modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Mitä tyttöystävän tulisi olla?
Onko paljon pyydetty jos harjoittelesisi edes tanssin perusaskeleet. http://tinyurl.com/lp3zv2g12163- 0163
Minä modelli !!
No niin lohmut perseet ylös tuoleilta modelli vetää teille nyt taukojumpan.....OK! lähtee 1 2 3 nyt pyöritä pyllyä ei vä7163Siinnä on kyllä omat hyvät puolensa....
kun palstan virallinen tv-kuulluttaja on lopettanut kuulluttamisen, ei nimittäin tule enää istuttua sohvalla tuijottamas18162Kriittinen ajattelu on metakognitiivinen prosessi
En tupakoi, mutta mietin miksi ei saa tupakoida julkisissa tiloissa jos on maksanut sen veron mikä laissa on kirjattu ha0161Viskiä tutuille!
Lauantai on ihan hirvee hile-vipottajen ~mee pilaa muiden ryyppypäivä. Ei ei, silloin pelimies menee johku syrjäiseen ku0161Nainen ei jäänyt aamupalalle!
Viehättävä ja älykäs nainen tuppautui samaan taksiin ja jatkoille luokseni viime yönä. Kysyin häneltä aamulla, että olis19161Kävin Marttojen järjestämällä sienikurssilla.
Olin pettynyt kun siellä puhuttiin vain ruokasienistä.12161Miksi kynnys on niin korkea?
Nimittäin se, että olen palstan ainoa uskottava kirjoittaja. En olisi yhtään yllättynyt siitä jos minut palkittaisiin hu19160Tulin just.....
pikkujouluista, meninas mennä vähän ohi niiden viettäminen, mut ei se mitään huomenna vietetään känsainvälistä rokulipäi24159Kaikki laittamani...
viestit on poistettu, kuka haluaa suojella yksityisyyttani niin paljon , etta poistattaa kaiken mita tanne laitan?2159Olen miettinyt...
rannalla mika olisi tanne erittain mielenkiintoinen kyssa? Ja mika aivan varmasti herattaisi palstan tyhmimankin talvi5158Se punkku minkä
avasin oli lahja Capo Bastonelta ja se oli ihan paskaa, kaadoin loput viemäriin kun ei tommosta viitti käyttää edes ruu11158Olen kyllästynyt rasismiin!
Monien suomalaisten epäluuloinen suhtautuminen ja jopa suoranainen rasismi on vaivannut minua pitkään. Olen jo pitkään23158Nimeä videon persoonat.
ja muista käyttää palstalaisten nickejä. http://youtu.be/GrinR_s_f5w7157Minkälainen ihminen poistatta viestejä palstoilta?
Tunnistatko ihmisen joka ei siedä sinua tai on sinulle kateellinen? Mielestäni kateilu on vaan turhaa energian- ja ajan8156Kuinka monta piikkiä...
sun haarukassa on ja miten sun partsinoven kahva on nyt, onks se vaaka-vai pystyasennossa jos se on vaakaasennossa niin7155- 0154
Nyt ämmät
helvettiin tältä palstalta tämä otetaan takaisin miehille. http://youtu.be/4TshFWSsrn810154Pyydän anteeksi kaikilta
palstalaisilta, koska olen bylsinyt teidän kaikkien vaimoja, äitejä ja tyttäriä. Sekä olen ajatellut pyytää teille banni8154