Minkälainen ihminen poistatta viestejä palstoilta?

Tunnistatko ihmisen joka ei siedä sinua tai on sinulle kateellinen? Mielestäni kateilu on vaan turhaa energian- ja ajantuhlausta. Se on kuluttavaa ja on palkitsematonta, samoin kuin itsesääli. Joidenkin ihmisten ajatusmaailmaan ei vaan mahdu se, että jokainen on eniten hyödyksi toimiessaan omana itsenään. Ja jos jonkun kirjoitukset ei miellytä niin anna olla, ÄLÄ LUE NIITÄ!

8

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noita kirjoituksia voi automaattisesti poistattaa. Se joka niitä poistaa on mode. Joskus koitin saada jotain aloitusta poistettua, se oli ihan oikeasti ruma ja asiaton. Se ei kadonnut mihinkään varmaan koskaan, mutta palstalaisten soljuvia keskusteluja sen sijaan poistuu ihan mielivaltaisesti. Syy on taatusti yksinomaan palstan seriffin. Valita siitä.

      • Koske myös "modea" mikä sitten onkin. Voisin kuvitella, että palstaa valvovan henkilön @ tulee "ilmiannettu" kirjoitus viesti, ei kukaan kahlaa kaikkia kirjoituksia läpi...HALOO!


      • modelli kirjoitti:

        Koske myös "modea" mikä sitten onkin. Voisin kuvitella, että palstaa valvovan henkilön @ tulee "ilmiannettu" kirjoitus viesti, ei kukaan kahlaa kaikkia kirjoituksia läpi...HALOO!

        Oon ihan satavarma, että tän palstan seriffin ainoa elämä on tällä palstalla. Kyllä se lukee ihan kaiken. Viestien poistamisnopeudesta sen voi päätellä. ;)


      • modelli kirjoitti:

        Koske myös "modea" mikä sitten onkin. Voisin kuvitella, että palstaa valvovan henkilön @ tulee "ilmiannettu" kirjoitus viesti, ei kukaan kahlaa kaikkia kirjoituksia läpi...HALOO!

        Teeppä testi. Ilmianna tuosta muutama aloitus, jotka on vakkari palstaätmin tekosia eikä niihin ole kuin sen itsensä kirjoittamia vastauksia. Ei ne jännämies - paska -viestit mihinkään katoa.


      • Teknodonna
        LinerT.2 kirjoitti:

        Teeppä testi. Ilmianna tuosta muutama aloitus, jotka on vakkari palstaätmin tekosia eikä niihin ole kuin sen itsensä kirjoittamia vastauksia. Ei ne jännämies - paska -viestit mihinkään katoa.

        Jou

        Esmes jos mä olen tässä keississä samaa mieltä kuin sinä, niin sitten tämä varmaan kaiken logiikan mukaan poistetaan.

        Laitan vielä hieman lisää mölyä ruutuun.

        👍😀

        https://youtu.be/Syq8pOTS77o


      • Buhahaha

        Minä kyllä luulen että nuo poistuvat automaattisesti kunhan joku ilmiannon tekee. Jo tältä palstalta lähtee päivittäin niin paljon ja niin nopeasti, että modet eivät taatusti ole lukeneet niitä. Ehkä niitä poistettavia vaan on niin paljon Suomi24:ssä, että siihen on tehty automattinen skripti ilmianto -> poisto, tai sitten modet rutiininomaisesti poistavat ilmiannetut viestit edes lukematta. Suomi24:een tulee joka päivä tuhansittain kirjoituksia, ehkä ylläpidolla ei ole edes resursseja niitä tarkistella.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Minä kyllä luulen että nuo poistuvat automaattisesti kunhan joku ilmiannon tekee. Jo tältä palstalta lähtee päivittäin niin paljon ja niin nopeasti, että modet eivät taatusti ole lukeneet niitä. Ehkä niitä poistettavia vaan on niin paljon Suomi24:ssä, että siihen on tehty automattinen skripti ilmianto -> poisto, tai sitten modet rutiininomaisesti poistavat ilmiannetut viestit edes lukematta. Suomi24:een tulee joka päivä tuhansittain kirjoituksia, ehkä ylläpidolla ei ole edes resursseja niitä tarkistella.

        Joku automaattihan siinä pitää olla, muuten täällä pitäs jonkun olla yötä päivää vahtimassa ja lukemassa kommentteja. Mulla esim puhelimessa on sellainen mahdollisuus, että viestit voi blokata, jos niistä löytyy tiettyjä sanoja, ei siis pelkästään puhelinnumeron mukaan. En kyllä hirveästi ylpeilisi ammatilla, jossa hommani olisi lukea ja poistaa ala-arvoisia kirjoituksia keskustelupalstalta ja tekisin sitä vielä kolmivuorotyönä. Alkais itselläkin päässä iso pyörä lyömään tyhjää, kun näitä lukisi päivästä toiseen.


    • m-i-e-z

      Minkälainen ihminen poistattaa viestejä palstoilta? - Paha mennä sanomaan.

      Huomattavasti helpompaa on kertoa, minkälainen ihminen laittaa viestejä palstoille. Sanat, sanavalinnat ja niiden merkitykset lisättynä siihen mitä/mihin ja miten on kommentoitu kertoo hyvinkin paljon.

      "Joidenkin ihmisten ajatusmaailmaan ei vaan mahdu se, että jokainen on eniten hyödyksi toimiessaan omana itsenään."

      Asia täytyy nähdä laaja-alaisesti, kuten muidenkin näkökulmasta, jolloin vastaus on eniten haitaksi. =P (Tämäkin viesti on ajateltu toisten käyttäjien näkökulmasta ja tulos on = eniten haittaa.)

      Mitä noihin moderaattoreihin tulee, niin sivustolla on vapaaehtoisia moderaattoreita, Kuka, ketkä, keitä he ovat? Paha mennä sanomaan. Mitä heillä on? Ylläpidon hyväksyntä ja rekisteröity nimimerkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2396
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1444
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      118
      1164
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      338
      1163
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1097
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1005
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      45
      722
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      709
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      700
    10. 50
      684
    Aihe