Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8849

1. Seksin korvike atomeina.

NH4Cl E-koodi on E510. Miksi Suomesa käyttetään seksin korvikkeita enemmä kuin missään muussa maassa?
    Sinkut
    0
    80
  2. Get a fucking life!

http://youtu.be/bwvpIts15Ws
    Miehen logiikka
    0
    80
  3. Taksi tuli pihaan!

Käyn kysyy mitä se haluu, pieni hetki.
    Miehen logiikka
    10
    80
  4. Visainen ketutus= nostaa taas häntäänsä...

Tiedoksi palstalle, sekä muille vatipäille, FB:ssä ja muualla päivystäville kusipäille: NYT ON TIEDOSSA, ETTÄ TÄNÄ VIIKO
    Miehen logiikka
    8
    80
  5. Voiko koiran nenän puuteroida?

ERROR :D 9 tuntia sitten modelli kirjoitti- ... palstaa ilahduttavat läsnäolollaan.....näihin sanoihin päätät tämän test
    Miehen logiikka
    7
    80
  6. Etsintäkuullutusko?

Sain tossa äsken viestä, että aaveet ois mun perässä. Mulla ei ole mitään selvitettävää, eikä hampaankolossa jos olette
    Sinkut
    0
    80
  7. Kaverisi pyytääkin sinulta..

Lainaksi vaimoasi/tyttöystävääsi/äitiäsi/siskoasi, mitä vastaat hänelle?
    Miehen logiikka
    1
    80
  8. Vetäkää kädestänne:D

Täällä ei tunneta sanontoja "vituttaa kuin pientä oravaa" (en ole nähnyt oravia), antaa pakit, niuhottaa, ja puutkin ova
    Miehen logiikka
    0
    80
  9. Man of Alcohol & Sex

Trailer by MiehenLogikkaBrosAssHoles "Olipa kerran maalaisjuntti, joka oli mummonnäköinen ja joka sahasi puuta ja sa
    Miehen logiikka
    0
    80
  10. Aijon esittää kaikille niille ml-logiikassa kirjoittaneille....

henkilöille vahingonkorvausvaatimuksen jotka ovat yrittäneet mustamaalata tai ovat muuten aiheuttaneet minulle ja minun
    Miehen logiikka
    13
    80
  11. Palsta ambassador was here!

Miehet eduskunnassa herätkää ja pistäkää ne tyhjäpää ämmät ruotuun, nyt on hyvä paikka käydä kauppaa poliittisilla päätö
    Anoppi ja appi
    0
    80
  12. Who Figure?

street credibility!!!! fucking aas holes=rear vents. http://dic.academic.ru/pictures/wiki/files/75/King_Kong_2005_T
    Miehen logiikka
    3
    79
  13. Maanantai on paras päivä

mennä kaljalle, saat olla melko rauhassa tuopposes kanssa ja lukea vaikka lehteä. Tosi rentouttavaa:D ei ole äidin ja is
    Miehen logiikka
    0
    79
  14. Se, mikä paisuu myötätuulessa, kutistuu vastatuulessa tai kylmäs

Aina kun joku ruikuttaa sinulle kurjuuttaan, voit valita, yhdytkö ruikutukseen vai osoitatko, että elämässä on myönteine
    Miehen logiikka
    1
    79
  15. Mun piti tavata yksi neito eillen Mäkissä, mut muija on kadonnut

kuin uistin jokeen tai kossupullon korkki erämaahan....joten päätin sitten viihdyttää itseäni. - Ja mitäs teille? - Mit
    Miehen logiikka
    0
    79
  16. Mikä maksaa?

Olen käynyt Suomi24:ssä, Moskovassa, Rööperissä. Mietiskelin aina missä syy on etten jäädä voi. Pipo päässä pakkasella,
    Miehen logiikka
    2
    79
  17. Hästäkki!

Ylpeä palstalainen esittäytyy, yhden näppis virheen vuoksi jäi L kirjoittamatta. Hallitsen suomen kielen hienosti – sai
    Miehen logiikka
    12
    79
  18. Voiko naisiin luottaa?

Oma mielipiteeni on se, että kyllä voi, ainakin tässä. Mies on tällöinkin väärintekijä jos hän ei lopeta seurustelua nai
    Miehen logiikka
    8
    79
  19. Hemmetti! Olen tullut tuntia...

liian aikaisin ruokatunnille eihän täällä ole ketään. No safkaa odotellessa, aletaan sellaista, että mä sanon jonkun san
    Miehen logiikka
    21
    78
  20. Wellcome El Mundo

Neljän vuoden odotus päättyy, MM-kisat ovat taas täällä! Jalkapallon 20. MM-lopputurnaus pelataan 12.6.-13.7 jona aikana
    Miehen logiikka
    13
    78