modelli

Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti. 
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta. 
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8849
- 13205
- Asia aihe koskien suomi24...ml-palstan sivujen toimintaa teknisesti. Eli, oletteko havainneet sivustoissa hitautta tai/ja jumitusta esim. paluu edel32204
- Iloinen suomi24 käyttäjäTällainen tuli vastaan kun etsin tietoa Java:sta ja Googlasin tietoja. Kaveri oli ilmeisemmin tullut beta:nsa päähän ja8203
- Kenen palstalaisen kanssa...haluaisit tanssia Säkkijärven polkkaa läpi yön? Itse voisin kokeilla y.b:tä tai T_T:tä6203
- Onko keneläkään muulla kokemusta...nymfo naisesta, mihin suhde loppui, miten olette tulleet toimeen, onko sinulla aikaa itsellesi.Mielipiteeni ei välttämät2202
- Hei! olen modelli...ja aina kun olen Suomessa niin lueskelen ja sössään täällä ml-palstalla.9201
- Miksi palstalla ei ole takuuvarmaa jyystäjämuijaa?Millainen biker-tyttö on nais puolinen "Bicky R" tai sellainen niin kuin Hannibal Lecter on, sosiaalinen, älykäs ja mik8199
- 17198
- YTN:t vastaa rehellisesti.comKysymys tullaan asettelemaan siihen muotoon, että YTN:t vastaa: Mikä siinnä oikeesti mättää, että ATM:lle ei voi antaa19197
- Windows 8Kahden käyttökokemus päivän jälkeen olen valmis poistamaan kyseisen päivityksen ja siirtymään takaisin 7aan. Oikeesti to29197
- AutofiktioNyt kun olen taas vastuussa vain omasta itsestäni, niin saatan piipahtaa täällä vuodattamassa ajatuksen virtaa. Minun on3197
- Kenen palstalaisen kanssa,tai sanotaan, että kenen suomalaisen kanssa et ole koskaan, tai siis sanotaanko, että kenen skandinavialaisen kanssa hal7196
- Ketkä palstan naisista....uskaltaa tunnustaa uskovansa siihen, että joku sammakoista on oikea prinssi ja kokeilleensa suudelmaa lammikon kaikkien26194
- Saako mäkiautolla...ajaa kännissä ilman vaatteita Suomessa suoralla tiellä ilman valoja 2päällä kypärättä?19193
- Olen miettinyt aloittaa jonkun lisäravinnekuurin....mutta en oikein tiedä mikä minulle sopisi parhaiten. Pari selvää päivää ja naama roikkuu kuin mopsilla, mutta tällä viik38193
- Järki vs. voimatazkatMitä v--tua? Olisko kannattanut kuunella opee ja käydä koulut loppuun. Näissä porukoissa ei juuri neropatteja pyöri, eiv10193
- 13191
- Adressi: kannabis kauppoihin jailotalot sosiaalitoimen yhteyteen. Pyrokratia jyllää, kansalaisten vapautta päättää omista asioistaan kavennetaan koko a9190
- Miksi naiste tunkevat...typerää logiikkaansa tänne palstalle, mutta eivät noudata sitä normaalissa elämässä. Idiootit eivät saa vastata! http5189
- Annan jokaiselle joka haluaa....haukkumanimen ja aloitan ~katiskaruippi? sta Ei ei plussia pleas! ettei toi yx hermostu.13189