(((FUCK))) headache

Carmichael Rd 12:50

Mä en vihaa kenenkään vauvoja:D Onneksi siellä Suomessa vauvat ja hauvat ovat piilossa kaikelta tältä paskalta, mitä sivistykseksi kutsutaan.

http://bit.ly/1Be4nKJ

12

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runontaja off

      Vieläkö olet olevinasi Bermudalla?

      • Joo 2 paivaa piaisi viala repia mielikuvituksellista olemista.


      • heheeeee
        modelli kirjoitti:

        Joo 2 paivaa piaisi viala repia mielikuvituksellista olemista.

        Mihin ää:n pilkut hävisi, kun ne vielä tunti sitten löytyi?;=)


      • Che
        modelli kirjoitti:

        Joo 2 paivaa piaisi viala repia mielikuvituksellista olemista.

        Onx bermuttaret viala nialaissut mallit?


      • Che kirjoitti:

        Onx bermuttaret viala nialaissut mallit?

        Ei täällä valkoisella huumeista ja tatuoinneista vapaalla miehellä ole mitään jakoa iskeä naista.

        Sun pitää olla musta, tatuoitu ja kaiken maailman huumeilla trimmattu atleetti, sekä täytyy pitää älytöntä meteliä. Oikeesti tää on aika kuvottavaa meinikiä, vaikka meikäläinenkin on aika liemissä keitetty.

        Onneksi maisema vaihtui tänään.

        ps. kentällä oma läppäri ja ääkköset pelittää.


      • runontaja off
        heheeeee kirjoitti:

        Mihin ää:n pilkut hävisi, kun ne vielä tunti sitten löytyi?;=)

        Modelli teki BloodBrotherit, se missään ole käynyt.


      • modelli kirjoitti:

        Ei täällä valkoisella huumeista ja tatuoinneista vapaalla miehellä ole mitään jakoa iskeä naista.

        Sun pitää olla musta, tatuoitu ja kaiken maailman huumeilla trimmattu atleetti, sekä täytyy pitää älytöntä meteliä. Oikeesti tää on aika kuvottavaa meinikiä, vaikka meikäläinenkin on aika liemissä keitetty.

        Onneksi maisema vaihtui tänään.

        ps. kentällä oma läppäri ja ääkköset pelittää.

        Upeaa! (netti)imagon on pelastettu, kun ääkköset ja öökköset löytyy!

        Voihan Blodbrother! ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Upeaa! (netti)imagon on pelastettu, kun ääkköset ja öökköset löytyy!

        Voihan Blodbrother! ;-)

        Yritin ainakin kolmella eri komennolla saada siitä näppiksestä scandi kirjaimet,tietysti olis voinut hakea ne merkistosta.....ei jaksa:D


      • ahaaaaaaaaaaaaa
        modelli kirjoitti:

        Yritin ainakin kolmella eri komennolla saada siitä näppiksestä scandi kirjaimet,tietysti olis voinut hakea ne merkistosta.....ei jaksa:D

        Olit kirjautunut sisään vähän ennen kahdeksaa ja käytit omaa läppäriä ja tunnin päästä sitten päätitkin lennosta vaihtaa toiseen koneeseen, jossa ääkköset ei löydy.


      • (((FUCK)))
        ahaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Olit kirjautunut sisään vähän ennen kahdeksaa ja käytit omaa läppäriä ja tunnin päästä sitten päätitkin lennosta vaihtaa toiseen koneeseen, jossa ääkköset ei löydy.

        Joo nähdään tänään Myllypuron ostarilla....ja nyt rannalle. Miten selität tämän, etten pysty täältä kirjautumaan Suomi24 sivuille?

        http://bit.ly/1xvyYSP


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe