Nainen ei jäänyt aamupalalle!

Viehättävä ja älykäs nainen tuppautui samaan taksiin ja jatkoille luokseni viime yönä. Kysyin häneltä aamulla, että olisitko lähtenyt mukaani jos olisit ollut selvinpäin. Hänen mielestä miehet kyselevät tyhmiä, johon minä vastasin, että ellet ole hyvä sängyssä niin yritä edes olla hauska. Loput voikin lukea tuolta hieman ylempää.

19

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paha päivä

      *nyt tuli hymy*

    • maitokahvia,

      Tiedätkö itse olevasi todella hyvä..?

      Jos sänky on paskainen, ei aamupalaakaan tee enää niin mieli :)

      • "Tiedätkö itse olevasi todella hyvä..?" Tiedän olevani... vain... hyvä ja vuoteeni ei todellakaan ole edes epäsiisti.


      • cafe au lait,
        modelli kirjoitti:

        "Tiedätkö itse olevasi todella hyvä..?" Tiedän olevani... vain... hyvä ja vuoteeni ei todellakaan ole edes epäsiisti.

        Miksi sitten puolustelet..?

        Et voi olla hyvä.


      • cafe au lait, kirjoitti:

        Miksi sitten puolustelet..?

        Et voi olla hyvä.

        Ei ole muutakaan tekemistä. Onko sinulla?


      • con leche,
        modelli kirjoitti:

        Ei ole muutakaan tekemistä. Onko sinulla?

        On oikeestaan, mutta ei jaksa tehdä. Sulla ei ole sanoja kuvaamaan hyvää, vai onko?


      • con leche, kirjoitti:

        On oikeestaan, mutta ei jaksa tehdä. Sulla ei ole sanoja kuvaamaan hyvää, vai onko?

        On! Mutta ne ovat mielikuvia ja niitä on vaikea ilmaista kirjaimin.


      • juon mustana,
        modelli kirjoitti:

        On! Mutta ne ovat mielikuvia ja niitä on vaikea ilmaista kirjaimin.

        Yritä edes, näyttäisit kuinka olet hyvä :)


      • juon mustana, kirjoitti:

        Yritä edes, näyttäisit kuinka olet hyvä :)

        Älä innostu, voin kuvitella kuinka jo räpläät siellä itseäsi, senkin sairas pirulainen!


      • santsikierros,
        modelli kirjoitti:

        Älä innostu, voin kuvitella kuinka jo räpläät siellä itseäsi, senkin sairas pirulainen!

        Ääh... toi ei ollut hyvä ;)

        Innostun oikeista sanoista, en hutiloiduista mielikuvista!


      • santsikierros, kirjoitti:

        Ääh... toi ei ollut hyvä ;)

        Innostun oikeista sanoista, en hutiloiduista mielikuvista!

        Aamulla kun tiedustelin sitä, että miten sen aamupalan laita on, tai oikeastaan mitä ja miten tämä kyseinen lady sen haluaa. Mutta siinnä vaiheessa huomasin hänen keräilevän korujaan ja vaatteitaan sekä laitttavan korkkareita jalkaan mikä oli tulkittavissa siten, että voin tehdä aamupalani kanssa aivan mitä lystää. Noh, siinnä tilanteessa muuten huusin vielä perään, että miten olisi santsikierros tai oikeastaan olisi pitänyt sanoa santsikierrokset:D


      • laupiassamarialainen
        modelli kirjoitti:

        Aamulla kun tiedustelin sitä, että miten sen aamupalan laita on, tai oikeastaan mitä ja miten tämä kyseinen lady sen haluaa. Mutta siinnä vaiheessa huomasin hänen keräilevän korujaan ja vaatteitaan sekä laitttavan korkkareita jalkaan mikä oli tulkittavissa siten, että voin tehdä aamupalani kanssa aivan mitä lystää. Noh, siinnä tilanteessa muuten huusin vielä perään, että miten olisi santsikierros tai oikeastaan olisi pitänyt sanoa santsikierrokset:D

        ..kumpi nyt sitten sai ja kumpi antoi?? sillä se tuntuu tässä nyt hiertävän...ettet vaan menny ihastumaan leidiin?....voi sinua...


      • laupiassamarialainen kirjoitti:

        ..kumpi nyt sitten sai ja kumpi antoi?? sillä se tuntuu tässä nyt hiertävän...ettet vaan menny ihastumaan leidiin?....voi sinua...

        What the fuck? Ei noista asioista nyt ollut kyse. Silloinhan olisin voinut yhtä hyvin ihastua siihen taxin takapenkkiin, koska kyyti oli yhdenvertainen jos ei jopa parempi.


    • hehheh...

      no onneksi sää olet toooooodella hauska...

      • Ei, vaan juurihan tuossa annoin ymmärtää olevani hyvä, en hauska. Mutta olen yrittänyt kehittää itsessäni juuri tuota hauskaa puolta ja mielestäni olenkin onnistunut siinnä aika hyvin, tosin pientä särmien hiontaa voi vielä olla.....


    • laupiassamarialainen

      ...vaikka olisi hyvä, niin kaikkien kanssa ei vaan mätshää, jos nainen ajatteli sinusta sillain, ettet ollut hänen mieleinen...

    • No jopas! Nouse ens kerralla vähän aikaisemmin: hyvä ruoka, parempi mieli :)
      Ai mut joo, mitä esim. laittasit iltapalaksi?

      • En tiedä mikä hullu se sinäkin olet ja mitä täällä utelet toisten iltapalan teko aikeista, mutta vastaan nyt kuitenkin vaikka en itse syökään mitään iltapaloja.

        -alkuruuaksi. SIIKATARTAR, PIPARJUURIKASTIKETTA JA MALLASLEIPÄÄ

        - pääruuaksi. KERMAINEN ANKANMAKSAKEITTO

        - jälkiruuaksi. JOTAIN JUUSTOJA Cossart Gordon Madeira Malmsey 10 Years Oldin kanssa

        - ruokajuomaksi. Nimbus Estate Chardonnay


      • modelli kirjoitti:

        En tiedä mikä hullu se sinäkin olet ja mitä täällä utelet toisten iltapalan teko aikeista, mutta vastaan nyt kuitenkin vaikka en itse syökään mitään iltapaloja.

        -alkuruuaksi. SIIKATARTAR, PIPARJUURIKASTIKETTA JA MALLASLEIPÄÄ

        - pääruuaksi. KERMAINEN ANKANMAKSAKEITTO

        - jälkiruuaksi. JOTAIN JUUSTOJA Cossart Gordon Madeira Malmsey 10 Years Oldin kanssa

        - ruokajuomaksi. Nimbus Estate Chardonnay

        No mulla nyt vaan sattu olemaan nälkä, niin kiinnosti :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe