Asia aihe koskien suomi24...

ml-palstan sivujen toimintaa teknisesti. Eli, oletteko havainneet sivustoissa hitautta tai/ja jumitusta esim. paluu edelliselle sivulle selaimen ◀klikillä. Oma koneeni ei nimittäin suostu toimimaan näillä sivuilla kunnolla.

32

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAR!

      Rah rah rah

      • näi o...

        .

        har!

        .


      • tiedustella miltä planeetalta olette kotoisin?


      • rah rah
        modelli kirjoitti:

        tiedustella miltä planeetalta olette kotoisin?

        HAR!


      • ääh,
        modelli kirjoitti:

        tiedustella miltä planeetalta olette kotoisin?

        ariellin koirahan tuossa vaan yrittää äänestää emäntäänsä lucia-neidoksi, mutta vastasi väärään...


    • sähkäri.

      Kun kaksi virtapiiriä hinkkaa toisiaan vasten, syntyy ylikapasiteettia, joka ilmenee palvelimien hidastumisena.

      • Everlast hanskoilla, katotaan sitten kenen palvelin alkaa hidastumaan:D


    • .-......

      Ei kannata palata edelliselle sivulle selaimesta vaan jos vaikka luet viestin, niin palaat otsikoihin miehen logiikkaa painamalla (en puhu homostelusta), siis klikkaat palstan otsikkoa. Toinen mitä mä ainakin teen on että pidän toista nettisivua auki ja kun käväsen siellä niin toiminnot nopeutuu täällä palstalla.

      • menetellä, kyllä mulla on välillä useampikin selain auki varsinkin jos lymyilen (ei puskissa) täällä.


    • lä-hän jo-tain tak-ku-a-mis-ta on ha-vait-ta-vis-sa.

      • Sanoo yb

        kokeituaan "sitä" ekakertaa heinäladossa talvella.


      • Sanoo yb kirjoitti:

        kokeituaan "sitä" ekakertaa heinäladossa talvella.

        ei silloin haittaa, muu nuha tosin helposti iskee päälle, jossei sitä jo ole.


      • Niin, mut
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ei silloin haittaa, muu nuha tosin helposti iskee päälle, jossei sitä jo ole.

        millä se nuha lähtikään???


      • Niin, mut kirjoitti:

        millä se nuha lähtikään???

        Omatekoisella sellasella. Hyvä kun muistutit, lähden keittämään :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Omatekoisella sellasella. Hyvä kun muistutit, lähden keittämään :)

        ainaskin ala-asteella, en tykännyt hiihtämisestä


      • monte24 kirjoitti:

        ainaskin ala-asteella, en tykännyt hiihtämisestä

        mehupisteeseen notkumaan :) Muistan joo sen mehun. Se oli kyl eri makuista kuin tää mun mehu *hörps* Hiihtäminen on kivaa vain, jos saa hiihtää ihan omaa tahtia, ilman kilpailua.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ei silloin haittaa, muu nuha tosin helposti iskee päälle, jossei sitä jo ole.

        .


      • anzzy kirjoitti:

        .

        Se heinälato-kyselijä?

        Tiiä sitten, onko heinäladosta vai mistä. Täällä maalla on niin monta nuhansaantipaikkaa :/


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        mehupisteeseen notkumaan :) Muistan joo sen mehun. Se oli kyl eri makuista kuin tää mun mehu *hörps* Hiihtäminen on kivaa vain, jos saa hiihtää ihan omaa tahtia, ilman kilpailua.

        muuten olin liikunta tunneilla hyvin aktiivinen ja monipuolinen mut hiihto ei kuulunut näihin.
        raivostuin eka lenkin jälkeen opettajalle ja heitin koulun sukset sen jalkojen juureen ja läksin kotiin, muut oppilaat oli jo päässeet pois aiemmin :)
        kolme lajia pilas etten saanut liikunnasta 10 hiihto luistelu ja uiminen paitti selkäuimisessa olin kyl hyvä :)

        mustaherukkamehu on kylmänä paremman makuista kuin kuumana, kuumana sen maku on siedettävä mut saa mun oksennusrefleksin toimimaan


      • hehee......
        monte24 kirjoitti:

        muuten olin liikunta tunneilla hyvin aktiivinen ja monipuolinen mut hiihto ei kuulunut näihin.
        raivostuin eka lenkin jälkeen opettajalle ja heitin koulun sukset sen jalkojen juureen ja läksin kotiin, muut oppilaat oli jo päässeet pois aiemmin :)
        kolme lajia pilas etten saanut liikunnasta 10 hiihto luistelu ja uiminen paitti selkäuimisessa olin kyl hyvä :)

        mustaherukkamehu on kylmänä paremman makuista kuin kuumana, kuumana sen maku on siedettävä mut saa mun oksennusrefleksin toimimaan

        mulla täysin samanlaiset muistot :D

        *tun kouluhiihto, aaarrrrrrgggghhhhhhh


      • yb, se olen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Se heinälato-kyselijä?

        Tiiä sitten, onko heinäladosta vai mistä. Täällä maalla on niin monta nuhansaantipaikkaa :/

        minä kaikessa nimimerkittömyydessäänsä :) Älä syytä muita :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Se heinälato-kyselijä?

        Tiiä sitten, onko heinäladosta vai mistä. Täällä maalla on niin monta nuhansaantipaikkaa :/

        Mihi sää olet oikke muuttanu. Mää ku funteerasin , ett toi yx plondi naapurist ko ain käy sokeri ja kaffenböönoi lainaileamassa. Kyl se ain takasin tuaa, mut mää ihmettelen kauhjast, ett se tulee pakkasellaki
        pelkät kalsonkt jalas....onx sill jottai taka-ajatuksii? :D:D


    • Minullakin on 24megan valokuituliittymä,Explorer ja W7 Ultimate eikä silläkään S24 toimi nopeammin, kuin älykännyliittymää tai läppärin 3Gyhteys.
      Usein auttaa, kun otan suosikeista klikkaamalla uuden yhteyden. Kone on aina moniajossa ja muut sivustot
      toimivat salamannopeasti, vaikka juutuupia soittelisi odotellessa sivun aukeamista.
      Silti välillä ei S24 sivu aukea ollenkaan ja on yritettävä myöhemmin uudestaan.
      Jos avaa toisen välilehden samalle palstalle, serveri epäilee massapostittajaksi.

      • Jos avaa toisen välilehden samalle palstalle, serveri epäilee massapostittajaksi. Täytyy seurata omaa tapaa käyttää selainta..........


      • modelli kirjoitti:

        Jos avaa toisen välilehden samalle palstalle, serveri epäilee massapostittajaksi. Täytyy seurata omaa tapaa käyttää selainta..........

        koske kaikkia, ite voin availla välilehtiä niin paljon kuin huvittaa ja postailla kaikista niistä ilman mitään kitinää tai ongelmia. En tiedä olisko se sitten Explorerin ominaisuus, turva-asetukset tms. Ite käytän Firefoxia jonka kanssa on selvästi helpompi palstailla kuin Explon kanssa. Toiset vannovat Chromen nimeen, mutten ole sitä ees kokeillut.


    • tökkii reippaastikin, kyllä ton palstauudistuksen myötä muuttui jotain taustan tekniikassakin, olisiko sitten rauta- vai softapuolella... Arvaan että serverirakennelmaa on hiukan kustannustehostettu, koska aikaisemmin palstaläagit osui hyvin tarkasti tiettyihin kellonaikoihin ja/tai kävijämäärien piikkeihin, nyt ne on satunnaisempia ja pidempi kestoisia.

      Tota selaimen back-nappia ei pitäisi käyttää missään mihin kirjaudutaan sisään, koska se on ns. pakotettu paluu, jonka kanssa kirjautumisscriptit ei tule kunnolla toimeen. Tavallaan ko. peliliikkeen tapahtuma on sama kuin uuden session aloittaminen kirjautumalla sisään, jos olen koodarikaverien puheista mitään tajunnut.

      • nyt mä tajusin Java/Flashblock junnaa...aina kannattaa kysellä.


      • niin palsta tökkii kuukausia.


    • mikäli sinulla on virustorjunta. Siis ensin lataat uusimmat tiedostot ja sitten laitat virustorjuntaohjelman pyörimään.

      Hitauteen en osaa mitään sanoa, koska nettitikulla surfaillen ja yhteydet on mitä on. Yleensä alle 50 kbit/s ja murheeton olisi vähintään 300 kbit/s.

      Kursori kylläkin vilkkuu (tai mikä nimi sillä, mikä vilkkuun seuraavan kirjaimen kohdalla) turhan kiihkeästi verrattuna muihin keskustelupalstoihin (ei S24 palstat)

    • ottaa päähän

      tosissaan. Sivut ei vaihdu, viestit ei lähde. Jos aikoo vastata johonkin viestiin niin ei saa viestiosaa edes näkyville, mihinkä kirjoittaisi. Sitten jos vahingossa saakin auki ja kirjoitetuksi, niin viesti ei lähdekään eteenpäin, vaan alareunassa lukee "valmis", "Pysäytetty","Luettu". Joskus auttaa kun klikkaa alareunassa olevaa otsikkoa useamman kerran, muttei tehoa aina sekään. Keskusteluihin pääsee joskus sivulla olevasta Suhteet kautta, sekin on hidas. Jossakin oli että Firefoxin kautta ei ole ongelmia, mutta ei se pidä ainakaan minun kohdallani paikkaansa. Junnaa samalla lailla kuin Explorenilla, sama mitä käyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5147
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3431
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2557
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2086
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1754
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1219
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1175
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      89
      1169
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe