Palstalla on kyselty ties mitä, missä, milloin tai kenellä koskaan:D Hah koska olit viimeksi lääkärissä tai putkassa, kas kun ei näin, milloin olit viime kuussa, tai koska olit viimeksi kuussa. Oma suosikkini on aivan ylivoimaisesti kysymys, KUINKA ISO PÄÄ SINULLA ON?
Mikä on vuoden kysymys?
15
216
Vastaukset
Mikä saa miehen nimeämään itsensä julkisella keskustelupalstalla "modelliksi"?
modelli kirjoitti:
tietenkin.
kerran nimmaris, tuli ensiks mieleen nainen. Sit ku kävi ilmi, että nikin takana on mies, ajattelin et hintti. Nyt alkaa näyttää siltä, että sukupuolileikkausta odottava...
Sulla on oikeesti aivan naurettava nimmari. Naurettavimpia, mitä olen täällä nähnyt.Genio.Mente kirjoitti:
kerran nimmaris, tuli ensiks mieleen nainen. Sit ku kävi ilmi, että nikin takana on mies, ajattelin et hintti. Nyt alkaa näyttää siltä, että sukupuolileikkausta odottava...
Sulla on oikeesti aivan naurettava nimmari. Naurettavimpia, mitä olen täällä nähnyt.viimeisenä.............. :D
modelli kirjoitti:
viimeisenä.............. :D
Et sattumoisin satu olemaan se yks kirkkoherra...?
Mut oikeesti. Miksi niin dorka nimmari? En tajua, ellet tosiaan ole vielä dorkempi kuin nimmaris...Genio.Mente kirjoitti:
Et sattumoisin satu olemaan se yks kirkkoherra...?
Mut oikeesti. Miksi niin dorka nimmari? En tajua, ellet tosiaan ole vielä dorkempi kuin nimmaris...pistämään aina paremmax ja toi sun nimmari oli yksi niistä minkä alle piti päästä.
modelli kirjoitti:
pistämään aina paremmax ja toi sun nimmari oli yksi niistä minkä alle piti päästä.
En ole nimennyt itseäni. Se oli joku muu(terkkuja vaan, jos sattuu lukemaan)...
Kyllä paras kysymys on: kuka kuolee?
*näin on*Genio.Mente kirjoitti:
Paras kysymys on: Kenellä täällä ei ole mt-ongelmia?
Toi olis täysin turhaa floodausta, mutta Minä itse sain tehtyä sen kuolema-kysymyksen.
*viiiiiitun ylpeä*PlatosMorbidDust kirjoitti:
Toi olis täysin turhaa floodausta, mutta Minä itse sain tehtyä sen kuolema-kysymyksen.
*viiiiiitun ylpeä*Mut tästä omasta kyssästä tulikin mieleen...
Genio.Mente kirjoitti:
Mut tästä omasta kyssästä tulikin mieleen...
Meinaako heittää lusikan nurkkaan, vai??
Haha! :DPlatosMorbidDust kirjoitti:
Meinaako heittää lusikan nurkkaan, vai??
Haha! :Drikas luopuakseen ainoasta lusikastani...
Genio.Mente kirjoitti:
rikas luopuakseen ainoasta lusikastani...
..jollain nurkat ja isännät sekaisin. Näin on!
Haha! :D
paras kyssä ikinä... Onnistuuko täällä S24 nämä uudistukset ja päivitykset koskaan kaikkia tyydyttävällä tavalla?
Oma vastaus: Sitä päivää ei ole vielä näkynyt!
Etusivulla on taas info huomiseen 5.10, uusiin päivityksiin klo. 8.30 alk. ... että silleen ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2986588Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai495786Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1845236Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614033Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383318Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53293HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523227Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan292998Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112222Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?38998