Parhaiten pukeutuva palstalainen

27

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      Aurinkolasit ja kengät on rumat, muuten.. lääääh :P

      • Millaset ne sitten pitäis olla että sunkin pään sais kääntyy....sijoiltaan:D


      • ,,,

        Järkyttävät pappasandaalit :D:D


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Millaset ne sitten pitäis olla että sunkin pään sais kääntyy....sijoiltaan:D

        Petri Nygård- arskat :D


    • himis..

      Sinä vanha vitjamuna pissis et pääse kympin sakkiin. :)

    • tyylineiti

      Hihattomia paitoja käyttää vain juntit.

      • Älä kuule tuu selittää, mä en oo mikään juntti, kysy vaikka ziselin mielipidettä.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Älä kuule tuu selittää, mä en oo mikään juntti, kysy vaikka ziselin mielipidettä.

        Hihattomia käyttää vaan juntit?? Sanoo henkilö joka on jämähtänyt 1995- luvulle.


      • tyylineiti
        zisel kirjoitti:

        Hihattomia käyttää vaan juntit?? Sanoo henkilö joka on jämähtänyt 1995- luvulle.

        Sanoo joku, joka ei arvosta lähiö-räkälä-muotia. Eikä edes pilottitakkeja viitaten toiseen ketjuun xD


    • ruhahahhaa:)

      6 kymppinen modelli luulee taas olevansa 25 vuotias :-P

      • Mistä sinäkin tiedät mitään, jos olisin 25:n niin väittäisit, että yritän olla 60:n


    • kiltti nainen

      Nyt nuqquun! :) Hörppää vie iltamaidot. :)

      • Seuraavan kerran nukutaan kun Jussina sammutaan, nyt on kesä ja nyt hörpätään.


    • Kyöstix

      Modelli style: hihaton paita, vyölaukku ja salihousut :D

      • Ne on taas muodissa. Tähän mahtuu kuohari pullo, lisäksi puhallettava teltta ja patja. Ei tartte sitten koko ajan rampata himasta hakee jotain härpäkkeitä, mitä nyt jonkun prinsessan päähän pälkähtää vaatii.


      • Kyöstix

        Hikinauha vielä otsaas. Mallia björn borg :D



      • -höhöhö-
        modelli kirjoitti:

        Ei kun piti laittaa tämä http://tinyurl.com/n2cq5bh

        Jos tuo on sun kuvas niin nuo kivan näköiset shortsit ovat puolitangossa.


      • Untamo.

      • -höhöhö- kirjoitti:

        Jos tuo on sun kuvas niin nuo kivan näköiset shortsit ovat puolitangossa.

        Se oli sun äitis kuva.


      • Untamo. kirjoitti:

        Meillä on samanlainen vartalonkaari :)

        Oot sitten timmissä kunnossa, onneksi olkoon! Terveydestä kannattaa pitää huolta.


    • Lasit on Top Gun-elokuvan rekvisiittaa ja sandaalit alelaarimallia, joita alan miehet käyttää tennissukkien kanssa. Hiaton paita vähän tosiaan juntti mutta menee jos allit on iskussa. Muuten style kesämieskokonaisuus ja tiput lankee.

    • ei näin

      Ei jeesuksen vittu..Voi lapsi rakas.

    • lifemocker
      • Toi on niin kun niiiiin asiaa, varsinkin noi maiharit ja sitten kun vielä ois farkkushortsit.


    • modeIIi

      Öisin pukeudun flanellipujamaan---niissä on kiusallista takertuminen yöllä
      peppuvakoon-

    • naapurisi Osmo

      zisel irl

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2386
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1434
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      338
      1163
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      113
      1141
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1097
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1005
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      710
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      709
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      700
    10. 50
      674
    Aihe