Palstalla on kyselty ties mitä, missä, milloin tai kenellä koskaan:D Hah koska olit viimeksi lääkärissä tai putkassa, kas kun ei näin, milloin olit viime kuussa, tai koska olit viimeksi kuussa. Oma suosikkini on aivan ylivoimaisesti kysymys, KUINKA ISO PÄÄ SINULLA ON?
Mikä on vuoden kysymys?
15
208
Vastaukset
Mikä saa miehen nimeämään itsensä julkisella keskustelupalstalla "modelliksi"?
modelli kirjoitti:
tietenkin.
kerran nimmaris, tuli ensiks mieleen nainen. Sit ku kävi ilmi, että nikin takana on mies, ajattelin et hintti. Nyt alkaa näyttää siltä, että sukupuolileikkausta odottava...
Sulla on oikeesti aivan naurettava nimmari. Naurettavimpia, mitä olen täällä nähnyt.Genio.Mente kirjoitti:
kerran nimmaris, tuli ensiks mieleen nainen. Sit ku kävi ilmi, että nikin takana on mies, ajattelin et hintti. Nyt alkaa näyttää siltä, että sukupuolileikkausta odottava...
Sulla on oikeesti aivan naurettava nimmari. Naurettavimpia, mitä olen täällä nähnyt.viimeisenä.............. :D
modelli kirjoitti:
viimeisenä.............. :D
Et sattumoisin satu olemaan se yks kirkkoherra...?
Mut oikeesti. Miksi niin dorka nimmari? En tajua, ellet tosiaan ole vielä dorkempi kuin nimmaris...Genio.Mente kirjoitti:
Et sattumoisin satu olemaan se yks kirkkoherra...?
Mut oikeesti. Miksi niin dorka nimmari? En tajua, ellet tosiaan ole vielä dorkempi kuin nimmaris...pistämään aina paremmax ja toi sun nimmari oli yksi niistä minkä alle piti päästä.
modelli kirjoitti:
pistämään aina paremmax ja toi sun nimmari oli yksi niistä minkä alle piti päästä.
En ole nimennyt itseäni. Se oli joku muu(terkkuja vaan, jos sattuu lukemaan)...
Kyllä paras kysymys on: kuka kuolee?
*näin on*Genio.Mente kirjoitti:
Paras kysymys on: Kenellä täällä ei ole mt-ongelmia?
Toi olis täysin turhaa floodausta, mutta Minä itse sain tehtyä sen kuolema-kysymyksen.
*viiiiiitun ylpeä*PlatosMorbidDust kirjoitti:
Toi olis täysin turhaa floodausta, mutta Minä itse sain tehtyä sen kuolema-kysymyksen.
*viiiiiitun ylpeä*Mut tästä omasta kyssästä tulikin mieleen...
Genio.Mente kirjoitti:
Mut tästä omasta kyssästä tulikin mieleen...
Meinaako heittää lusikan nurkkaan, vai??
Haha! :DPlatosMorbidDust kirjoitti:
Meinaako heittää lusikan nurkkaan, vai??
Haha! :Drikas luopuakseen ainoasta lusikastani...
Genio.Mente kirjoitti:
rikas luopuakseen ainoasta lusikastani...
..jollain nurkat ja isännät sekaisin. Näin on!
Haha! :D
paras kyssä ikinä... Onnistuuko täällä S24 nämä uudistukset ja päivitykset koskaan kaikkia tyydyttävällä tavalla?
Oma vastaus: Sitä päivää ei ole vielä näkynyt!
Etusivulla on taas info huomiseen 5.10, uusiin päivityksiin klo. 8.30 alk. ... että silleen ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812020En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201814- 321507
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2061406Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331297- 251158
- 881060
- 261033
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23837Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."
Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L19812