_s_f5w
    Miehen logiikka
    7
    157
  16. Minkälainen ihminen poistatta viestejä palstoilta?

    Tunnistatko ihmisen joka ei siedä sinua tai on sinulle kateellinen? Mielestäni kateilu on vaan turhaa energian- ja ajan
    Sinkut
    8
    156
  17. Kuinka monta piikkiä...

    sun haarukassa on ja miten sun partsinoven kahva on nyt, onks se vaaka-vai pystyasennossa jos se on vaakaasennossa niin
    Miehen logiikka
    7
    155
  18. Moi! Olen ML-palstalta...

    katoaako täällä viestejä?
    Sinkut
    0
    154
  19. Nyt ämmät

    helvettiin tältä palstalta tämä otetaan takaisin miehille. http://youtu.be/4TshFWSsrn8
    Miehen logiikka
    10
    154
  20. Pyydän anteeksi kaikilta

    palstalaisilta, koska olen bylsinyt teidän kaikkien vaimoja, äitejä ja tyttäriä. Sekä olen ajatellut pyytää teille banni
    Miehen logiikka
    8
    154