modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
- 2393
- 093
Mitä Suomalainen pelkää?
Itse pelkään kuolemaakin enemmän sitä, että joutuisin Suomessa kohtaamaan oikeuslaitoksen ja kärsimään sen päätökset.893Menestykseni salaisuus!
Karkeloin ja ratkean riemusta kun muita vituttaa. Olen pitkä, komea mutta ilkeä mies. Puhun kuin papukaija. Kaikki on mu793Poliisi pyytää apua!
Nyt tarvitaan palstan eunukeilta ja läskiperse jankuttajilta tunnustuksia. Poliisi etsii henkilöä joka on saattanut olla792Wellcome El Mundo
Neljän vuoden odotus päättyy, MM-kisat ovat taas täällä! Jalkapallon 20. MM-lopputurnaus pelataan 12.6.-13.7 jona aikana1392Yleistä asiaa...
Onko liike (nopeus) sinulle tärkeämpi kuin päämäärä? Olipa kyse sitten mistä tahansa. Osaatko arvioida miten saavutat pä092- 292
Omista taivaankappale palstalaiselle...
ja lahjoita hänelle menolippu sinne, ostamalla se minulta. Rahat käytetään minun ja erään toisen palstalaisen hyväntekev2192Kuka on samaa mieltä?
Ei tarvitse olla.....Naiset osaavat kirjoittaa ja keskustella suhteen ulkopuolella, mutta miehen kenen kanssa ovat/ollee592Kuinka moni...
palstan naisista on jo ottanut tai aikoo ottaa lähitulevaisuudessa (((modelli))) tatuoinnin itselleen. Miehetkin voivat1792Vähänkö alkoi naurattamaan...
toi "luotsi"= seilori juttu täällä suomi24:llä "Luotsi on keskustelupalstoilla ja chatissa vapaaehtoisesti toimiva akt092Kerro terveiset jollekin entiselle...
tai nykyiselle palstalaiselle. -modelli palstalle piisiä pukkaa, genio imee hikistä sukka......siinnä meni terveiset Gen392Ahah! Täällä on käynyt siivooja.
No hyvä vois poistaa kokonaan tuon arkiston tai ainakin meikäläisen viestit, kun siellä on mun peniskuvista tilinumeroih291Modellin aamu-venttiili...
Kolme korii keppanasta kesään, kohta modelli lähtee tsekkaa pesää, punkusta ei päivääkään, jonka jälkeen ei huolen häivä691Mitä nainen tarkoittaa?
Kun nainen sanoo ettei tahdo, mutta kun ottaa naista kädestä kiinni puristaa ja vääntää, niin tahtoo kuitenkin. Onko täm1191Moi! Tarjoo jotain juotavaa.....
tulin just paarista himaan tympääntyneenä kun toi tarjonnan laki käveli kysynnän yli ja siksi ei nyt oikein napannut. Ko191Olisiko aika
listata palstan pukit? :) 1). modelli..ei tarvitse perusteluja 2). Genio....kahdella kaadollaan...ei siis neitsyt.1191Tämä suomettunut maailman pelastaminen
alkaa saada absoluuttisen Idiotismin multihuipentuman leiman. "Tulli otti kiinni nuuska-miehen", kuljetti salaa apostoli191Päriseekö nelonen?
Koska nelos olut tulee kauppojen hyllyille, aijon itse juhlistaa historiallista tapahtumaa...ainakin kaksi viikkoa. Mieh891