avasin oli lahja Capo Bastonelta ja se oli ihan paskaa, kaadoin loput viemäriin kun ei tommosta viitti käyttää edes ruuan valmistukseen. On ihme ettei ton alan ihmiset tiedä tyylistä laadusta mitään.
Se punkku minkä
11
158
Vastaukset
- zisel
Siirry kuiviin valkkareihin! Ei lihota.
Eikös tästä jo puhuttu ja Kate Moss ja muut huippumallit ovat vain tyhmyyttään hoikkia. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Eikös tästä jo puhuttu ja Kate Moss ja muut huippumallit ovat vain tyhmyyttään hoikkia. ;-)
onko me keskusteltu tästä jo? Jaa... mä oon varmaan ollut ajatuksissani kun ei tule heti mieleen :D
zisel kirjoitti:
onko me keskusteltu tästä jo? Jaa... mä oon varmaan ollut ajatuksissani kun ei tule heti mieleen :D
Jouduin linkittämään sen seitsemän tutkimusta, ettei kuivassa punkussa ole sen enempää kaloreita kuin kuivassa valkkarissakaan. Siksihän minäkin olen enempi atleetti kuin kotletti. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Jouduin linkittämään sen seitsemän tutkimusta, ettei kuivassa punkussa ole sen enempää kaloreita kuin kuivassa valkkarissakaan. Siksihän minäkin olen enempi atleetti kuin kotletti. ;-)
kuulee jutun AINA ekaa kertaa... *kröhöm*
Mä saisin käytökselläni iskettyä naisia 100-0 suhun verrattuna :D
Heitit hyvää viinaa hukkaan. Joisit ensin pullon laadukkaampaa alle, että makuaisti turtuu, niin kuin me nuukat suurkuluttajat tehdään. Häpeä! :-(
- zisel
kun me 2 ollaan heti täällä riehumassa viina-avauksessa :D:D:D:D
zisel kirjoitti:
kun me 2 ollaan heti täällä riehumassa viina-avauksessa :D:D:D:D
Sitäpaitsi läikyttäjät ne vasta vastenmielisiä porvareita ovatkin, elleivät sitten läikytä vain pöydälle, josta se on helppo nuolla talteen. Onkin muuten aika ylevä nousukänni. ;-)
modelli kirjoitti:
ole wiskiä ja punkkua sotkettu.
Arvaas, kummalla on hilpeämpi känni ja huomenna pienempi kankkunen? Elämä on... valintoja. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Arvaas, kummalla on hilpeämpi känni ja huomenna pienempi kankkunen? Elämä on... valintoja. ;-)
vielä uuden pullon niin mun seuraava kankkunen on vasta/jo jouluna:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
