Siinnä on kyllä omat hyvät puolensa....

kun palstan virallinen tv-kuulluttaja on lopettanut kuulluttamisen, ei nimittäin tule enää istuttua sohvalla tuijottamassa telkkaria ja näin ollen tulee tehtyä paljon muuta. Mietin vaan, että pitäisiköhän palstalle valita uusi kuuluttaja, mutta mistä sellainen tosi pätevän tänäpäivänä löytäis, jos sinulla on tiedossa joku joka olisi hommasta kiinnostunut, niin voidaan ottaa henkilö koeajalle....rohkeasti vaan greippi daim!

18

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rose29

teen velvollisuuteni itselleni ja ukkoselleni kun kulutan yhteistä aikaamme katselemalla The Walking Dead:iä.
      ukkoseni meni jo nukkuun, niin painelen itsekkin sinne hetken päästä.
      matikkaa tietenkin pitää vähän vie rustata.

• Miehesikö

sen onki?

• rose29
        Miehesikö kirjoitti:

sen onki?

Kyllä. Tuli muutama ahvenkin, mutta niiden rustaamisen jätä ukolleni, hyi.

• roseheart
        Miehesikö kirjoitti:

sen onki?

en ymmärtänyt nyt kysymystäsi, mitä tarkoitat?

• roseheart kirjoitti:

en ymmärtänyt nyt kysymystäsi, mitä tarkoitat?

Mee sit kotiis....päävati!

• roseheart
        modelli kirjoitti:

Mee sit kotiis....päävati!

olen kotona.
        hanki emäntä, tarviit todellakin piiskaa.

• roseheart kirjoitti:

olen kotona.
        hanki emäntä, tarviit todellakin piiskaa.

No mee sit ulos ja hanki itte ittelles elämä.....voin tulla piiskaamaan sua, jos haluat kokea jotai mitä et siinnä sun anemisessa parisuhteessas saa.

• roseheart
        modelli kirjoitti:

No mee sit ulos ja hanki itte ittelles elämä.....voin tulla piiskaamaan sua, jos haluat kokea jotai mitä et siinnä sun anemisessa parisuhteessas saa.

mikä sinua vaivaa? pyysiin hankkii emännän(joka piiskaa sulle käytöstapoja) enkä elämää.
        elämiä on yksi jolloin saat harvan tilaisuuden elää oikein.

minua ei tarvi piiskata kun en ole pahoja tehnytkään.
        taidat tarvita vähän auttavaa kättä, jolloin emäntä hoitaa noi aidan sisällä pysymiset ettei tarvi viedä korvasta.

• roseheart kirjoitti:

mikä sinua vaivaa? pyysiin hankkii emännän(joka piiskaa sulle käytöstapoja) enkä elämää.
        elämiä on yksi jolloin saat harvan tilaisuuden elää oikein.

minua ei tarvi piiskata kun en ole pahoja tehnytkään.
        taidat tarvita vähän auttavaa kättä, jolloin emäntä hoitaa noi aidan sisällä pysymiset ettei tarvi viedä korvasta.

Ei mua mikään vaivaa ja mä pyysin sua ottamaan yhteyttä jos se sinun elämä tuntuu tylsältä:D Ja mitä auttavan käteen tulee niin sain eillen pokerissa täydenkäden millä kuittasin itselleni joululahjan....tosin ehdin kyllä häviämään sen vielä monta kertaa ennen joulua. Joo kunhan et vedä jormasta!

• roseheart
        modelli kirjoitti:

Ei mua mikään vaivaa ja mä pyysin sua ottamaan yhteyttä jos se sinun elämä tuntuu tylsältä:D Ja mitä auttavan käteen tulee niin sain eillen pokerissa täydenkäden millä kuittasin itselleni joululahjan....tosin ehdin kyllä häviämään sen vielä monta kertaa ennen joulua. Joo kunhan et vedä jormasta!

minä en muista(ohi mennyt vai huono muisti) että olisit jossain vaiheessa pyytänyt, jos et ole erehtynyt henkilöstä?
        mutta miten piristäisit?(kyllä tässä levottomuutta on väliin pinnassa ollut)
        emäntähän siitä jormasta vetelis enkä minä. mullaha on jo vedettävä joka ilta kun viereen lusikkaan miehen otan.

kiva kuulla voitosta.
        tulis voitto tännekkin jolloin pystyy myös kuittaa muiden lahjat.
        25 lapsia ja pareille lahjat sitten omat lapset( nyt saa säästää ja kiristää toden teolla vyötä).
        joskus kannattaa pysyä vaan kotona ja suvusta erossa kun muistaminen verottaa kukkaroa tai muuten harmittaa todella.

• roseheart
        modelli kirjoitti:

oho, taisin pelotella modellia 8)
        ihan normaalia, jätti nyt asian kesken.

• roseheart kirjoitti:

oho, taisin pelotella modellia 8)
        ihan normaalia, jätti nyt asian kesken.

Ei!! Vaan nyt aikaa kun noi duuni hässäkät tossa pöydällä määrää...... mitkä pitää hoitaa pois ennen lomaa. Jo mä teen rahalla kaikki onnelliseksi, tai ostan itselleni taas hetken rauhan:D

• roseheart
        modelli kirjoitti:

Ei!! Vaan nyt aikaa kun noi duuni hässäkät tossa pöydällä määrää...... mitkä pitää hoitaa pois ennen lomaa. Jo mä teen rahalla kaikki onnelliseksi, tai ostan itselleni taas hetken rauhan:D

Kiirehän taitaa olla yleistä.
        niin, täälläkin iltahässäkät. joulukin olisi varmaan pitänyt jo rakentaa mutta kun on lomalla(koulusta) joulua sitten rakennetaan.
        tykkäisin tässä vaiheessa todellakin ajan viedä, tän raaimman kohdan tästä elämästä taas. olla taas siellä posiitivisessa kohdassa ja saanut pikku ongelmat pois päivästä.
        Ei se raha kasva puissa jos kasvais, kylvesin sitä. ei rahalla onnee saavuteta mutta haaveita helpompi toteuttaa..
        minusta on todella ihana kuulla että teillä menee rahallisesti hyvin.

• niin?

Kuka on palstan virallinen tv-kuuluttaja? Ketä tarkoitat?

• Pölö.

Siiseliä se tarkoittaa.

• Älä ole noin utelias, ihankuin joku kissa.

• Salkkarit alkaa puolelta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      86
      2049
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe