Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

1. Jatka lausetta.....

Dibe di dyy se .......... http://youtu.be/NgBQJDQbeFA
    Miehen logiikka
    23
    93
  2. Get a fucking life!

http://youtu.be/bwvpIts15Ws
    Miehen logiikka
    0
    93
  3. Mitä Suomalainen pelkää?

Itse pelkään kuolemaakin enemmän sitä, että joutuisin Suomessa kohtaamaan oikeuslaitoksen ja kärsimään sen päätökset.
    Miehen logiikka
    8
    93
  4. Menestykseni salaisuus!

Karkeloin ja ratkean riemusta kun muita vituttaa. Olen pitkä, komea mutta ilkeä mies. Puhun kuin papukaija. Kaikki on mu
    Miehen logiikka
    7
    93
  5. Poliisi pyytää apua!

Nyt tarvitaan palstan eunukeilta ja läskiperse jankuttajilta tunnustuksia. Poliisi etsii henkilöä joka on saattanut olla
    Miehen logiikka
    7
    92
  6. Wellcome El Mundo

Neljän vuoden odotus päättyy, MM-kisat ovat taas täällä! Jalkapallon 20. MM-lopputurnaus pelataan 12.6.-13.7 jona aikana
    Miehen logiikka
    13
    92
  7. Yleistä asiaa...

Onko liike (nopeus) sinulle tärkeämpi kuin päämäärä? Olipa kyse sitten mistä tahansa. Osaatko arvioida miten saavutat pä
    Miehen logiikka
    0
    92
  8. KUKKO KIEKUU!!!!!

Mä vaan tuuraan tuota yhtä vempulaa.....
    Miehen logiikka
    2
    92
  9. Omista taivaankappale palstalaiselle...

ja lahjoita hänelle menolippu sinne, ostamalla se minulta. Rahat käytetään minun ja erään toisen palstalaisen hyväntekev
    Miehen logiikka
    21
    92
  10. Kuka on samaa mieltä?

Ei tarvitse olla.....Naiset osaavat kirjoittaa ja keskustella suhteen ulkopuolella, mutta miehen kenen kanssa ovat/ollee
    Miehen logiikka
    5
    92
  11. Kuinka moni...

palstan naisista on jo ottanut tai aikoo ottaa lähitulevaisuudessa (((modelli))) tatuoinnin itselleen. Miehetkin voivat
    Miehen logiikka
    17
    92
  12. Vähänkö alkoi naurattamaan...

toi "luotsi"= seilori juttu täällä suomi24:llä "Luotsi on keskustelupalstoilla ja chatissa vapaaehtoisesti toimiva akt
    Miehen logiikka
    0
    92
  13. Kerro terveiset jollekin entiselle...

tai nykyiselle palstalaiselle. -modelli palstalle piisiä pukkaa, genio imee hikistä sukka......siinnä meni terveiset Gen
    Miehen logiikka
    3
    92
  14. Ahah! Täällä on käynyt siivooja.

No hyvä vois poistaa kokonaan tuon arkiston tai ainakin meikäläisen viestit, kun siellä on mun peniskuvista tilinumeroih
    Miehen logiikka
    2
    91
  15. Modellin aamu-venttiili...

Kolme korii keppanasta kesään, kohta modelli lähtee tsekkaa pesää, punkusta ei päivääkään, jonka jälkeen ei huolen häivä
    Miehen logiikka
    6
    91
  16. Mitä nainen tarkoittaa?

Kun nainen sanoo ettei tahdo, mutta kun ottaa naista kädestä kiinni puristaa ja vääntää, niin tahtoo kuitenkin. Onko täm
    Miehen logiikka
    11
    91
  17. Moi! Tarjoo jotain juotavaa.....

tulin just paarista himaan tympääntyneenä kun toi tarjonnan laki käveli kysynnän yli ja siksi ei nyt oikein napannut. Ko
    Miehen logiikka
    1
    91
  18. Olisiko aika

listata palstan pukit? :) 1). modelli..ei tarvitse perusteluja 2). Genio....kahdella kaadollaan...ei siis neitsyt.
    Miehen logiikka
    11
    91
  19. Tämä suomettunut maailman pelastaminen

alkaa saada absoluuttisen Idiotismin multihuipentuman leiman. "Tulli otti kiinni nuuska-miehen", kuljetti salaa apostoli
    Sinkut
    1
    91
  20. Päriseekö nelonen?

Koska nelos olut tulee kauppojen hyllyille, aijon itse juhlistaa historiallista tapahtumaa...ainakin kaksi viikkoa. Mieh
    Sinkut
    8
    91