modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8849
Seksin korvike atomeina.
NH4Cl E-koodi on E510. Miksi Suomesa käyttetään seksin korvikkeita enemmä kuin missään muussa maassa?080- 080
- 1080
Visainen ketutus= nostaa taas häntäänsä...
Tiedoksi palstalle, sekä muille vatipäille, FB:ssä ja muualla päivystäville kusipäille: NYT ON TIEDOSSA, ETTÄ TÄNÄ VIIKO880Voiko koiran nenän puuteroida?
ERROR :D 9 tuntia sitten modelli kirjoitti- ... palstaa ilahduttavat läsnäolollaan.....näihin sanoihin päätät tämän test780Etsintäkuullutusko?
Sain tossa äsken viestä, että aaveet ois mun perässä. Mulla ei ole mitään selvitettävää, eikä hampaankolossa jos olette080Kaverisi pyytääkin sinulta..
Lainaksi vaimoasi/tyttöystävääsi/äitiäsi/siskoasi, mitä vastaat hänelle?180Vetäkää kädestänne:D
Täällä ei tunneta sanontoja "vituttaa kuin pientä oravaa" (en ole nähnyt oravia), antaa pakit, niuhottaa, ja puutkin ova080Man of Alcohol & Sex
Trailer by MiehenLogikkaBrosAssHoles "Olipa kerran maalaisjuntti, joka oli mummonnäköinen ja joka sahasi puuta ja sa080Aijon esittää kaikille niille ml-logiikassa kirjoittaneille....
henkilöille vahingonkorvausvaatimuksen jotka ovat yrittäneet mustamaalata tai ovat muuten aiheuttaneet minulle ja minun1380Palsta ambassador was here!
Miehet eduskunnassa herätkää ja pistäkää ne tyhjäpää ämmät ruotuun, nyt on hyvä paikka käydä kauppaa poliittisilla päätö080Who Figure?
street credibility!!!! fucking aas holes=rear vents. http://dic.academic.ru/pictures/wiki/files/75/King_Kong_2005_T379Maanantai on paras päivä
mennä kaljalle, saat olla melko rauhassa tuopposes kanssa ja lukea vaikka lehteä. Tosi rentouttavaa:D ei ole äidin ja is079Se, mikä paisuu myötätuulessa, kutistuu vastatuulessa tai kylmäs
Aina kun joku ruikuttaa sinulle kurjuuttaan, voit valita, yhdytkö ruikutukseen vai osoitatko, että elämässä on myönteine179Mun piti tavata yksi neito eillen Mäkissä, mut muija on kadonnut
kuin uistin jokeen tai kossupullon korkki erämaahan....joten päätin sitten viihdyttää itseäni. - Ja mitäs teille? - Mit079Mikä maksaa?
Olen käynyt Suomi24:ssä, Moskovassa, Rööperissä. Mietiskelin aina missä syy on etten jäädä voi. Pipo päässä pakkasella,279Hästäkki!
Ylpeä palstalainen esittäytyy, yhden näppis virheen vuoksi jäi L kirjoittamatta. Hallitsen suomen kielen hienosti – sai1279Voiko naisiin luottaa?
Oma mielipiteeni on se, että kyllä voi, ainakin tässä. Mies on tällöinkin väärintekijä jos hän ei lopeta seurustelua nai879Hemmetti! Olen tullut tuntia...
liian aikaisin ruokatunnille eihän täällä ole ketään. No safkaa odotellessa, aletaan sellaista, että mä sanon jonkun san2178Wellcome El Mundo
Neljän vuoden odotus päättyy, MM-kisat ovat taas täällä! Jalkapallon 20. MM-lopputurnaus pelataan 12.6.-13.7 jona aikana1378