liian aikaisin ruokatunnille eihän täällä ole ketään. No safkaa odotellessa, aletaan sellaista, että mä sanon jonkun sananveivauksen ja te yritätte veivata sen oikeaan muotoon.....no tässä tulee eka : -nastamuumio-
Hemmetti! Olen tullut tuntia...
21
78
Vastaukset
- niin?
Sinä olet muumio, mutta et nasta, joten sanotaan y.b.
- niin?
modelli kirjoitti:
Miksi et ole koulussa tai töissä?
Miksi sinä et ole?
- niin?
modelli kirjoitti:
Tulin lounaalle.
Miksi haluat kertoa sen meille?
niin? kirjoitti:
Miksi haluat kertoa sen meille?
Koska kysyit...pahvi ja nyt häivy, en halua olla tekemisissä tyhmien ihmisten kanssa.
- niin?
modelli kirjoitti:
Sun juttujen perusteella voisin väittää, että et ole ihan kartalla.
Minulla on sinua Ikävä :)
- niin?
modelli kirjoitti:
Nyt tuli ruoka...nyt nyt pitää mennä.
sellaista aina ;)
- niin?
modelli kirjoitti:
Mieluumin pyy oksalla kuin pizza.
Luulin, että menit jo. Kun on Ikävä ;)
niin? kirjoitti:
Luulin, että menit jo. Kun on Ikävä ;)
Vasta yhdeltä....meen mutta en tiedä vielä minne:D
- niin?
modelli kirjoitti:
Vasta yhdeltä....meen mutta en tiedä vielä minne:D
Sitten vasta. Ikävä on.
niin? kirjoitti:
Sitten vasta. Ikävä on.
Ikävän voi aina kääntää vihaksi, varsinkin jos on nainen. Suosittelen kokeilemaan siitä saa kuulema siistit kiksit, mutta huonoja puolia siinnä on se, että siinnä voi hurahtaa elämä ohi.
- niin?
modelli kirjoitti:
Ikävän voi aina kääntää vihaksi, varsinkin jos on nainen. Suosittelen kokeilemaan siitä saa kuulema siistit kiksit, mutta huonoja puolia siinnä on se, että siinnä voi hurahtaa elämä ohi.
Voi kun sä et ole nyt yhtään kartalla, mustanaamio.
niin? kirjoitti:
Voi kun sä et ole nyt yhtään kartalla, mustanaamio.
Ai en vai? No toi sun vastaus ainakin oli oikein...vai oliko se vain sattumaa....vai onko meillä kenties joku astraali yhteys?
- niin?
modelli kirjoitti:
Ai en vai? No toi sun vastaus ainakin oli oikein...vai oliko se vain sattumaa....vai onko meillä kenties joku astraali yhteys?
Olen hyvinhyvin astraali ja telepaattinen enneuni-ihminen.
niin? kirjoitti:
Olen hyvinhyvin astraali ja telepaattinen enneuni-ihminen.
Meikäläinen on ollut viime aikoina erttäineritäin aamu-uninen, joten saattaa olla paikallaan pistäytyä Kosmoksessa lataamassa akut.
- niin?
modelli kirjoitti:
Meikäläinen on ollut viime aikoina erttäineritäin aamu-uninen, joten saattaa olla paikallaan pistäytyä Kosmoksessa lataamassa akut.
Putosin kartalta, jos siellä olinkaan. Palataan.
Koska ensimmäinen oli vaikea niin täytyneen helpottaa seuraavaa, mikä tulee tässä -Tankannu Rukan edessä-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on897993- 837958
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1726151- 115375
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585158En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛224231Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53960- 393790
- 373769
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..393586