Mielestäni tällä palsta ei kenelläkään säteile sen vertaa, että kenenkään olisi syytä nauttia jodi pitoisia tabletteja.
Syökää jodia!
23
69
Vastaukset
Jozo suolaan on lisätty riittvästi kalumjodidia.
Turha join syönti on vahingollista ja typerää pelleilyö omalla terveydella
Kyllä se tiedoitetaan virallisesti, jos on tarpeen, äläole paniikissa turhaanMikä ihmeen Jozo? oot sä jotain jojo miehiä, osaat sä kävelevän koiran, pyramidin tai raketin, monta kertaa oot saanu sen jojon daijuun?
Poika, olen jopa valmistanut Jozoa tilapäihommana ja minulla ona kemia ja raioaktiivisuus hallussa
Äl auo tyhmää päätäsiEt sä mua määrää! jojo-mies
- Johan_7
Kirjoitat kaveri asiaa!
- Johan_7
anzzy kirjoitti:
moelli mene nyt vaan maate ei sinua enää kukaan lue
Perkele, sai vähän fiksata nikin pyydystämistä.
saimpas sen. - kiiltoturhake
anzzy kirjoitti:
moelli mene nyt vaan maate ei sinua enää kukaan lue
Mutta paljon sitä pitäisi sitten syödä? Onko muka ruokasuolassa riittävästi?
Paitsi sama kai se.. Tässä mutaatioista taitaa olla vain hyötyä tulevaisuudessa :\ - kiiltoturhake
kiiltoturhake kirjoitti:
Mutta paljon sitä pitäisi sitten syödä? Onko muka ruokasuolassa riittävästi?
Paitsi sama kai se.. Tässä mutaatioista taitaa olla vain hyötyä tulevaisuudessa :\Anzy. Mut liikaa suolaahan pitäisi välttää. Yleensä en muista lisätä tuokaan, joten se puoli on hallinnassa. Mutta miksi sinun on pitänyt tehdä suolaa itse? Sitähän on kaikkialla saatavissa!
- kiiltoturhake
kiiltoturhake kirjoitti:
Anzy. Mut liikaa suolaahan pitäisi välttää. Yleensä en muista lisätä tuokaan, joten se puoli on hallinnassa. Mutta miksi sinun on pitänyt tehdä suolaa itse? Sitähän on kaikkialla saatavissa!
ääh, siis ruokaan. Olen uus-avuton kokkaushommissa..
kiiltoturhake kirjoitti:
ääh, siis ruokaan. Olen uus-avuton kokkaushommissa..
Taikka vanha-avuton. Mä en tiedä montaa ihmistä, joilla on haluna kirjoittaa sääliä herättävällä nikillä.
Tyyppi söpöttää täällä.- twinklinstar
dazu kirjoitti:
Taikka vanha-avuton. Mä en tiedä montaa ihmistä, joilla on haluna kirjoittaa sääliä herättävällä nikillä.
Tyyppi söpöttää täällä.Ymmm??? >:)
Nohniin. Nyt ei pitäis enää säälittää. kiiltoturhake kirjoitti:
Anzy. Mut liikaa suolaahan pitäisi välttää. Yleensä en muista lisätä tuokaan, joten se puoli on hallinnassa. Mutta miksi sinun on pitänyt tehdä suolaa itse? Sitähän on kaikkialla saatavissa!
En käytä suolaa paljon,´muuten, kui tropiikissa thikoilee liikaa suolaa pois
Pansuolapurkki riittää pari vuotta
EI PIDÄ SYÖDÄ
LIIKA JODI LISÄÄ KILPIRAUHASTOIMINTAA LIIKAA JA TULEE BASEDOVINTAUTI
SE TEKEE YLIVILKKAKSI JA VIE RUOKAHALU JA TULEE UNETTOMAKSI
JA LEVOTTOMAKSI, KUTEN LIIKA KAHVINJUONTI- kiiltoturhake
Aaa.. jaaha :) Liikaa unettomuutta jo on. Mikäs nyt neuvoksi?
Mulla taitaa olla kilpirauhanen täynnä jodia jo muutenkin. Ihan siltä varalta, että asuinpaikkakunnalleni rakennettaisiin ydinvoimala.
- kiiltoturhake
Suomeen pitäisi saada muuta, mutta parempaa vaihtoehtoa ei ole keksitty :\
nm, kiiltoturhake eli twinklinstar
Eiku siis tuota en oikein ymmärtänyt. Miksi pidit sitä sääliä herättävänä? - kiiltoturhake
kiiltoturhake kirjoitti:
Eiku siis tuota en oikein ymmärtänyt. Miksi pidit sitä sääliä herättävänä?Meen nukkumaan. Jäitte näköjään syyttelemään toisianne, kun ihmettelin minne katositte? Ihan oikeasti en kyllä ollut kumpikaan teistä.
(Ihan kuin tuntisi olevansa oikeasti turhake)
Hyvää Yötä :) kiiltoturhake kirjoitti:
Eiku siis tuota en oikein ymmärtänyt. Miksi pidit sitä sääliä herättävänä?No, mulla vain on sellainen tunne-elämä, että jos joku luulee olevansa turhake, niin koen sen säälittävänä.
Mä meinasin kans jo nukkumaan, niin katosin. Hyvää huomenta, ku heräät.
Sinähän kerran jo valitit sellaisia oireita
vie apteekkiin hävitettäväksi vaan joipillerit ja Jozon sijaa PansuolaaMulla on juuri sellaisia oireita, mitä tuossa yllä pistit. En tietenkään syö jodipillereitä, mut käytin sitä ennen antibiootin sijasta. Nyt mieluummin antibioottia, kun kokemukset jodista on helvetilliset.
dazu kirjoitti:
Mulla on juuri sellaisia oireita, mitä tuossa yllä pistit. En tietenkään syö jodipillereitä, mut käytin sitä ennen antibiootin sijasta. Nyt mieluummin antibioottia, kun kokemukset jodista on helvetilliset.
Anoppi koohotti jodipurkin Tshernbylin aikaan
Heitin pois jo vuosia sitten.
Jodi oli vain bisnestä lääketehtailla, ei sitä kukaan Suomessa tarvinnut
Olen varjoainekuvauksissa saanut suoneen jodi21 isotooppia ja käskettiin juomaan paljon.
Kysyin:"Kaljaako?"
Lääkäri sanoi, että vaikka koppa kaljaa olisi hyvä.
Sain Pätevä syyn kaljoitella pari päivää ;)anzzy kirjoitti:
Anoppi koohotti jodipurkin Tshernbylin aikaan
Heitin pois jo vuosia sitten.
Jodi oli vain bisnestä lääketehtailla, ei sitä kukaan Suomessa tarvinnut
Olen varjoainekuvauksissa saanut suoneen jodi21 isotooppia ja käskettiin juomaan paljon.
Kysyin:"Kaljaako?"
Lääkäri sanoi, että vaikka koppa kaljaa olisi hyvä.
Sain Pätevä syyn kaljoitella pari päivää ;)Täytyy varmaan alkaa ryyppään, että uni tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624779- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843487
- 803250
- 481741